معاون خدمات برتر اپل در این ماه شرکت را ترک می کند

این سازماندهی مجدد می تواند شوسر را به سطح بالاتری برساند و به طور بالقوه او را در رقابت قرار دهد تا در نهایت جانشین ادی کیو شود.

همچنین شایان ذکر است که یکی از مدیرانی که در گزارش امروز به آن اشاره شده است، الیور شوسر است که در حال حاضر معاون اپل موزیک در اپل است. او از سال 2004 در اپل کار کرده و به مدیریت عرضه iTunes در خارج از ایالات متحده کمک کرده است.

به عنوان بخشی از خروج او، تیم خدمات دوباره سازماندهی می شود تا مسئولیت های استرن را به سه بخش جداگانه تقسیم کند:

این یک تغییر بزرگ برای تیم خدمات اپل است. پیتر استرن به طور گسترده ای به عنوان جانشین بالقوه ادی کیو دیده می شد و نقش بسیار پیشگامی را در تمامی سرویس های اشتراکی اپل مانند Apple TV+ و Apple Music ایفا کرده بود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل هنوز خروج استرن را تایید نکرده است. گزارشی در سال 2019، پس از معرفی سرویس‌های اپل مانند TV+، Apple Card و Apple Arcade، استرن را «دوستانه» و «بسیار حرفه‌ای، دقیق و حرفه‌ای» توصیف کرد.

گرفتن 9to5Mac

مطابق با آغاز شدبا استناد به دو نفر از آشنایان با برنامه های اپل، استرن در پایان ماه جاری این کشور را ترک خواهد کرد. او به همکارانش اطلاع داد که “اپل را ترک می کند تا زمان بیشتری را در ساحل شرقی بگذراند”.

یکی از مدیران ارشد خدمات اپل در حال ترک این شرکت است. پیتر استرن، معاون خدمات اپل به همکاران گفته است که قصد دارد در پایان ژانویه این کشور را ترک کند. بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، این امر منجر به تغییر عمده در تیم اطراف او خواهد شد آغاز شد.

اگر آغاز شد این گزارش به شیوه ای که سازماندهی مجدد در حال انجام را توصیف می کند صحیح است، می تواند به رویکرد هدفمندتری برای هر یک از سرویس های مختلف اپل منجر شود. به جای داشتن استرن در راس کل شرکت، تقسیم کارها به سه بخش جداگانه می تواند اطمینان حاصل کند که هر بخش توجه مستقیم تری از سوی رهبران مربوطه خود دریافت می کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

استرن در سال 2016 پس از خدمت در نقش های ارشد مختلف در تایم وارنر کابل به اپل پیوست. از زمان پیوستن، استرن تا حد زیادی چهره کسب و کار خدمات اپل بوده است. او با ادی کیو، معاون ارشد خدمات اپل همکاری نزدیک داشت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


به گفته دو نفر از آشنایان با مکالمات داخلی اپل، اپل در حال سازماندهی مجدد واحد خدمات خود است و مسئولیت های استرن به سه بخش جداگانه تقسیم خواهد شد. یکی از این مدیران الیور شوسر خواهد بود که در حال حاضر مسئولیت Apple Music را بر عهده دارد.