مزایا، معایب و چگونگی بهبود خانه هوشمند شما

[ad_1]

از ابتدای سال 2020، من از اقامتگاه به عنوان سیستم امنیتی اصلی خود استفاده می کنم. من چندین بار در نسخه‌های قبلی HomeKit Weekly درباره آن بحث کرده‌ام، اما همیشه ایمیل‌هایی دریافت می‌کنم که می‌پرسند آیا هنوز از آن استفاده می‌کنم یا نه. می‌خواستم از این فرصت استفاده کنم و مرورم را به‌روزرسانی کنم، درباره نحوه استفاده از آن در خانه جدیدم و اینکه می‌خواهم در آینده به کجا برود، بحث کنم.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


پشتیبانی HomeKit همچنان قوی است

abode با ادغام کلی HomeKit خود کار خوبی انجام داده است. در واقع، این تنها دلیلی است که من آن را نسبت به سایر محصولات توصیه می کنم. این فقط در مورد استفاده از HomeKit برای تغییر وضعیت زنگ هشدار به ماندن / دوری و غیره نیست. بیشتر بر روی نحوه قرار دادن سنسورهای درب، سنسورهای پنجره و حسگرهای حرکتی در HomeKit متمرکز شده است. ممکن است شما از افرادی نباشید که حسگرهای حرکتی HomeKit اضافی یا حسگرهای درب HomeKit را برای اهداف اتوماسیون اضافه کنید. ولی اگر آنها قبلاً به دلیل سیستم امنیتی شما در HomeKit هستند، خوب، این داستان دیگری است.

سنسور درب های مسکونی

سنسور درب داخلی

حسگرهای درب HomeKit، به نظر من، یکی از دسته سنسورهای دست کم گرفته شده برای باز کردن قفل خودکارهای سرگرم کننده و سودمند هستند. بسیاری از مردم نمی خواهند آنها را نصب کنند زیرا چیزی در خارج از درب شما اضافه می کنند. مخصوصاً برای درهای جلویی که ممکن است چوبی باشند، افزودن یک سنسور سفید می تواند آن را متمایز کند. اینجاست که من واقعاً سنسور نوار نازک محل اقامت و همچنین سنسور درب عقب آن را دوست دارم. پس از نصب، هر دو کاملاً پنهان می شوند. سپس یک سنسور درب HomeKit در محیط خود دارید. اکنون می‌توانید اتوماسیون‌هایی مانند «چراغ‌های من را روشن کنید» هنگامی که درب بعد از ساعت 5:00 بعد از ظهر باز می‌شود ایجاد کنید – که نشان می‌دهد از سر کار به خانه آمده‌اید. همچنین می‌توانید سنسوری ایجاد کنید که وقتی درب شما بعد از غروب آفتاب باز می‌شود، نورافکن خارجی با پشتیبانی از HomeKit را روشن کند.

درب خانه باریک

سنسورهای درب باریک گزینه مورد علاقه من هستند زیرا نصب به معنای واقعی کلمه چیزی است که چند ثانیه طول می کشد. در یکی از درهای من، فضای کافی برای نصب یک سنسور نازک و بسته شدن کامل در وجود نداشت. سنسور درب فرورفته با استفاده از مته به راحتی روی درب و چارچوب در نصب می شد. یکی از مزایای سنسور فرورفتگی درب باریک این است که دارای باتری قابل تعویض است.

آشکارسازهای حرکتی محل سکونت

سنسور حرکت محل سکونت

سنسور حرکت خانگی نیز با HomeKit کار می کند. من واقعاً محل قرارگیری چند سنسور را دوست دارم زیرا می توان آن را تقریباً در هر جایی بدون نیاز به پیچ در دیوار قرار داد. می توان آن را روی قفسه، میز انتهایی و غیره قرار داد. این می تواند به عنوان یک سنسور برای راه اندازی سیستم امنیتی خانه شما قرار گیرد، اما همچنین می تواند در داخل HomeKit برای ایجاد اتوماسیون استفاده شود. شما به راحتی می توانید یک اتوماسیون HomeKit ایجاد کنید تا ترموستات HomeKit خود را بر اساس حرکت در داخل اتاق نشیمن یا اتاق خواب روی دمای خاصی تنظیم کنید. باز هم، زیبایی اینجا این است که شما از قبل این دستگاه ها را برای سیستم امنیتی خود دارید. این یکی دیگر از دستگاه های فنی است که باید در خانه خود داشته باشید. این دستگاهی است که بسیاری از مردم قبلاً دارند، اما ادغام HomeKit Abode عملکرد را گسترش می دهد. به نوعی، خانه های هوشمند واقعاً همین گونه هستند باید کار کردن محصولات موجود با عملکرد خانه هوشمند در مقابل نیاز به خرید محصول اختصاصی.

چه چیز دیگری؟

خارج از ادغام HomeKit، من از محصولات Residence زیادی استفاده می کنم. ما صفحه‌کلید داریم، اما همچنان از اتوماسیون‌های مبتنی بر مکان اقامت روزانه استفاده می‌کنیم. برنامه Residence iPhone راه‌های بسیار خوبی برای تنظیم خودکار زنگ ساعت در حالت‌های مختلف بر اساس موقعیت مکانی شما دارد که من آن را به رویکرد HomeKit اصلی ترجیح می‌دهم.

از دتکتور دود محل سکونت هم استفاده می کنیم. اگرچه این یک ردیاب دود مجهز به HomeKit نیست، اما اگر آشکارسازهای دود معمولی شما در خانه شروع به صدا کنند، می تواند به شما و ایستگاه نظارت adode هشدار دهد. دستگاه به صدای ساطع شده توسط آشکارساز دود گوش می دهد.

من همچنین مشترک پیگیری حرفه ای اقامتگاه هستم. با انتخاب طرح مانیتورینگ Abode’s Pro، می‌توانید از مزایای یک سیستم امنیتی با نظارت حرفه‌ای بدون گره خوردن به قراردادهای گران قیمت بهره‌مند شوید. با استفاده از این طرح، شما به اپلیکیشن Abode دسترسی خواهید داشت و به شما این امکان را می دهد تا از هر کجا که هستید، سیستم امنیتی خود را از راه دور کنترل و نظارت کنید. علاوه بر این، مرکز مستقر در ایالات متحده Abode نظارت حرفه ای 24 ساعته را برای سرقت، آتش سوزی و فوریت های پزشکی ارائه می دهد. من هم با نظارت بر بیمه خانه خود تخفیف خوبی می گیرم. مزیت بزرگ دیگر مانیتورینگ حرفه ای این است که در صورت قطع شدن اتصال اینترنت شما، مانیتورینگ LTE را به عنوان یک راه حل جایگزین می کند. هاب خانه من به اترنت وصل است، اما از طریق Wi-Fi نیز کار می کند.

نتیجه گرفتن

سیستم امنیتی Abode با ادغام HomeKit گزینه مورد علاقه من برای امنیت خانه است. ادغام سیستم با HomeKit طیف وسیعی از امکانات را برای باز کردن قفل خودکارهای سرگرم کننده و مفید، به ویژه با سنسورهای در، سنسورهای پنجره، و حسگرهای حرکتی فراهم می کند.

شما می توانید یک کیت شروع Residence را در آمازون یا مستقیماً از Residence خریداری کنید. اضافه کردن لوازم جانبی جدید در آینده امری بی اهمیت است، بنابراین می توانید از کوچک شروع کنید و با بودجه خود رشد کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی