معرفی بهترین گوشی های هواوی در سال 2022 9to5mac Farsi

پدر او در حوزهی تولید پشم فعالیت میکرد اما پیتر علاقهای به شغل پدرش نداشت و گرایش او به وسیلههای الکترونیکی بسیار زیاد بود و به همین دلیل هوش بالای خود را در این زمینه بکارگرفت. گوشی هواوی در مدلهای مختلفی تولید و به بازار عرضه میشوند که در همین راستا آن ها را با سریهای مختلفی نامگذاری میکنند. هر سه دوربین پشتی Xperia 1 V ظاهراً وضوح ۱۲ مگاپیکسل خواهند داشت که مطابق با مدلهای قبل است. تنوع در مدلهای گوشی هواوی زیاد است و هرکسی مطابق باسلیقه خود میتواند یکی را برگزیند. برای فیلمبرداری سلفی نیز سونی کیفیت 1080p یا Full HD را همچون دوربین اصلی برای کاربران در دسترس قرار داده است تا در صورت مکالمه تصویری یا ثبت ویدئوهای سلفی کاربران با کمبود و مشکلی مواجه نشوند.

گوشیهای ردهبالای سونی همواره دستهای کوچک اما پرسروصدایی از طرفداران خود را داشتهاند و بهراحتی میتوان دلیل آن را فهمید. بخش موبایل این شرکت امروز اعلام کرد که رویدادی را در تاریخ 11 می (21 اردیبهشت) برگزار خواهد کرد که طبق تیزر منتشرشده، میتوان انتظار رونمایی از گوشی پرچمدار سونی Xperia 1 IV را داشت؛ اگرچه گوشیهای جدید از سری Xperia 5 و Xperia 10 نیز احتمالا در همین رویداد معرفی خواهند شد. صفحه نمایش این گوشی با پشتیبانی از حالت چند لمسی تا 4 انگشت را پشتیبانی میکند و سونی برای روکش محافظ صفحه نمایش این گوشی، شیشه ای با فناوری 9H به کار گرفته است که در برابر خط و خش مقاوم بوده و در برابر ضربان و آسیب های احتمالی نیز عملکرد مطلوبی از خود به نمایش میگذارد.

فریم دور این گوشی از جنس آلومینیوم بوده و جنس قاب پشتی از شیشه میباشد. نسخه سیستم عامل این نسخه اندروید ۸ بوده و در پشت قاب خود دارای سنسور اثر انگشت میباشد. سونی هرچند سال یکبار محصول جدیدی را در سری گوشیهای Xperia Ace خود معرفی و روانه بازار میکند. تولید میکند و این برند سعی کرده امکانات مورد نیاز کاربران را مد نظر قرار دهد و خرید گوشی سونی را به عنوان یک آپشن به انتخابهای مردم دنیا اضافه کند.اگر نگاهی به لیست قیمت گوشی سونی بیندازید، با طیف وسیعی از قیمت روبهرو میشوید. شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی آترامارت گوشی مورد نظر را سفارش دهید. راستش را بخواهید از نظر جنبه های ظاهری و طراحی نیز سونی زحمتی به خود نداده است. در ادامه قصد داریم خط تولید موبایل سونی را از ابتدا تا به امروز به طور خلاصه بررسی کنیم. حتما توجه داشته باشید و مداوم گوشی سونی خود را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت بروز نبودن نرم افزار، نسخه نرم افزاری گوشی خود را بروز رساني نمایید. Meta 40 pro از دیگر مدل های هواوی است که با دارا بودن چیپست Kirin 9000 5g که لیتوگرافی 5 نانومتری دارد تعداد 15.3 میلیارد ترانزیستور را می تواند در خود جای دهد و یک بازی قدرتمند را برای کاربران به ارمغان داشته باشد و به عنوان یکی از بهترین گوشی برای بازی تلقی شود.

