مشخصات و قیمت آیفون ۱۲ اپل Apple iPhone 12 زومیت

اما اگر شارژر 20واتی را تهیه کنید در مدت زمان 30 دقیقه شاهد شارژ 58درصدی باتری خواهید بود که بسیار رضات‌بخش است. البته اپل ادعا می‌کند این باتری عمری به اندازه باتری 11 دارد که در عمل این‌چنین نیست. 9to5mac تقریبا غیرممکن است در فهرست بهترین دوربین های گوشی در هر سال، نام آیفون آن نسل وجود نداشته باشد. آیفون 12 هم از این قاعده مستثنی نیست و در این عرصه، به‌سختی می‌توان رقیبی جدی برای آن در نظر گرفت.

گوشی موبایل iku آی کی یو مدل A21

امکان برگشت کالا در گروه موبایل با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد. فاقد آداپتور شارژر و هدفون است، بنابراین ناچار هستید برای هر کدام قیمت جداگانه‌ای پرداخت کنید. شارژ شدن این دستگاه توسط یک آداپتور شارژ 20 وات امکان پذیر است که در مدت زمان 1 ساعت و 30 دقیقه زمان می‌برد تا کاملا شارژ شود.

آیفون۱۲ برای نخسین بار به شبکه 5G مجهز شده که ارزش خرید ایفون ۱۲ را بالا می‌برد. این قابلیت در صورت استفاده از کیس‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند نیز کماکان در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. اما یکی از مهم‌ترین بهبودهای صورت گرفته در دوربین آیفون ۱۲ پرو حسگری، بکارگیری حسگری با ابعاد ۴۷ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی است. این موارد در کنار هم باعث شده‌اند تا عملکرد دوربین این آیفون در عکاسی در نور کم، ۸۷ درصد بهتر باشد. از ویژگی‌های دوربین این دستگاه می‌توان به قابلیت Deep Fusion، حالت Night Mode و Smart HDR 3 اشاره کرد.

آیفون ۱۲ مینی اپل – ۲۵۶ گیگ

بخش پشتی این دستگاه متشکل از دو دوربین 12 مگاپیکسلی مخصوص تصاویر واید و اولتراواید می‌باشد. با اندازه 6.1 اینچی قرار گرفته است و می‌تواند رزولوشنی معادل 1170 در 2532 پیکسل را به‌نمایش بگذارد . تنها مشکلی که این نمایشگر دارد، نرخ‌نوسازی 60 هرتزی آن بوده که ممکن است کمی اذیت کننده باشد. کمپانی اپل در سال 2021 از سری دوازدهم موبایل‌هاب خود رونمایی کرد و هرکدام از این گوشی‌ها مشخصات خاص و منحصر به‌فردی درون خود جای داده‌اند. اپل در گوشی آیفون 12 خود از جدیدترین چیپست خود یعنی Apple A14 Bionic – 5 نانومتری استفاده کرد است که از سری Apple A13 Bionic پیشرفته تر است.

موبایل اپل مدل آیفون 12 A2404

وجود این سنسور به این معنی است که به جای اینکه گوشی حسگر جداگانه‌ای برای گرفتن لرزش داشته باشد، خود سنسور ضدلرزش است. این فناوری جدید، درحقیقت فضای بیشتری را به سنسور می‌دهد تا سنسور درون فریم حرکت کند و به همین تریتیب ثبات بسیار بهتری داشته باشد. این فناوری اجازه می‌دهد سنسور دوربین مکس، در هر ثانیه بتواند حدود 5000 تغییر حالت را تجربه کند.

  • همچنین سطح آن با پوشش مخصوصی کاور شده است که در برابر جذب اثرانگشت مقاوم می‌باشد.
  • شما رزولوشن 4K را با سرعت ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و همچنین Dolby Vision تا ۳۰ فریم بر ثانیه را در اختیار خواهید داشت.
  • آیفون۱۲ در ابعاد 146.7 × 71.5 × 7.4 میلی‌متر و وزن 164 گرم عرضه شده که آن را در زمره‌ی گوشی‌های خوش دست قرار می‌دهد.
  • همچنین سری 12 گوشی های هوشمند اپل می توانند به مدت 30 دقیقه عمق 6 متری آب را تحمل کنند.
  • ✔️ آیفون ۱۲ پرو دو سیم کارتاپل آیفون ۱۲ پرو را به صورت دو سیم کارت تولید کرده، اما در برخی از پارت نامبرها سیم کارت دوم به صورت eSim است که در ایران کار نمی‌کند.