معرفی قطعات آسانسور پارت دنا فوز

معرفی قطعات آسانسور پارت دنا فوز

نکته آزار دهنده در مورد آسانسورها (اگر سعی دارید آن ها را درک کنید)این است که بخش‌های کاری آن‌ها این سایت را مرور کنید معمولا پوشیده می‌شوند. توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در جمهوری اسلامی ایران، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت. به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود، که بتوانند به خوبی از این فرصت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. این تئوری نیز امروزه مطرح است که در صورت رخ دادن پیشرفت های لازم، می توان از آسانسور برای انتقال دادن افراد به ایستگاه های فضایی استفاده کرد.

  • شما در واقع انرژی پتانسیل بیشتری در بالای یک ساختمان در مقایسه با پایین دارید ، حتی اگر احساس متفاوتی نداشته باشید.
  • وجود فیدبک برای یک سیستم کنترل بسیار حایز اهمیت است و باعث نرمی حرکت فوق‌العاده در آسانسور می‌شود.
  • ایراد دیگر مصرف بالای برق و کاهشضریب تواندر این سیستم به دلیل اتصال مستقیمبرق سه‌فازبه موتور جهت حرکت است.
  • نصب آسانسورهای کششی معمولاً در مراحل پایانی ساخت ساختمان انجام می‌شود و نیاز به داشتن فضایی برای چاه آسانسور و موتورخانه دارد.
  • انرژی که شما در این فرآیند صرف می‌کنید، اغلب به انرژی پتانسیل تبدیل می‌شود، بنابراین بالا رفتن از پله‌ها باعث افزایش انرژی پتانسیل و پایین آمدن از پله‌ها باعث کاهش انرژی پتانسیل شما می‌شود.

در مواردی که ساختمان مورد نظر دارای چندین پارکینگ باشد با دکمه‌های P1, P2, P3 و … در پنل کلیدهای آسانسور نشان داده می‌شود. طبقات منفی در یک ساختمان به طبقاتی که در زیر طبقه همکف قرار دارند اطلاق می‌شود. شاخص B در توضیح معنی دکمه های آسانسور، دکمه B در موارد وجود طبقات منفی به کار برده می‌شود. عده ای فکر می کنند فشار دادن مکرر دکمه تماس، باعث می شود آسانسور سریع تر حرکت کند؛ اما چنین نیست. دوباره فشار دادن این دکمه، هیچ تماسی را برقرار نمی کند و تنها تماس شما ثبت خواهد شد.

این شرکت با تکیه بر کادر فنی مهندسی مجرب خود (اساتید و فارغ‌التحصیلان دانشکده‌های فنی) با استفاده از مجموعه کارگاهی مجهز و خدمات گسترده همواره یار و همکار شرکت‌های آسانسوری همکار می‌باشد. آسانسور های کششی از نظر سیستم محرکه و تابلو فرمان به دو دسته اصلی یعنی یعنی دو سرعته و تک سرعته تقسیم میشوند فرق این دو مدل در سبک ایستادن و حرکت کردن کابین میباشد. در این مدل از کابین های آسانسور ، ساخت کابین به صورت کاملا یکپارچه انجام می گیرد. به طوری که دیواره ها با سقف کابین ، دارای مکانیزمی به هم پیوسته است. و این امر باعث زیبایی بیشتر این مدل از کابین های آسانسور می گردد. ضمن این که این مدل از کابین ها با ارتفاع بیشتر از کابین های معمولی طراحی می شوند.