3- بوت کردن دستگاه با استفاده از boot loader، راه حلی دیگر برای بالا نیامدن گوشی سونی. هوآوی محصولات مصرفی گوناگونی برای استفادهٔ مصرفکنندگان نهایی (عموم مردم) شامل انواع مختلفی از مودم usb، مودم بیسیم، ماژولها، set-top box، ترمینالهای بیسیم، گوشیهای تلفن همراه و محصولات ویدئویی را به بازار عرضه کردهاست. آمریکا خانم منگ و شرکت گوشی هواوی را متهم به دور زدن تحریمهای ایران در حد فاصل سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ کردهاست. این روزها این شرکت وضعیت بسیار خوبی دارد و بهنظر میرسد که تحریمهای آمریکا به هیچ عنوان بر فروش گوشی های هواوی تأثیر نداشته است به این دلیل که این شرکت با استفاده از سیاستهای خاص و منحصربهفرد خود همچنین کیفیت عالی محصولاتش تحریمهارا به خوبی پشت سر گذاشته و توانسته با ارائه خدمات HMSمحدویت استفاده از خدمات گوگل را به خوبی مرتفع سازد. در سال 2021 شاهد عرضه گوشی Ace II بودیم و به نظر میرسد در سال 2022 قرار است سومین نسخه از این گوشی ها با عنوان Xperia Ace III به بازار عرضه شود. سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی و لنز تله فوتوی 8 مگاپیکسلی دقیقاً همانهایی هستند که در پی 20 پرو وجود داشتند اما سنسور سوم کاملاً جدید است.این سنسور 16 مگاپیکسلی از نوع اولتراواید بوده و باعث میشود قاب عکاسی بسیار بزرگتر باشد.

از نظر تنوع رنگ نیز کاربر تنها قادر به انتخاب گوشی Xperia 10 Plus با رنگ های سیاه، آبی، صورتی و نقره ای است. رابط کاربری به کار گرفته شده همان رابط کاربری ساده و بسیار کارآمد و شکیل سونی است که با پوسته های جدید و اختصاصی مزین شده است. صحبتی از این که باتری این گوشی قابل تعویض است یا نه، وجود ندارد اما به نظر می رسد این بار هم سونی از باتری های غیرقابل تعویض در گوشی خود استفاده کرده است. بزرگترین تغییر این محصول نسبت به نسل گذشته آن، استفاده از دکمه های حساس به فشار به جای دکمه های فیزیکی قدیمی است. این تکنولوژی در بین فشار های شما به صفحه نمایش تفاوت قائل میشود و به وسیله اعمال متفاوتی انجام میدهد. که منشا آن ها را نمی دانید، نیازمند اعمال تعمیرات تخصصی هستند. از دیگر بحثهای جنجالی در مورد اچتیسی، بخش دوربین است که با مطرح کردن دوربینهای اولتراپیکسلی تغییراتی را در دنیای دوربینهای گوشی اعمال کرد. بالا نیامدن گوشی یا بوت نشدن سیستم عامل قرار گرفته در آن ، از آن دسته مشکلاتی است که برای بسیاری از کاربران به وجود می آید، و معمولا پس از نصب یک برنامه یا رام در گوشی موبایل ایجاد میشود.

در کنار اندروید نوقا، سونی انواع و اقسام برنامه های اختصاصی خود را برای این گوشی هوشمند نیز در دسترس کاربران قرار داده است، تا کاربران این گوشی هوشمند کمبودی از لحاظ نرم افزاری احساس نکنند. وجود پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ ، پشتیبانی از اینترنت 5G، داشتن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 6 اینچی OLED با رزولوشن 2520 × 1080 پیکسل، از ویژگی های بسیار خوب این گوشی هستند. یکی از برزگترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی فروش باتری گوشی موبایل و تبلت فروشگاه مرکز باتری می باشد. از تخفیف ها و جدیدترین کالاهای نشت آپ باخبر شوید. با توجه به فعالیت پایین شرکت اچ تی سی در زمینه گوشی های موبایل، این گوشی موبایل از جدیدترین و قدرتمند ترین گوشی های موبایل هوشمند این برند به شمار می رود. جدیدترین قیمت گوشی هواوی و لیست قیمت روز گوشیهای هواوی امروز جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ را در سرویس منهای فوتبال دیلی فوتبال مشاهده می کنید . با بررسی هایی که دیروز برای گوشی سونی اکسپریا ۱۰ داشتیم، و با یک نگاه سطحی که به ویژگی های سونی اکسپریا ۱۰ پلاس انداختم، تفاوت خاص و چشم گیری بین این دو گوشی مشاهده نکردم.

