مزایا و معایب اینکه هرگز واقعاً کیت را ندارید

اما در نهایت، این سوال آکادمیک است: وقتی صحبت از فناوری خانه هوشمند می شود، این طبیعت جانور است. هر محصولی که به عملکرد سرور متکی باشد در خطر توقف عملکرد است.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

آیا این خطرات در تصمیمات خرید شما در نظر گرفته می شود؟ لطفا نظرات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.

این از بسیاری جهات درست است، و هر دو مزایا و معایب آن وجود دارد – هر کدام با داستان متفاوتی که امروز صبح دیدم نشان داده شده است…

مثال مثبتی که امروز صبح خواندم این بود من ربات هستم برنامه‌هایی را برای اجرای محصولاتش بر روی سیستم عامل خود شرکت، iRobot OS اعلام کرد. این شرکت قبلاً ویژگی های جدیدی را به پاک کننده های Roomba موجود اضافه کرده است از طریق به روز رسانی سیستم عامل در ماه مارس، که شامل پشتیبانی از میانبرهای سیری بود. اما داشتن یک سیستم عامل مشترک برای طیف وسیعی از محصولات خانه هوشمند به آن اجازه می دهد تا فراتر از اینها پیش برود، زیرا لبه توضیح.

اکنون آمازون به خوبی از پس این امر برمی آید، زیرا Engadget گزارش ها.

ممکن است از خود بپرسیم: آیا این بهایی ارزش پرداختن دارد؟ آیا مزایای دستیابی به ویژگی‌ها پس از خرید بیشتر از خطر از دست دادن دسترسی به ویژگی‌هایی است که برای آن هزینه کرده‌ایم – و در نهایت پتانسیل تبدیل شدن فناوری خانه هوشمند به کلیپ‌بورد؟

به گفته Angle، سیستم عامل جدید به iRobot اجازه می دهد تا درک جامع تری از خانه ایجاد کند و از آن برای گسترش در سایر بخش های خانه هوشمند استفاده کند. در حالی که امروز سیستم عامل روی روبات ها کار می کند، Angle می گوید که به زودی روی دستگاه های دیگر نیز کار خواهد کرد. این شامل تصفیه کننده های هوا از Aeris، شرکتی که سال گذشته توسط iRobot خریداری شد. درک مبتنی بر ابر از خانه وجود دارد. ما آن را ابر دانش خانگی می نامیم. دیگر دستگاه‌های سیستم‌عامل iRobot می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند و از طریق این درک مشترک از خانه، بدانند که چگونه قرار است کار کنند.»

عکس: آر-معماری/پاشیدن

این برای شما چه معنایی دارد: در 2 دسامبر 2022، دیگر نمی‌توانید از دستگاه Cloud Cam یا برنامه‌های مرتبط با آن استفاده کنید. تا آن زمان، در صورت وجود، می‌توانید تمام ویدیوهای ضبط شده را دانلود کنید. تمام سابقه ویدیو در 2 دسامبر 2022 حذف خواهد شد.

با فناوری خانه هوشمند، شرکت‌ها می‌توانند مجموعه ویژگی‌های محصول شما را پس از خرید به طرق مختلف تغییر دهند. اولین مورد مربوط به به روز رسانی سیستم عامل است.

اما همانطور که شرکت ها می توانند ویژگی ها را اضافه کنند، می توانند آنها را نیز حذف کنند. این امر به ویژه برای محصولاتی که به اتصال به یک سرور تحت مدیریت شرکت متکی هستند صادق است. مثال: اعلام امروز که آمازون Cloud Cam را خاموش می کند.

آمازون یک دوربین امنیتی رایگان Blink Mini و یک اشتراک یک ساله سرویس ممتاز Blink Subscription Plus (معمولاً 100 دلار در سال) را قبل از پایان عملکرد Cloud Cam در 2 دسامبر به مالکان می‌دهد. دارندگان Key Edition همچنین نسل چهارم اسپیکر Echo را دریافت خواهند کرد.

