مشخصات، قیمت و خرید گوشی موبایل آیفون 11 اپل 128 اکسون تل

لنز های سه گانه انقدر بزرگ هستن، که یه حسی به شما می‌ده که انگار یچزی قراره از اونا شلیک بشه. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

گوشی موبایل اپل مدل (iPhone 13 128/4 GB (Dual SIM – Active – ZAA

اولی دوربین دوگانه‌ای است که زاویه 120 درجه و لنز 13 میلی‌متری را به کاربر هدیه می‌دهد و دومی حالت شب خودکار است که به‌خوبی عمل می‌کند. تنها چیزی که این ست‌آپ دوربین نسبت به گوشی 11 Pro کم دارد، لنز تله‌فتوای است که زوم اپتیکال 2 برابری داشت. البته اپل سعی کرده است با استفاده از زوم دیجیتال 5 برابر این مشکل را تا حدی پوشش دهد. گوشی اپل آیفون 11 حافظه 128 گیگابایتشرکت اپل از گوشی آیفون 11 در تاریخ سپتامبر 2019 رونمایی کرد.

باید گفت که ایفون 11 پرو در تست باتری ما زمان 10 ساعت و 5 دقیقه را ثبت کرد و اگر واقعا به دوام باتری اهمیت می‌دید بهتره که سراغ11 پرو مکس بروید. آیفون XS MAX 10 ساعت و 38 دقیقه باتری را نگه می‌داشت درصورتی که آیفون 11 پرو مکس زمان 11 ساعت و 54 دقیقه را ثبت کرد. برای تست دوربین، دو گوشیایفون 11 پرو مکس و سامسونگ Galaxy note 10 plus را هنگام دویدن در پارک باهاشون فیلمبرداری کردیم که در ابتدا سامسونگ عملکرد بهتری نشون داد، اما وقتی دقت کردیم دیدیم که ایفون جزئیات را خیلی بهتر نشان داد.

صفحه‌ نمایش

هنگامی که حرف از بررسی یک گوشی آیفون می‌شود، کارآزموده‌ترین تحلیل‌گران دست به کار می‌شوند، زیرا در تمامی بخش‌های گوشی‌های این برند شاهد بالاترین سطح کیفیت و نوآوری‌های تازه‌ای هستیم. پردازنده‌ای با معماری 7 نانومتری فوق‌سریع که کمتر گوشی‌‌ای در عرصه رقابت با این پردازنده پای ماندن دارد. در سال 2019 اپل اوج شکوفایی و توان خود را در چیپست A13 bionic به تمامی کاربران نشان داد و حتی پس از گذشت 2 سال از معرفی‌، آیفون ۱۱ همچنان از قدرتمند‌ترین گوشی‌های حال حاضرست.

  • دوربین های 12 مگاپیکسلی این گوشی تمامی صحنه ها را با کیفیت 4K و با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثبت و ضبط می کند.
  • مثلا خودم به شخصه دوربین سه گانه پرومکس رو ترجیح می‌دم تاآیفون 11 که دوگانه است.
  • گوشی آیفون‌۱۱ از‌نظر حافظه‌ی داخلی‌در 3 نسخه‌ی 128/4، 254/4 و 64/4 گیگابایتی وارد بازار شده که طبق معمول دیگر آیفون‌ها از کارت حافظه‌ی خارجی برای افزودن فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی نمی‌کند.
  • این گوشی محبوب و پرطرفدار مجهز به جدیدترین و قدرتمندترین تراشه اپل یعنی A13 Bionic است که هم در عملکرد کلی گوشی فوق‌العاده است و هم در زمینه محدوده دینامیکی، تثبیت دیجیتال در ویدیوها و حالت شب جدید، از نظر سرعت و کیفیت شگفتی ایجاد می‌کند.
  • استفاده شده که همین چیپست پرقدرت باعث تفاوت زیادی بین گوشی های آیفون و اندرویدی شده است.
در صورتی کهایفون 11 پرو حدود 10 ساعت و 24 دقیقه به ما اجازه وب گردی داد. درسته که آیفون 11 با قیمت 699 دلار (البته بدون رجیستری)، عالیه برای خرید اما 11 پرو مکسی که 1099$ دلار قیمت داره ، عوضش یک صفحه نمایش dynamic OLEDداره که آیفون11فقط صفحه نمایش LCD داره. پس از نگاه کلی به آیفون‌۱۱، نمای 9to5mac مات و خیره‌کننده این گوشی نگاه شما را به خود جلب می‌کند. پنل جلو و عقب توسط محافظ قدرتمند Gorilla Glass پوشیده شده که‌یکی از سخت‌ترین شیشه‌های موجود در دنیای موبایل‌هاست. اپل از جمله برند هایی است که به تغییرات زیاد علاقه چندانی ندارد و معمولا چند مدل را با یک زبان طراحی معرفی می‌کند.

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه ما باخبر شوید: