معاون Google در طول رویداد اپل را در مورد نمایشگر همیشه روشن، حالت شب، RCS و موارد دیگر اذیت می کند [Video]

و ما سه سال پیش تشخیص تصادف خودرو را همراه با راه‌های مهم دیگر برای ایمن نگه داشتن شما، مانند بررسی ایمنی و اشتراک‌گذاری اضطراری، معرفی کردیم. این یک سابقه باورنکردنی از ویژگی‌های پیشگامی است که برای اولین بار در Pixel وجود داشت و این تجربه را بسیار مفیدتر می‌کرد. »

Pixel همیشه در نوآوری گوشی‌های هوشمند پیشرو بوده است و زمانی که دیگران در صنعت از ما پیروی می‌کنند، آن را یک قدردانی می‌دانیم. مانند صفحه نمایش همیشه روشن و نمای کلی معرفی شده با پیکسل 2، که به شما امکان می‌دهد اطلاعات مفید را مستقیماً روی قفل خود نمایش دهید. صفحه نمایش

و Night Sight وجود دارد که با پیکسل 3 و عکاسی نجومی راه‌اندازی شد که نوار جدیدی را برای عکاسی در نور کم در تلفن هوشمند ایجاد کرد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در پاییز امسال، اپل اولین نمایشگر همیشه روشن خود را با تشخیص برخورد آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس به همراه تمام مدل های آیفون 14 و ساعت های اپل جدید عرضه کرد. در حالی که مطمئناً با این ویژگی‌ها از تلفن‌های هوشمند اندرویدی بسیار عقب است، برخی می‌گویند اپل حرکت معمول خود را که اواخر راه‌اندازی می‌کرد، اما با اجرای متفکرانه – بالقوه بهتر – انجام داد.

گوگل در حین سخنرانی پیکسل، اپل را مسخره می کند

در رویداد Made by Google 2022 امروز، این شرکت به طور رسمی Pixel 7 و 7 Pro، Pixel Watch و موارد دیگر را معرفی کرد. در طول سخنرانی اصلی، گوگل همچنین از این فرصت استفاده کرد و چند عکس – با لبخند – از اپل گرفت، از جمله از شما برای اینکه «از نمونه ما پیروی کنید» تشکر کرد. در اینجا چیزی است که معاون مدیریت محصول گوگل گفته است …

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کمی بعد، راکوفسکی همچنین از اپل به دلیل عدم پشتیبانی RCS در پیام‌رسانی انتقاد کرد (تاکید شده است):

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.



«RCS استاندارد صنعتی مدرن برای پیام‌رسانی است و قبلاً توسط اکثر مشاغل مورد استفاده قرار گرفته است. ما امیدواریم که هر سازنده دستگاه پیام را درک کند و RCS را بپذیرد و پیام کوتاه را برای هر کاربر تلفن هوشمند بهتر کند. »

درست کمتر از 30 دقیقه پس از سخنرانی اصلی گوگل (به زیر مراجعه کنید)، معاون رئیس جمهور برایان راکوفسکی یک مونولوگ کوتاه با سه بررسی خاص در اپل در اواخر مهمانی با ویژگی هایی داشت که در دستگاه های Pixel اولین بودند.