مشکلات بلوتوث M1 Mac بالاخره برطرف شد – اپل

این مشکل یک استثنای ناگوار برای تحسین گسترده دستگاه‌ها در بررسی‌ها، معیارها و بازخورد کاربران در مک‌های اولیه M1 بود، که در غیر این صورت عملکرد و عمر باتری فوق‌العاده چشمگیری را ارائه می‌کرد.

(اپل به من می گوید که یک وصله MacOS در راه است و هر زمان که بخواهید می آید. اما لعنت به آن.)

این مسائل برای کاربران گیج کننده بوده است، به خصوص که جدیدترین مک بوک ها با تراشه M1 تنها با دو پورت عرضه می شوند. و کسانی که قصد دارند نمایشگرهای خارجی و سایر لوازم جانبی را به جای صفحه کلید و ماوس به این پورت ها متصل کنند، نمی توانند.

تصویر: پاتریک توماسو

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آخرین پاسخ اپل به این موضوع تأیید می‌کند که مشکلات اتصال بلوتوثی که کاربران در مک‌های M1 خود با آن مواجه می‌شوند، مربوط به سخت‌افزار نیستند و می‌توانند از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزار حل شوند.

به گفته توماسو، او قبلاً استفاده از مک مینی را با Logitech MX Master 3 و Magic Mouse 2 امتحان کرده است، اما در حین استفاده “همه به طور متناوب قطع می شوند”. او همچنین هنگام جفت کردن AirPods Pro و سایر لوازم جانبی بی سیم با مک خود، مشکلات اتصال بلوتوث را تجربه کرد.

همچنین کاربران دیگری با شکایات مشابه در مورد وجود دارد Reddit. بر اساس یکی از گزارش های به اشتراک گذاشته شده در آنجا، M1 Mac mini به هیچ وجه ماوس و صفحه کلید بلوتوث را نمی شناسد، که باعث غیرقابل استفاده شدن دستگاه می شود.

برخی از کاربران موفقیت خود را با دانگل‌های بلوتوث و استفاده از هاب‌های USB-C برای اتصال صفحه‌کلید و ماوس سیمی یا ترک‌پد گزارش کرده‌اند، اما همه دانگل‌ها کار نمی‌کنند.

کاربران چند روز پس از ورود اولین ماشین‌ها شروع به گزارش مشکلات کردند…

خوشبختانه، به نظر می رسد که مشکل را می توان با یک به روز رسانی نرم افزار برطرف کرد. 8 بیت یک توییت توسط اقیانوس اطلس نویسنده همکار ایان بوگوستبه نقل از نظری از اپل



[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

طبق گزارش‌ها، اپل اعلام کرده است که رفع مشکلات اتصال بلوتوث M1 Mac که توسط بسیاری از کاربران اولیه Apple Silicon Mac گزارش شده است، قریب‌الوقوع است.

— ایان بوگوست (@ibogost) 10 ژانویه 2021

تعداد فزاینده‌ای از گزارش‌ها با عدم اطمینان در مورد اینکه آیا این مشکلات ناشی از مشکلات سخت‌افزاری است یا یک نقص نرم‌افزاری، دنبال شد.