معرفی بهترین گوشی گیمینگ 2022 راهنمای خرید انواع گوشی گیمینگ بلاگ دیوار

همچنین پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G نسبت به نسل قبلی خود ارتقایی در حد متوسط داشته و برای گوشی‌های گیمینگ میان رده که قیمت پایین‌تری دارند از آن استفاده می‌شود. اگرچه ظرفیت رم در ردمی نوت ۱۱ پرو به نسبت گوشی‌های گیمینگ پایین است اما یک امتیاز این گوشی استفاده از قابلیت رم مجازی است. با ۳ گیگابایت رم مجازی، در زمان بازی عملکرد روان‌تر و سرعت بیشتری را تجربه خواهید کرد.

گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

پرچمدار میانی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار است که از قابلیت‌های زیادی بهره می‌برد تا تقریباً برای هر نوع کاربری بسیار مناسب باشد. می ۱۱، نسخه استاندارد پرچمداران ۲۰۲۱ شیائومی است که می‌تواند حتی سخت‌گیرترین گیمرها را نیز راضی کند. برای آشنایی بیشتر با این پرچمدار چینی می‌توانید بررسی ویدئویی و اختصاصی آن از تیم سایمان دیجیتال را تماشا کنید. پوکو X3 پرو به عنوان یک میان‌رده پرفروش، مشخصات قابل توجهی دارد و از بهترین گوشی های گیم محسوب می‌شود. این مدل پوکو با بکارگیری یکی از بهترین تراشه‌های شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۰ قدرتی بسیار عالی در کنار مصرفی بهینه‌ به کاربران خود هدیه می‌دهد.

تراشه‌ی گرافیکی Adreno 619 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است تا از بهترین گوشی تا 7 گوشی گیمینگ میلیون سامسونگ باشد. صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی با حساسیت لمسی ۲۴۰ هرتز، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی یا ۴۸ مگاپیکسلی با عکاسی و فیلم‌برداری 4K مطلوب، شارژدهی بسیار خوب و عملکرد سریع و روان از جمله‌ی مهم‌ترین ویژگی‌های میان‌رده‌‌های اقتصادی پوکو به‌شمار می‌آیند. نوبیا رد مجیک 7S پرو و ایسوس ROG Phone 6 Pro به لطف بهره‌مندی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، قدرتمندترین گوشی‌های گیمینگ بازار هستند. اگر از من بپرسید عجیب‌ترین گوشی گیمینگ کدام مدل است، بی‌شک لنوو Legion Y90 را به شما معرفی می‌کنم. این گوشی در کنار ظاهر عجیب و غریبی که دارد، از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری نیز واقعا دستگاه جالبی است.

  • ناگفته نماند صفحه‌نمایش AMOLED و بلندگوهای باکیفیت از دیگر ویژگی‌هایی گوشی های مخصوص گیم هستند که می‌توانند هیجان بازی‌ها را افزایش دهند.
  • گوشی گیمینگ پوکو به دلیل جدید بودن و قیمت کم‌تری که نسبت به سایر گوشی‌های گیمینگ بازار دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای گیمرها باشد.
  • رم نیز یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهمی است که شما در هنگام خرید گوشی گیمینگ باید آن را در نظر بگیرید.
  • این نسخه‌ی لایت با وجودی که در تارخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۰ عرضه شده به تراشه‌ی پردازنده Snapdragon 750G 5G مجهزست که توانایی اجرای بازی‌های سنگین را دارد.
  • در جلوی این گوشی، یک نمایشگر ۶.۹۲ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمس ۷۲۰ هرتزی و اوج روشنایی ۱۳۰۰ نیت به کار رفته است.
معرفی بهترین گوشی گیمینگ 2022 راهنمای خرید انواع گوشی گیمینگ بلاگ دیوار

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. آیا منتظر اندروید 13 هستید؟ مطالعه مقاله “اندروید ۱۳ برای چه گوشی هایی می آید ؟” برای شماست. در پنل پشتی شاهد قرار گیری یک ماژول مستطیل شکل می‌باشیم که دوربیسن‌های سه گانه درون آن قرار پرفته‌اند. در قسمت‌های پایینی فلش LED دوگانه و دو لنز کوچک دیگر نیز قرار گرفته‌اند. با توجه به ماهیت پرقدرت بازی، شما می خواهید یک CPU تا حد امکان با حداقل مصرف انرژی داشته باشید.