10. از صفحه بروزرسانی HarmonyOS، گزینه Try it Now را انتخاب کنید و مدل دستگاهتان را تأیید کنید. این گوشی موبایل مجهز به تراشه اسنپدراگون 636 بوده و در دو مدل رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی طراحی و عرضه بازار جهانی شده است. این گوشی دارای چیپ پردازنده Qualcomm Snapdragon 636 SDM636 است که با یک پردازنده ۸ هسته ای، تحت تکنولوژی ۶۴ بیتی، با فرکانس ۱۸۰۰ مگاهرتز به پردازش دیتاها می پردازد. هر چند با ایجاد این تغییرات، قیمت روز خرید گوشی موبایل هواوی Y9a تقریبا یک چهارم Huawei Mate 40 Pro است. ویژگی سه گوشی معرفی شده ۲۰۱۹ آن، بدین صورت است که سونی سه گوشی با نام های متفاوت و با قابلیت های تقریبا مشابه ارائه کرده که برای هر سه آن ها ویژگی ها در رده متوسط کیفیت ذکر شده اند. گوشی Sony Xperia 1 III، یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 و نمایشگر 6.5 اینچی OLED با کیفیت 4K را دارد و از نرخ تازه ساری 120 هرتز بهره می برد. انتقادها از سونی او را به رقیبی قدرتمندتر برای بسیاری از برندهای فعال در بازار موبایل در آن زمان تبدیل کرد و در سال بعد یعنی سال 2011 مدل Xperia Arc با برطرف کردن ایرادات نسخهی قبلی، مجهز شدن به فلش دوربین و جدیدترین نسخهی اندروید به عنوان جدیدترین گوشی Sony به بازار عرضه شد، اما قیمت بالای این مدل که ناشی از کیفیت خوبش بود، باعث شد این مدل فروش زیادی نداشته باشد.

هنگامی که حرف و حدیثهایی از معرفی و عرضه پرچمدار جدید اچتیسی یعنی One M9 شنیده میشد، دو مساله در این پرچمدار انتظار میرفت که حل شده باشد، وجود سنسور اثر انگشت و دیگری صفحه نمایشهای با وضوح بالای QHD که تایوانیها در هر دو مورد طرافداران خود را نامید کردند. هواوی پس از عرضهی مدل Nova 9 و موفقیت قابل انتظار این محصول در بازار میان رده های اندرویدی، تصمیم گرفت یک گوشی ارزانتر از همین خانواده را تحت عنوان نوا 9 اس ای – Huawei Nova 9 SE روانه بازار کند. دوربین های که در این گوشی هواوی نوا وای 70 استفاده شده است سهگانه می باشد که در قسمت پنل پشتی قرار دارد و در زیر هم در داخل باکس مستطیلی شکل چیدمان شدهاند. اگر گوشی هر یک از علائم Soft Brick رو داشت که شایع ترین علامت آن، بوت نشدن گوشی و هنگ کردن روی لگوی SONY است: دکمه های پاور و افزایش صدا را به طور همزمان به مدت 9 ثانیه نگه داشته، تا گوشی 3 بار ویبره بزند و خاموش شود، سپس یک رام رسمی را با استفاده از فلش تول فلش نمایید. البته باید در نظر داشت که در عمل سطح موثر سنسور مورد استفاده در عمل کوچکتر از 1 اینچ است.