با کمک شما در پنج سال گذشته، Cloud Cam به عنوان یک دوربین امنیتی داخلی قابل اعتماد و هاب برای قفل های هوشمند آمازون دارای کلید فعال که با الکسا کار می کنند، خدمت کرده است. از آنجایی که تعداد دستگاه‌های خانه هوشمند الکسا همچنان در حال افزایش است، ما تلاش خود را بر روی Ring، Blink و سایر فناوری‌هایی متمرکز می‌کنیم که خانه شما را هوشمندتر می‌کنند و کارهای روزمره شما را ساده می‌کنند. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم دیگر به پشتیبانی از Amazon Cloud Cam و برنامه های مرتبط با آن خودداری کنیم.

اما لزوماً معامله خوبی برای همه نیست. هنگامی که اشتراک رایگان یک ساله به پایان می رسد، مالکان باید 30 دلار در سال برای ویژگی هایی که قبلاً به صورت رایگان داشته اند بپردازند (مانند ضبط مبتنی بر حرکت، که یک ویژگی کاملاً اساسی برای هر دوربین از نظر امنیتی است). علاوه بر این، برخی از مالکان از Cloud Cam خود به عنوان یک هاب Zigbee برای اتصال به قفل های هوشمند استفاده کرده اند و دوربین جایگزین آنها این قابلیت را ارائه نمی دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که خوانندگان معمولی می دانند، من از طرفداران بزرگ فناوری خانه های هوشمند هستم. اما روندی وجود دارد که بیشتر و بیشتر در مورد این فناوری و سایر فناوری‌ها مشاهده می‌کنیم: جایی که ما هرگز به طور کامل مالک محصول نیستیم.

به طور معمول، به‌روزرسانی‌های میان‌افزار به جای حذف، عملکردی را اضافه می‌کنند. ما این را در HomeKit دیده‌ایم، جایی که شرکت‌ها ابتدا محصولاتی را بدون پشتیبانی HomeKit منتشر کردند، سپس بعداً (اغلب زیاد دیرتر از وعده داده شده) سفت افزار را به روز کرد تا آن را اضافه کند.

مزیت: عملکرد اضافی

او توضیح داد که دستگاه تصفیه هوا می تواند به طور خودکار با استفاده از سیستم عامل iRobot cloud بفهمد که در کدام اتاق است. “او از دانستن اینکه “من در آشپزخانه هستم” سود می برد. ایجاد سر و صدای بیشتر طبیعی است. و منابع آلاینده زیادی در اینجا وجود دارد. در مقایسه با نقش آن در اتاق خواب، که متفاوت خواهد بود. وی افزود که دستگاه های تصفیه هوا مانند جاروبرقی ربات اغلب توسط کاربر خاموش می شوند زیرا صدای آنها بسیار زیاد است.

Angle می گوید iRobot در حال فعال کردن است تصفیه کننده های هوای آن برای اینکه بفهمید یک اتاق یا خانه خالی است و به حالت توربو بروید، سپس وقتی برگشتید به حالت سکوت برگردید. این ایده یک سیستم عامل است که نه تنها بر روی فعال کردن عملکرد ربات متمرکز شده است، بلکه با آنچه در خانه می گذرد نیز هماهنگ است.

نقطه ضعف: فناوری خانه هوشمند کشته شده از راه دور

شاید شدیدترین مثال از لحاظ مالی عدم مالکیت کامل محصولات خودمان، مدل کسب و کار مورد استفاده تسلا باشد، که در آن ماشین شما دارای قابلیت هایی است که تنها با پرداخت هزینه می توان قفل آن را باز کرد. هزینه های گران یکبار مصرف یا اشتراک. شرکت‌های دیگر از تسلا پیروی می‌کنند و برای چیزهای مضحکی مانند اجازه دادن به شما هزینه اضافی می‌گیرند از ظرفیت کامل باتری ها استفاده کنید شما قرار است مالک باشید

کسب‌وکارها حتی می‌توانند با حذف همه ویژگی‌ها از مشتریان باج بگیرند، مگر اینکه اشتراکی بپردازند.

واقعیت تلخ: ما حرفی نداریم

این نیز به طور کلی یک خطر ذاتی فناوری است – از هر کسی که قبلاً از یکی از آنها استفاده کرده است بپرسید گورستان گوگل.