مسیر اورگان گام‌های شما را در اپل واچ و اپلیکیشن Health ردیابی می‌کند

با برنامه جدید به روز شده The Oregon Trail: Step Tracker در Apple Arcade و همچنین مستقل جدید The Oregon Trail: Step Tracker در اپل واچ، سفر خود را به سطح بعدی ببرید.#AppleArcade @Oregon Trail pic.twitter.com/3oAdLtY5ah



[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


از Greenhorn برای راهنمایی از طریق صفحه Trivia بروید و در مورد نقاط عطف مختلف در دنیای واقعی و اهمیت آنها در مسیر اورگان در دهه 1800 بیاموزید. برای مشاهده آمار سواری، از جمله مراحل روزانه، روزهای سفر، مکان‌های بازدید شده و مقایسه با آن‌ها، انگشت خود را به صفحه آمار بکشید. هفته قبل هنگام راه رفتن مسیر را مشاهده کنید و با پیشروی در مسیر تغییر محیط را تماشا کنید.

پیاده‌روی در مسیر Oregon Trail™ – در زندگی واقعی.

یک فرد مبتدی که روزانه 10000 قدم پیاده روی می کند، می تواند در کمتر از یک سال به اورگان برسد. آیا می خواهید قبل از شروع زمستان سخت به اورگان برسید؟ راه نرو، فرار کن!

بازیکنان به 11 شهرک، 22 ویژگی طبیعی، 15 گذرگاه رودخانه، هشت مکان دیدنی و هشت ایستگاه پونی اکسپرس خواهند رسید. آنها همچنین می توانند سرعت خود را از ثابت تا طاقت فرسا در حین سوار شدن در مسیر اورگان تنظیم کنند.

– Gameloft (@gameloft) 8 جولای 2022

که توسط Gameloft توسعه یافته است، کاربران می توانند گام های خود را در حین راه رفتن، دویدن، دویدن یا هل دادن ویلچر ردیابی کنند. در طول بازی، بازیکنان می توانند 64 مکان را در طول مسیر از ایندیپندنس، میسوری به شهر اورگان، اورگان، کشف کنند.

را مسیر اورگان بازی Apple Arcade نیاز به اشتراک ماهانه دارد. هزینه این سرویس 4.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال است. مسیر اورگان: StepTracker برای همه رایگان است و فقط در اپل واچ موجود است.