مشخصات و قیمت آیفون ۱۲ اپل Apple iPhone 12 زومیت

امکان استفاده از تصاویر حرکت آهسته در رزولوشن Full HD و با فریم‌بندی 240 فریم بر ثانیه ممکن شده است. آیفون ۱۲ پرو را می‌توان اینگونه توصیف کرد، یک موبایل با پردازنده بسیار قوی، پشتیبانی از فناوری 5G و دوربین حرفه‌ای. در طراحی این آیفون از همان زبان طراحی‌ای استفاده شده است که در آیفون ۴ و ۵ بکاررفته بود که این به‌عنی طراحی تیزتر لبه‌های دستگاه است. فریم آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس از جنس استیل و با پوششی براق ساخته شده است. ضمن اینکه بکارگیری پوشش سرامیکی روی نمایشگر و بخش پشتی دستگاه، موجب شده تا این محصول تا ۴ برابر عملکرد بهتری در تست‌های سقوط داشته باشد و در برابر خط و خش نیز مقاومت بیشتری داشته باشد.

آیفون 12 ظرفیت 256 گیگ (گارانتی شرکتی)

نسخه‌ی پرو از دوربین اولترا واید ۱۳ میلی‌متری، ۲۶ میلی‌متری استاندارد و ۵۲ میلی‌متری تله‌فوتو استفاده می‌کند و همه‌ی آن‌ها ۱۲ مگاپیکسلی هستند. این ترکیب بزرگ‌نمایی نوری ۲ برابری و دامنه بزرگ‌نمایی کلی ۴ برابری را در اختیار کاربران می‌گذارد. گوشی پرو مکس از دوربین ۱۳ میلی‌متری اولترا واید، ۲۶ میلی‌متری استاندارد و ۶۵ میلی‌متری تله‌فوتو استفاده می‌کند و بازهم همه‌ی آن‌ها ۱۲ مگاپیکسلی هستند.

گوشی اپل iPhone 12 (Active) | حافظه 128 گیگابایت ا Apple iPhone 12 (Active) 128 GB

این گوشی هوشمند در پنل پشتی از یک مجموعه دوربین چهار گانه استفاده کرده است که در ادامه به صورت کامل تری در مورد دوربین ، سخت افزار و دیگر اجزای این گوشی صحبت خواهیم کرد . این‌ها ویژگی‌هایی هستند که در محدوده مدل‌های آیفون ۱۲ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. همه‌ی آیفون‌های جدید با سیستم‌عامل iOS 14 عرضه می‌شوند که ماه گذشته همراه با چند ویژگی جدید و قابل توجه منتشر شد. به عنوان مثال، هم‌اکنون ویجت‌های صفحه‌ی اصلی در دسترس آیفو‌ن‌ها قرار گرفته است که امکان کنترل فضای اصلی گوشی با خلاقیت بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند و می‌تواند تجربه جدیدی برای صفحه‌ی خانگی گوشی‌های آیفون باشد.

  • فروشگاه اپل ارتباط با داشتن پرسنل مجرب و با تجربه در زمینه فروش محصولات اپل به صورت تخصصی ارائه خدمات می نماید.
  • با توجه به سرعت شارژ 20 واتی، برای پر کردن نیمی از حجم این باتری، تنها به 30 دقیقه زمان نیاز دارید.
  • امروزه بسیاری از گوشی‌های موبایل از 5G پشتیبانی می‌کنند و شما دیگر واقعاً نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای این امتیاز ندارید.
از آنجا که مصرف آیفون ۱۲ بسیار بهینه سازی شده، ماندگاری باتری نسبتاً مطلوب است. تصویر برداری HDR و ثبت رنگ عالی ، فیلم برداری ۴K و حداکثر ۶۰ فریم بر ثانیه، HDR دالبی ویژن و رکورد همزمان صدای استریو تنها بخشی از قابلیت های دوربین است. ماژول دوربین دو لنزی به همراه یک فلاشر Dual-LED در بالا سمت چپ بدنه پشتی قرار گرفته است. 9to5mac IPhone 12 Pro را میتواند با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی پویا تل تهیه کنید . عکاسان حرفه‌ای می‌توانند از Apple ProRAW استفاده کنند که فرمت جدیدی برای پردازش چند فریم باهم است و ترکیبی از بهترین فایل‌های RAW و JPEG را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کنترل خلاقانه را می‌توانید روی RAW به‌همان سادگی JPEG داشته باشید.

در مجموع اگر بخواهیم به‌صورت کلی به این دستگاه نگاه کنیم، عملکرد دوربین این دستگاه واقعا در اندازه دوربین یک پرچم‌دار می‌باشد. در سمت چپ این دستگاه سوئیچ تغییر به‌حالت بی‌صدا و کلید‌های تنظیم صدا قرار دارد و در سمت راست کلید پاور قرار دارد. البته این مسئله به معنای ضد آب بودن کامل این تلفن هوشمند نیست، با این حال می‌توان از آن در محیط‌های پرخطر نیز استفاده کرد. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.