اکانت گوگل خود را از گوشی پاک و دوباره به آن وارد شوید. اگر قصد داشته باشید به طور مجازی گوشی خود را انتخاب کنید لازم است که با دریافت یک سری اطلاعات بتوانید دقیقا آن را در ذهن خود مجسم کنید. اما به هر حال، اگر بتوانید با نبود اپهای گوگل کنار بیایید، مطمئناً با یکی از بهترین گوشیهای مقرون به صرفه بازار طرف هستید که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. چون ما در این مطلب، به معرفی تعدادی از بهترین گوشی های سونی 2021 پرداخته ایم و ویژگی های آنها را بررسی کرده ایم تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید. این شرکت در سال ۲۰۱۲ در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۸۷ از بزرگترین شرکتهای جهان قرار گرفت. هوآوی در طراحی مدل های مختلف گوشی خود، تمامی سلیقه ها را در نظر گرفت و تمام تلاش خود را داشته است که گوشی هایی را به بازار عرضه کند که برای همه ی افراد با هر بودجه ای که دارند امکان خرید آن وجود داشته باشد. در دههی 90 با فراگیر شدن استفاده از گوشی موبایل، بسیاری از شرکتها به دنبال تولید این محصول بودند، اما سونی فعالیت خود را در این زمینه با کمی تأخیر آغاز کرد و در سال 2000 برای جا نماندن از رقبای خود تولید گوشی موبایل را آغاز کرد و پس از مدتی تصمیم گرفت که تولیدات گوشی موبایلیش را با همکاری کمپانی سوئدی اریکسون از سر گیرد و همین تصمیم منجر به تولد سونی اریکسون شد.

این گوشی از گواهی IP68 بهره میبرد که باعث شده در برابر نفوذ گرد و خاک و آب مقاوم باشد. این دستگاه دارای بدنه شیشه ای بوده و از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند. به روزرسانی های نرم افزاری به صورت دوره ای اجرا می شوند تا ویژگی های جدید و پیشرفت های امنیتی را به دستگاه های خاص اضافه کنند. از این رو باید به این نکته اشاره نمود که از دلایل اصلی خرید این گوشی موبایل، ویژگی های به کار رفته در این گوشی موبایل برای ارزهای مجازی می باشد. همزمان با افزایش صدا به وسیله کلید، اقدام به افزایش صدا از طریق صفحه لمس گوشی کنید.

در این گوشی 64 گیگابایت حافظهی داخلی در نظر گرفته شده که میتوانید از یک کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت فضای ذخیرهسازی داشته باشید. به نظر میرسد یک گوشی رده بالا و قدرتمند از سوی ژاپنیها در راه است. به نظر میرسد که Xperia 1 V مسیری متفاوت از مدلهای قبلی خود را دنبال خواهد کرد؛ همانطورکه پس از معرفی Xperia 1 IV اعلام شد، سونی همچنان به حسگر IMX557 که در Xperia 1 II استفاده کرده بود، تکیه کرد. به نظر میرسد سونی قصد دارد در سال 2022 سومین نسخه از این گوشیهای هوشمند خود را با عنوان Xperia Ace III معرفی و عرضه کند. به نظر میرسد سونی H4133 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی که 20 گیگابایت آن قابل استفاده خواهد بود، به دست مشتریان میرسد. این گوشی هوشمند مجهز به سنسورهای دوربین قویتری نسبت به نسل قبل خود میباشد و برای قلب تپنده این گوشی، سونی از چیپست قویتری نسبت به نسل قبل استفاده کرده است و حافظه رم در نظر گرفته شده برای این مدل نیز نسبت به سال گذشته بیشتر میباشد.

در عین حال تفاوت چندان زیادی در دوربین، پردازنده و سایر المان های اصلی این گوشی مشاهده نکردیم مگر تغییرات بسیار جزیی! سونی شرکت پیشتاز در ساخت دیسکهای بلو-ری در عین حال دستگاههای پخش، ضبط و کپی بلو-ری فعال است. این غول ژاپنی در حال حاضر کمترین مقدار فروش گوشیهای هوشمند خود طی دهه گذشته را تجربه میکند. تعمیرکار متخصص پین ورک با توجه به دستگاه لمینت و دمای متناسب، گلس گوشی اچ تی سی را تعویض میکند. اگر از طرفداران گوشی های قدیمی با دکمه های فیزیکی هستید، گوشی اچ تی سی U12 پلاس شما انتخاب مدرن و جالبی خواهد بود.

