مشخصات و قیمت آیفون ۱۲ اپل Apple iPhone 12 زومیت

شارژر هر دو گوشی از نوع ۲۰ واتی بوده و قابلیت این را دارد که در طی ۴۰ دقیقه، تا ۵۰ در صد باتری گوشی را شارژ کند. در تمامی مدلهای آیفون ۱۲ شارژر درون جعبه وجود ندارد، و نیاز به پرداخت هزینه‌ای جدا، جهت خرید شارژر هستید. بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل اپل آیفون 12را نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل اپل آیفون 12می توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. گوشی ایفون ۱۲ از باتری توانمندی بهره برده که شارژدهی بسیار خوبی دارد.

شرکت اپل برای ویژگی‌ها و طراحی کلی این گوشی از همان فرمول چند سال اخیر استفاده کرده است. نمایشگر آیفون 12 به پنل سوپر رتینا مجهز ‌شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به‌ طوری‌ که در اندازه­‌ی 6.1 اینچی‌اش، حدود 460 پیکسل را در هر اینچ جا داده است که دقیقاً با تراکم پیکسلی iPhone XS برابر است. تمامی آیفون‌های سری ۱۲ دارای یک فرم کلی در طراحی هستند و آن، بکارگیری لبه‌های صاف با زاویه‌ تیز است که ظاهری همانند آیفون ۴ و آیفون ۵ به این محصولات داده است. این طراحی در عین سادگی بسیار زیبا بوده و یادآور ۲ مدل از محبوب‌ترین آیفون‌های تاریخ است. فریم دور بدنه آیفون ۱۲ پرو از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و علاوه بر کیفیت ساخت بالا، دارای مقاومت بسیار خوبی نیز هست؛ ضمن اینکه هنگام در دست گرفتن گوشی نیز احساس خوبی را به کابر منتقل خواهد کرد.

صفحه نمایش iPhone 12 Pro

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های جدیدی که به سری آیفون 12 اضافه شده، پشتیبانی از شبکه 5G است که از ماه‌ها قبل شایعه آن به گوش می‌رسید. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی پایتخت فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق مادی و معنوی برای فروشگاه اینترنتی TsdKala محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری شامل پیگرد قانونی خواهد بود . زودتر از سایرین در جریان فروش‌های ویژه، محصولات جدید و داغ‌ترین اخبار قرار بگیرید.

باتری گوشی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو

ایراداتی مانند عمرباتری کم‌تر و نبودن نرخ به‌روزرسانی بالا که در یک گوشی اندرویدی به‌سختی دیده می‌شوند. نمایشگر آیفون ۱۲ پرو دارای یک پنل OLED با تکنولوژی Super Retina XDR است که تراکم پیکسلی ۴۶۰ پیکسل بر اینچ را برای آن به همراه داشته است. این نمایشگر دارای قابلیت‌های HDR و True Tone است و کیفیت بسیار بالایی در نمایش رنگ‌ها دارد. نمایشگر این آیفون دارای نوردهی ۱۲۰۰ نیت در بیشترین حالت است که برای مشاهده عکس‌ها و ویدئوهای HDR بسیار مناسب می‌باشد. همچنین سطح آن با پوشش مخصوصی کاور شده است که در برابر جذب اثرانگشت مقاوم می‌باشد. در همان نگاه اول می‌توان تشخیص داد آیفون 12 توسط یک برند شناخته‌شده و معتبر، طراحی و ساخته شده است.

آیفون ۱۲ مینی از صفحه نمایش ۵.۴ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و آیفون ۱۲ از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ پیکسل تشکیل یافته است. در طراحی صفحه نمایش، همچنان شاهد ناچ هستیم و این در حالی است که وبلاگ 9to5mac.ir قسمت جلویی از محافظ سرامیکی استفاده می‌کند و قسمت عقب گوشی‌ها نیز با گوریلا گلس محافظت می‌شود. فریم گوشی از آلومینیوم ساخته شده است و برای محافظت در برابر کثیفی‌ها و آب، شاسی گوشی از استاندارد IP68 تبعیت می‌کند.

  • اما یکی از مهم‌ترین بهبودهای صورت گرفته در دوربین آیفون ۱۲ پرو حسگری، بکارگیری حسگری با ابعاد ۴۷ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی است.
  • البته در نسخه پرو خبری از لنز بزرگ‌تر و زوم بیشتر نیست اما بسیار مشکل است که تصاویر گرفته شده با دو گوشی را در نور ایده‌آل از هم تمیز دهید.
  • اپل به ندرت طراحی فیزیکی آیفون را از نسلی به نسل دیگر تغییر می‌دهد و بنابراین هر تغییری-هرچند کوچک – معمولاً با سر و صدای زیادی همراه است.
  • گوشی ایفون ۱۲ از باتری توانمندی بهره برده که شارژدهی بسیار خوبی دارد.
  • بر خلاف انتظارات، ناچ مستطیل شکل دوربین سلفی کوچک‌تر نشده و همان اندازه‌ای را دارد که برادر پیشین خود داشته .