مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل آیفون 11 اپل 128 اکسون تل

اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. در واقع آیفون 11 جزء اولین مدل‌های آیفون با فست شارژ است که با اداپتور 18 واتی در مدت 30 دقیقه تا 50% شارژ می‌شود. ۲.حقوق محتوای ارائه شده در بخش محصولات متعلق به زومیت است و کپی از آن تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

باتری

دیگر ویژگی آیفون‌های جدید وجود چیپ Ultra Wideband است که امکان مکان‌یابی سریع‌تر را برای کاربر فراهم می‌کند. اپل تراشه U1 را هم در این گوشی به کار گرفته است و در تلاش است که ویژگی جالبی را با استفاده از حالت AirDropping ایجاد کند؛ به شکلی که با اشاره کردن دو گوشی به همدیگر امکان ارسال فایل فراهم شود. البته این امکان قرار است با ارائه نسخه 13.1 سیستم‌عامل iOS در دسترس عموم قرار گیرد.

به طور کلی iPhone 11 به صورت تک سیم کارت است که البته در نسخه های ارائه شده برای کشور چین، این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز دارد. آیفون 11 با بهره وبلاگ 9to5mac.ir مندی از گواهی IP68 در برابر آب مقاوم است و همچنین دارای سیستم پرداخت آسان اپل می باشد. اپل در پرچمداران جدید خود به طراحی دوربین ها توجه محسوسی نشان داده است.

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. استفاده شده که همین چیپست پرقدرت باعث تفاوت زیادی بین گوشی های آیفون و اندرویدی شده است. اما نقطه ضعفی که میتوان به آن اشاره کرد این است که درشب نمیتوانید از سنسور فوق عریض استفاده کنید که باعث تفاوت عکاسی در شب و روز میشود.

تاج موبایل

به طور کلی عدم وجود لنز telephoto مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی‌کند و دوربین آیفون 11 تمامی انتظارات شما را از یک گوشی اپل برآورده می‌کند. در پنل جلویی گوشی نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی، تضمین کننده کیفیت عکس گوشی ایفون ۱۱ خواهد بود. این سنسور باکیفیت، قابلیت فیلم‌برداری 4K و 1080 دقیقاً با فریم ریت‌های دوربین اصلی را نیز داراست.

  • شش هسته در این بخش وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند و به صورت یک سری دو هسته‌ای با قدرت 2.65 گیگاهرتز Lightning و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Thunder فعالیت می‌کنند.
  • به نظر شما چه ویژگی‌هایی آیفون ۱۳ را از نسل قبلی‌اش متمایز می‌کند؟ آیا قیمت آیفون ۱۳ مشاب..
  • این گوشی با حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت روانه بازار می شود.
  • راه حل آسان‌تری برای شما در Ios 15 وجود دارد؛ از Live text استفاده کنید و‌با دوربین گوشی متن را آنالیز کرده و‌در نوت خود ذخیره کنید.
  • در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.