مشخصات، قیمت و خرید دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز دیرما مدل DEM-F301 فرتاک مارکت | mehbaran

این ویژگی باعث شده است که در اکثر فروشگاه ها مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه موجب کنترل میزان رطوبت هوا می باشد و این مهم ترین ویژگی دستگاه رطوبت ساز صنعتی است. برای بیشتر دانستن کاربرد مهساز در مکان های مختلف  بر روی این لینک کلیک کنید. اگر چه تمیز کردن دستگاه رطوبت ساز سرد آسان است، اما نقطه ضعف آن این است که اگر به‌درستی نگهداری و تمیز نشوند، می‌توانند باعث رشد راحت‌تر باکتری‌ها شوند. بوخور را به طور مرتب تمیز کنید تا از رشد باکتری و کپک ها جلوگیری کنید. از ویژگی دستگاه بخور سرد می توان به ایمن ترین دستگاه رطوبت ساز برای استفاده در اطراف بچه ها و حیوانات خانگی، قابل استفاده در تمام طول سال و انرژی کارآمدتر و بیشتر از مدل های گرم اشاره کرد.

البته لازم به ذکر است که فواید این دستگاه تنها محدود به منازل و برای انسان‌ها نیست. از انواع ویژه‌ی این دستگاه‌ها می‌توان در مکان‌های دیگری چون گلخانه‌ها و مراکز پرورش دام و طیور مانند دامداری‌ها و مرغداری‌ها نیز استفاده است. دستگاهی نیز به صورت انحصاری برای داخل ماشین‌ها طراحی شده‌ است. داشتن ویژگی های بسیار خوب باعث کاربرد دستگاه رطوبت ساز صنعتی در محیط های مختلف شده است. دستگاه بخار ساز صنعتی بسیار در سرد کردن یا گرم کردن هوا تاثیر گذار می باشد. دستگاه رطوبت ساز صنعتی انواع بسیاری دارد که می توان از آن ها در صنایع بسیاری استفاده کرد.در ادامه برخی از انواع رطوبت ساز صنعتی یا بخار ساز صنعتی را نام یرده و شرح می دهیم.

دستگاه رطوبت ساز در چه مناطقی استفاده می شود؟

این خشکی، تورم و التهاب مجاری تنفسی باعث سرفه‌های مداوم و کوتاه شدن فروشگاه مه باران نفس‌های شخص می‌شود. هنگامی که از دستگاه رطوبت ساز استفاده می‌کنیم، رطوبت بیشتری به هوایی که بیمار در آن نفس می‌کشد، اضافه می‌کنیم. زمانی که بافت‌های بینی به اندازه کافی مرطوب باشند، مواد محرک و آلرژی‌زا، توانایی فعالیت نداشته و علائم حساسیت کاهش پیدا خواهد کرد.

  • امروزه بخورها در دو نوع کلی به عنوان بخور گرم و بخور سرد عرضه می‌شوند.
  • همانطور که در بالاتر نیز عنوان کردیم همیشه قیمت بالای یک محصول بیانگر کیفیت بالای آن نمی باشد به طور کلی قیمت یک محصول رابطه مستقیم با کیفیت آن دارد.
  • اکثر بهترین دستگاه رطوبت ساز و بخور موجود در بازار دارای یک رطوبت‌سنج داخلی هستند تا سطح رطوبت اتاق را به شما اطلاع دهند.
  • به این ترتیب، باید با توجه به سطح نیاز خود، دستگاهی با ظرفیت مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.
  • این کارخانه از بدو تاسیس تاکنون همواره منشاء تحولات علمی چشمگیری در صنعت کشاورزی و تاسیسات کشور بوده است.

یکی از عواملی که در هوای سرد در بروز و تشدید سرماخوردگی نقش به سزایی دارد، خشکی هوا است. در واقع خشکی هوا در ترکیب با عملکرد سیستم گرمایشی می‌تواند تا حد بالایی افزایش بیاید. و این خود یکی از دلایلی است که رطوبت داخل منزل در فصل‌های سرد سال و هنگام استفاده از سیستم گرمایشی به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد. کمبود رطوبت و در نتیجه خشکی هوا منجر به خشکی پوست و حساسیت ریه و سینوس‌ها می‌شود. بنابراین برای تامین رطوبت کافی در منازل، افراد رو به استفاده از دستگاه رطوبت ساز می‌آورند. باعث سالم ماندن محصولات غذایی مثل گوشت و مرغ و همچنین میوه می شود.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که کاهش میزان رطوبت هوا و افزایش جریان هوا در سالن پرورش باعث کاهش فعالیت کمپوست می شود و بازدهی نهایی پرورش قارچ را کاهش می دهد. این دستگاه ضمن رطوبت دهی بالا و با کیفیت قابلیت اتصال به سنسور را دارد تا میزان رطوبت فضا به طور دقیق قابل تنظیم شود. هم چنین بدنه مقاوم این دستگاه در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی دوام بالایی دارد.

دستگاه بخور سرد نانو میست اسپریر مدل Nano

مشخصات، قیمت و خرید دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز دیرما مدل DEM-F301 فرتاک مارکت | mehbaran