بهترین گوشی گیمینگ بالای ۲۰ میلیون

اگرچه شارژر این محصول با 33 وات، سریع‌ترین قابلیت را ندارد، اما هنوز هم گزینه خوبی در میان بهترین گوشی های گیمینگ 2022 به نظر می‌رسد. Xiaomi 12 Pro از صفحه نمایش 2K + 120 هرتز استفاده می‌کند، رزولوشن پیش فرض 2K است، می‌توانید به طور خودکار رزولوشن را با توجه به صحنه تغییر دهید، موتور کیفیت تصویر اصلی هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌شود، صفحه نمایش پویا، تماشای فیلم را برای ما راحت می‌کند. به جرات می‌توان این محصول فوق العاده را در زمره بهترین گوشی های 5G شیائومی قرار داد. علاوه بر مواردی که گفتیم، این گوشی با تراشه اسنپدراگون 888 بسیار قدرتمند بوده و عملکرد خیلی خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین رم 6، 8 یا 12 گیگابایتی هم از سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تلفن همراه است.

این گوشی برخلاف مدل بالااز وزن کمتری هم برخوردار است که همین موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید برای طولانی مدت گوشی را در دست خود نگه دارید. این مدل از کمپانی شیائومی در تاریخ 27 مارس 2021 عرضه شده و توانسته در مدت زمان کوتاهی کاربران علاقه مند به گیم و گوشی حرفه‌ای‌تر را به سوی خود جلب کند. این گوشی مقرون به صرفه همچنین از جدیدترین شبکه ارتباطی یعنی 5G برخوردار است که نظرات مثبتی را به سوی خود داشته است. این گوشی از طراحی کاملا متفاوت نسبت به مدل‌های دیگر پوکو برخوردار است که بسیار گوشی را منحصر به فرد می‌کند.

ازاین‌رو شاهد قرار گیری گوریلا گلس وکتوس روی نمایشگر می‌باشیم که از گوشی در برابر آسیب‌های احتمای و شکستگی محافظت می‌کند. در خصوص رنگ‌های عرضه شده این گوشی می‌توان گفت که دارای سه رنگ آبی، خاکستری و سفید می‌باشد. چنانچه روی تمیز به نظر رسیدن گوشی حساس هستید پیشنهاد ما انتخاب رنگ‌های روشن‌تر است که این حجم از نمایش لکه و اثر انگشت را مرتفع می‌سازد. البته لازم است بدانید این لکه‌ها تنها با یک دستمال مرطوب از روی بدنه پاک می‌شوند. این نوع از گوشی‌ها باید حداقل از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کنند، اما عموم دستگاه‌هایی که در بازار موجود هستند بسیار بیشتر از این عدد قابلیت شارژ سریع را دارند.

این گوشی به‌اندازه‌ی پرچم‌داران دو سال گذشته‌ی اندرویدی قوی است؛ درحالی‌که با قیمت محصولی میان‌رده روانه‌ی بازار شده است. خوشبختانه، نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش گوشی‌ها در سال 2022 به حد قابل قبولی رسیده و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد. این روزها اکثر شرکت‌ها نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و 120 هرتز را حتی در مدل‌های ارزان قیمت‌تر خود هم به کار گرفته‌اند و نرخ 60 هرتز تقریباً به فراموشی سپرده شده است. ازاین‌رو با یک بار دریافت شارژ می‌تواند برای 19 ساعت برقراری تماس، 10 ساعت وب گردی و 12 ساعت تماشای ویدیو شما را همراهی کند. شیائومی برای پوشاندن این نقطه ضعف و جلب رضایت کاربران باتری این مدل را به قابلیت فست شارژ مجهز کرده‌است.