مزایای شرکت مخابراتی در آیفون: نحوه بررسی تنظیمات

همانطور که رقابت اپراتورها همچنان در حال رشد است، یکی از مزایا، موارد رایگان بیشتر مانند دسترسی رایگان به خدمات اپل، سرویس های پخش محبوب و موارد دیگر است. در حالی که ممکن است برای فهمیدن اینکه دقیقاً چه امتیازاتی دارید کمی کار لازم است، یک راه سریع برای بررسی مستقیماً در تنظیمات آیفون شما است.

اگر می‌خواهید مزایای دیگر شرکت مخابراتی خود را دوباره بررسی کنید، به وب‌سایت یا برنامه شرکت مخابراتی خود بروید. در اینجا صفحات فرود مزایای T-Mobile (بیشترین مزایا با طرح های Magenta) و Verizon (بیشترین مزایا با طرح های نامحدود Verizon) آورده شده است.

در اینجا به نظر می رسد:

چگونه مزایای اپراتور آیفون 1 را بررسی کنیم

طرح تلفن همراه شما شامل هیچ اشتراک جدیدی در سرویس‌های Apple نمی‌شود.

در ایالات متحده، T-Mobile و Verizon برخی از بهترین مزایا را برای مشتریان ارائه می‌کنند، مانند دسترسی رایگان به Apple Music، Apple Arcade، Apple TV+، iCloud+، Disney+، Netflix، MLS Season Pass، MLB.TV و غیره. جالب است که AT&T هیچ یک از این مزایا را ارائه نمی دهد.

اگر قبلاً برای یک سرویس اپل ثبت نام کرده اید یا مزایایی که استفاده کرده اید منقضی شده است، این پیام را مشاهده خواهید کرد:

اگرچه برای فعال کردن برخی از مزایا باید از وب‌سایت یا برنامه شرکت مخابراتی خود بازدید کنید، یک گزینه مفید این است که به سرعت بررسی کنید که کدام سرویس‌های اپل را می‌توانید به‌طور رایگان مستقیماً در برنامه تنظیمات iOS دریافت کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

توجه: این دکمه خدمات رایگان اپل را از طریق اپراتور شما جستجو می کند.

  1. باز کن برنامه تنظیمات در آیفون شما
  2. روی نام خود ضربه بزنید در بالا
  3. اکنون انتخاب کنید اشتراک ها
  4. در زیر، پیدا کنید مزایای طرح حامل
از اینکه راهنمای ما در مورد چگونگی بررسی مزایای شرکت مخابراتی در آیفون را مطالعه کردید متشکریم!

آموزش های بیشتر از 9to5Mac:

نکته ای که باید در نظر داشته باشید، دسترسی رایگان به خدمات اپل (و سایر خدمات) از طریق اپراتورها ممکن است برای مدت محدودی باشد.

نحوه بررسی مزایای شرکت مخابراتی در آیفون