در سال ۱۸۸۰ اولین آسانسور برقی اختراع شد، در آلمان و توسط فردی به نام «ورنر فون سیمنر» ساخته و نصب گردید. این آسانسورها نسبت به آسانسورهای پیشین، دیگ های بخار با سرعت بالاتر و قابلیت حمل بار سنگین تری داشتند. از دیگر پیشرفت هایی که از گذشته تا این زمان در آسانسورسازی به وجود آمده، می توان به استفاده از شاسی برای آسانسور و انواع درب های اتوماتیک اشاره کرد. ضمناً این شوک در هنگام استارت آسانسور باعث نوسان ناگهانی ولتاژ می‌شود که نه تنها برای آسانسور بلکه برای سایر وسایل برقی مضر است. هر چند از این آسانسورها دیگر نصب نمی‌شود اما تعداد قابل توجهی از این آسانسورهای قدیمی در حال کار کردن هستند.

کاربرد آسانسور های گیرلس

همه ما تاکنون با آهنرباها بازی کرده‌ایم و زمان نزدیک کردن قطب‌های ناهمنام آهنربا شاهد فرار آهنرباها از هم بوده‌ایم. در چاهک این آسانسورها، به‌جای قرار دادن ریل آسانسور در دیواره‌ها آهنربای مغناطیسی کار می‌گذارند در کف آسانسور نیز یک آهنربای مغناطیسی با قطب مخالف آهنربای واقع در دیواره ها وجود دارد، با اتصال برق نیروی رانش باعث بالا رفتن آسانسور می‌شود. ساختار آسانسور کششی برحسب ماشین آتوود است و از وزنه و موتور استفاده می‌شود.

فلکه هرزگرد :

بهترین کار در این زمینه، انتخاب شرکت مناسب برای نصب و راه اندازی آسانسورها است. در زمینه ی پروژه هایی با کاربری مسکونی المانهایی وجود دارد که انتخاب تاسیسات مربوطه، همچون آسانسور را تحت شعاء قرار می دهند. نصب آسانسورهای کششی معمولاً در مراحل پایانی ساخت ساختمان انجام می‌شود و نیاز به داشتن فضایی برای چاه آسانسور و موتورخانه دارد. از مزیت‌های این درب‌ها می‌توان به باز شدن درب از وسط با زاویه 90 درجه نسبت به دیوار اشاره کرد که به مراتب شرایط راحت‌تری را برای ورود و خروج افراد و تجهیزات به داخل کابین رقم می‌زند. تعمیر آسانسور معمولاً برای انواع آسانسور پیش می آید به دلیل اینکه ممکن است آسانسور در مرحله ابتدایی راه اندازی باشد و نیاز به تنظیم و رگلاژ قسمتهای مختلف برقی و مکانیکی داشته باشد و یا در مواردی که آسانسور به دلیل فرسودگی نیاز به تعمیر دارد .

Iris دوربین مداربسته چیست و چه کاربردی دارد؟

شرکت آسانسور و پله برقی آتیس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ی فروش و واردات آسانسورهای پکیج با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است. عدم نیاز به پیش بینی موتورخانه در بالای چاه و امکان قرار دادن آن در فضای دورتری از چاه نیز از مزیتهای این نوع آسانسورها می‌باشد. این مدل از کابین ها با توجه به نیاز کاربران و سازندگان ساختمان طراحی می شوند. در این مدل از کابین ها موضوع دکور و تزیینات در اولویت قرار نمی گیرد. آسانسور کارگاهی متحرک یا سیار جهت نصب و استقرار نیاز به چاهک و یا چاله آسانسور نداشته و در هر مکان و پروژه ای به کار برده می شوند.

ایراد دیگر این سیستم متغیر بودن سطح کابین با طبقات با بارهای متفاوت است چون به دلیل عدم اطلاع موتور از وزن کابین (پر یا خالی بودن آن) همیشه نیروی یکسانی به موتور وارد می‌شود. ایراد دیگر این سیستم آسیب‌هایی است که در دراز مدت به موتور به دلیل اتصال ناگهانی ولتاژ وارد و باعث کاهش عمر مفید آن می‌شود. ضمناً این شوک در هنگام استارت آسانسور باعث نوسان ناگهانیولتاژمی‌شود که نه تنها برای آسانسور بلکه برای سایر وسایل برقی مضر است.