معاملات T-Mobile برای خرید آیفون 13 کاهش یافت

T-Mobile وعده داده است که ارزش مبادله بسیار سخاوتمندانه تا 800 دلار در مدل‌های قدیمی‌تر هنگام خرید آیفون 13 جدید، با اعتباری که برای صورت‌حساب‌های ماهانه اعمال می‌شود، داده است. اما برخی از مشتریان گزارش می دهند که رد شده اند، در حالی که برخی دیگر می گویند اعتبار در صورتحساب های آنها نشان داده نمی شود …

ایده این بود که شما آیفون قدیمی خود را برگردانید و با ارزشی سخاوتمندانه به شما اعتبار داده شود. سپس این اعتبار به صورت مرحله ای برای فاکتورهای آتی اعمال می شود.



[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


من همین الان تبلیغاتم را بررسی کردم، مثل همیشه تبلیغات جعلی که به مشتریان دروغ می‌گفتند @TMobile را رد کردم، این کار را نمی‌گذارم.»

از سوی دیگر، T-Mobile همچنان به وضعیت خود به عنوان غیر حامل با یک برنامه ارتقای دائمی و منحصر به فرد که وعده می دهد تا 800 دلار اعتبار مبادله ای در یک آیفون جدید هر دو سال یکبار. این امر مخصوصاً برای کسانی که قصد ارتقاء هر ساله را ندارند بسیار عالی است و صرفه جویی قابل توجهی را در آینده تضمین می کند، حتی اگر از نظر فنی برای همیشه نباشد. مانند سایر پیشنهادات فوق، پس انداز به صورت ماهانه از طریق اعتبار صورت حساب اعمال می شود.

به دنبال مشکلات برنامه بازگشت نقدی 100 دلاری اپل واچ، مشتریان اکنون گزارش داده اند که مبادلات T-Mobile برای خرید آیفون 13 نیز رد شده است.

با این حال، بلومبرگ مارک گورمن نویسنده – که قبلاً گزارش داده بود تخفیف اپل واچ او رد شده است – گفت که همین اتفاق در مورد معامله آیفون او با T-Mobile رخ داد. او توییت کرد تصویری از پیامی که ادعا می‌کرد اپل گوشی قدیمی خود را رد کرده است.

“من تازه متوجه شدم که 2 مورد از 3 مورد موجود در حساب من در فاکتور اعمال نمی شود.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

او بعداً یک به‌روزرسانی منتشر کرد و گفت که اپراتور «می‌خواهد مسائل را اصلاح کند»، اما سایر مشتریان گفتند که همین اتفاق برای آنها افتاده است.

عکس: میکا باومایستر/پاشیدن

T-Mobile یکی از چهار شرکتی بود که معاملات روز عرضه آیفون 13 را اعلام کرد.

“آنها این کار را با من هم کردند. فکر نمی کنم آنها بخواهند تخفیف بدهند.”

همانند مشکل اپل واچ، احتمالا اپراتور اکنون با مشتریانی که شکایت دارند کار خواهد کرد، اما این دوباره خطرات و دردسرهای پذیرش معاملاتی را که متکی به تخفیف‌ها یا اعتبارات بعدی است، نشان می‌دهد.

من هم همین مشکل را دارم، من 13pro را مستقیماً از اپل دریافت کردم و تمام دستورالعمل‌ها را دنبال کردم و رد کردم… سلام
@TMobileHelp”