مزایای اپل کارت ممکن است متوسط ​​باشد – اما امنیت پیروزی است

تعداد زیادی از عوامل به ارزش کلی این کارت کمک می کنند. فقط پاداش 60000 نیست که آن را در صدر این لیست قرار می دهد. اما حتی خارج از اعتبار هزینه سالانه 200 دلاری خطوط هوایی، 200 دلار اعتبارات Uber که سالانه داده می شود، اعتبار 100 دلاری Saks Fifth Avenue که اخیراً اضافه شده است، و گزینه های مختلف دسترسی به سالن، Amex Platinum یک کارت پریمیوم فوق العاده است که می تواند راه را برای پاداش شگفت انگیزی هموار کند. پروازها و سایر بازخریدها در میان 20 شریک سفر برنامه جوایز عضویت، خطوط هوایی سنگاپور KrisFlyer است که اگر می‌خواهید سوئیت‌های فوق‌العاده سنگاپور را با استفاده از مایل رزرو کنید، تنها گزینه شماست. سایر نکات برجسته عبارتند از 5 امتیاز باورنکردنی به ازای هر دلار در بلیط هواپیما (معادل 10٪ بازدهی در چنین خریدهایی)، Hilton Honors Gold رایگان، و امکان اضافه کردن سه کاربر مجاز برای مجموع 175 دلار.

بنابراین، چه مردم اپل کارت دریافت کنند یا نه، بسیاری برای اولین بار به دلیل اصلی استفاده از Apple Pay پی می برند. و این راحتی نیست – اگرچه این برای دارندگان اپل واچ است – اما امنیت است. هرگز مشخصات کارت خود را به یک تاجر ندهید.

کسانی هستند که برای دریافت کارت به همان اندازه که انتظار داشتید در مورد آیفون یا مک جدید هیجان زده باشند، هیجان زده بودند. و دیگرانی هستند که می گویند اپل کارت واقعا چیز خاصی نیست…

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، به دلایل امنیتی و بازپرداخت، بهتر است در صورت امکان از Apple Pay استفاده کنید. و او تبلیغ اپل در این مورد که پیام را به افراد غیر فنی منتقل می کند.

عکس: شاتر استاک


هر خریدی به شماره دستگاه شما و یک کد امنیتی پویا منحصربفرد نیاز دارد که آیفون با مجوز خرید ایجاد می کند.

خود اپل کارت تنها یک مزیت امنیتی را نسبت به کارت های دیگر ارائه می دهد: هیچ شماره قابل مشاهده یا اطلاعات دیگری در کارت فیزیکی وجود ندارد.

اینکه آیا مزایای اپل کارت این تبلیغات تبلیغاتی را توجیه می کند یا خیر، از زمان عرضه این کارت به شدت مورد بحث بوده است. هرگز قبلاً یک کارت اعتباری مصرف کننده اینقدر توجه رسانه ها را به خود جلب نکرده و بحث های زیادی را ایجاد نکرده است.

هنگامی که برای اولین بار اپل کارت خود را دریافت می کنید، یک شماره دستگاه منحصر به فرد در آیفون شما ایجاد می شود. سپس در Secure Element قفل می شود.

و چگونه اجازه خرید را می دهید؟ بدون زحمت با Face ID یا Touch ID، دو تا از پیشرفته ترین فناوری های امنیتی در صنعت. بنابراین حتی اگر شخص دیگری به آیفون شما برسد، نمی توان از آن برای خرید چیزی استفاده کرد.

دقیقاً همین مورد نیز صادق است هر کارت مورد استفاده با Apple Pay – در اینجا چیز خاصی در مورد نسخه مجازی Apple Card وجود ندارد – اما از آنجا که مردم به تبلیغات پیرامون کارت توجه می کنند، بسیاری برای اولین بار به این مزیت پی می برند. و این یک پیروزی واقعی در عصری است که نقض اطلاعات کارت شایع است. (آخرین، که بر روی نقشه های 5.3 میلیونی تأثیر می گذارد، فاش شده است فقط این هفته.)

اما به نظر من، یک مزیت Apple Card وجود دارد که بر همه مزیت های دیگر برتری دارد: تبلیغات تبلیغاتی پشت کارت به این معنی است که افراد بیشتری از همیشه از مزایای امنیتی Apple Pay آگاه هستند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

به نظر می رسد دیدگاه کارشناسی “بستگی دارد”.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف

به عنوان مثال، اگر زیاد سفر می کنید و بخش زیادی از هزینه های خود را با کارت خرج می کنید، مرد نقطه تخمین بزنید که کارت پلاتینیوم آمکس با وجود هزینه سنگین 550 دلاری سالانه، بهترین ارزش کلی است.

از طرف دیگر، اگر موجودی روی کارت خود دارید، بهتر است همیشه مزایا را فراموش کنید و به دنبال یک کارت بدون زواید با کمترین APR ممکن باشید.

اگر واجد شرایط دریافت جایزه افتتاحیه باشید و بتوانید از تمام اعتبارات استفاده کنید، می توانید به راحتی صدها دلار در سال اول حتی قبل از در نظر گرفتن امتیازات کسب شده در پروازها، سود کسب کنید.

اجماع کلی بین انواع مالی این است که مزایای Apple Card برای کارت رایگان مناسب است اما استثنا ندارد – و ممکن است در جاهای دیگر بهتر عمل کنید.

این که بسیاری از مردم برای اولین بار این را یاد می گیرند، برای من مزیت واقعی اپل کارت است.