در صورت تمایل لطفا از این لینک اقدام کنید. پس باید حجم پردازش خواسته شده از سیپییو را کم کنیم. این امر علیالقاعده در نتیجه حجم پردازش بالای پردازنده (سیپییو) گوشی htc شما و ظرفیت کم آن است. به طوری که گوشی HTC One و One M8 لقب بهترین طراحی در دنیای اسمارتفون ها را در زمان عرضه به خود اختصاص دادند. همچنین، شما می توانید تمام برنامه ها، رسانه ها و موارد دلخواه خود را با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگ رم، ذخیره کنید. همان طور که می دانید، آپدیت گوشی سونی شامل یک سری فایل ها و اطلاعاتی می شود که به صورت داده بر روی حافظه ذخیره شده و فضایی از آن را اشغال می کنند. بوت لوپ حالتی است که گوشی از بوت شدن طبق روال ساده وعادی خودداری میکند. این 2 نفر زمانی که در فروش اولین محصولشان که یک پلوپز بود با شکست مواجه شد، به تولید ضبط صوت روی آوردند، ایدهی این وسیله که از یک دستگاه آمریکای گرفته شده بود نیز با موفقیت همراه نبود، اما با درگیر شدن بیشتر ژاپن در جنگ، آن روی سکه برگشت و شانس به آنها روی خوش نشان داد و نیاز به شنیدن خبرهای روز در آن زمان احساس شد.

اگر آب یا مایعات دیگری روی گوشی شما بریزد یا شما درون استخر بیافتد، سوکت شارژ سولفاته میشود. کاش در این گوشی حداقل خبری از تکنولوژی های شارژ وایرلس و تکنولوژی های مشابه بود! هواوی در گوشیهای آنر از دوربینهای سری Nova در کنار طراحی رنگارنگ و ابتکاری استفاده کرده است. این گوشی به خاطر استفاده از دوربین باکیفیت، نمایشگر مناسب و پردازندهی قوی خود مورد ستایش قرار گرفت از طرفی نداشتن فلش دوربین و استفاده از نسخهی قدیمی اندروید از جمله ایراداتی بود که به این مدل وارد شد. اما در مورد گوشیهای بالارده و پرچمدار باید به این واقعیت اشاره کنیم که قدرت پردازشی پرچمداران HTC از قدرت پردازشی پرچمداران کمپانیهایی همچون سونی و سامسونگ کمتر میباشد. 4- فلش کردن سیستم عامل با استفاده از پروتکل فلش ABD توسط متخصص، از راه حل های بالا نیامدن گوشی سونی.

گوشی Sony Xperia 1 III ، ارزان نیست، اما اگر به اندازه کافی برای خرید یکی از بهترین گوشی های سونی 2021، پول دارید، شکی نیست که از Sony Xperia 1 III نا امید سایت 9to5mac نخواهید شد. اولین چیزی که از برتری ( البته نمی توان این ویژگی را برتری دانست و صرفا آن را در لیست اضافات، می گنجانیم ) سونی اکسپریا ۱۰ پلاس نسبت به گوشی اکسپریا ۱۰ به چشم می آید بزرگ تر شدن اندازه نمایشگر پلاس می باشد. اچ تی سی U12 پلاس نیز موبایل جدید و خوش دست دیگری از برند تایوانی اچ تی سی است که به راحتی در مجموعه ی بهترین موبایل های htc قرار می گیرد. مشکل شارژ نشدن موبایل اچ تی سی نیز یکی از مهمترین مشکلاتی است که باید به سرعت برای رفع آن اقدام کنید. نکته: برای فلش گوشی سونی، لازم است گوشی شما، ۵۰ الی ۶۰ درصد، شارژ داشته باشد. با این کار سیستم فوکوس خودکار این گوشی میتواند علاوه بر تنظیم فوکوس روی چهره شما، در هر فریم رنگ آرایش را به زیبایی بازسازی کرده و درخشندگی پوست شما را مشابه زیبایی آن در دنیای واقعی یا حتی بهتر ثبت کند.