معرفی و دانلود بهترین کتاب‌های درسی و کمک درسی | ketabko

کتاب عربی دهم سری میکرو طبقه بندی توسط خدیجه علیپور گردآوری شده است. کتاب فارسی دهم خیلی سبز مناسب رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد. کتاب فارسی دهم خیلی سبز کتابی با درسنامه مفید و تست های پرتعداد است. جهت آشنایی و کسب آمادگی لازم برای حل هرگونه سوال تستی مناسب است. فارسی دهم مبتکران درسنامه بسیار کاملی دارد و تمامی مطالب کتاب درسی را در بر می گیرد. ریاضی دهم سری میکرو طبقه بندی را آقایان علیرضا شعبانی نصر و محمدحسین صابری نوشته اند.

میشه لطف کنید بگید برای هر درس به چند تا کتاب نیاز هست و اینکه اون ها رو برای دانش آموزان سطح بندی کنید. دو کتابی که در ادامه به آن ها پرداخته ایم از بهترین کتاب های درس زبان برای مقطع تحصیلی دهم تجربی هستند. ارسال کتاب درسی از یونیکتاب در تهران با پیک و به صورت رایگان و شهرستان ها با پست بوده و هزینه با خریدار است. در سال ‌های اخیر آموزش و پرورش برای ارائه کتاب ‌های درسی، دانش‌آموزان و خانواده ‌های آنها را ملزم به ثبت نام در سامانه مخصوص کرده است که برای این ثبت نام برخی از مدارک مانند شماره ملی، نام دانش آموز، نام مدرسه و مواردی از این قبیل لازم می باشد.

کتاب کمک درسی

معرفی و دانلود بهترین کتاب‌های درسی و کمک درسی | ketabko

تمامی حقوق این سایت متعلق به انتشارات موجک می باشد و هرگونه کپی برداری بدون مجوز پیگرد قانونی دارد. ارسال سریع بیشتر بدانید تخفیف های جذاب بیشتر بدانید پشتیبانی بیشتر بدانید خدمات مشتریان بیشتر بدانید بیشتر بدانید … اگه سطح خودون رو تو درسای مختلف بگید و بگید تا الان چه کتاب هایی داشتید میتونم بهتر راهنماییتون کنم. بیشترتست های این کتاب سطح آسان و متوسطی دارند و از تست های سطح بالا خبری نیست. فصل اول ۱۵۹ تست، فصل دوم ۳۲۹ تست، فصل سوم ۲۷۸ تست، فصل چهارم ۴۹۴ تست، فصل پنجم ۳۲۰ تست، فصل ششم ۳۷۱ تست، فصل هفتم ۲۳۳ تست دارد.

  • شیمی از دروس مشترک میان دو رشته ریاضی و تجربی است و در کنکور سراسری دارای سوالات حفظی، مفهومی و محاسباتی است.
  • داشتن چنین ویژگی موجب شده تا بیشتر افراد تمایل به خرید کتاب بدین صورت را پیدا کنند.
  • این کتاب از محبوب ترین و پر فروش ترین کتاب های کمک آموزشی درس زبان انگلیسی به شمار می رود.
  • شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید.
  • دروس محاسباتی مانند ریاضی و فیزیک به دلیل داشتن فرمول‌های مختلف و تیپ‌های سوالی گوناگون نیازمند به کتاب فروشگاه آنلاین کتابکو کمک درسی است.
کتاب فیزیک دهم تجربی میکرو طبقه بندی گاج از مجموعه کتاب های آموزش و حل تست است. این کتاب با داشتن تست های پرتعداد و متنوع دانش آموزان را برای مواجهه با هر نوع تستی آماده می کند. کتاب جامع زیست شناسی دهم نسل جدید نشر الگو (جلد اول) در دسته کتاب های آموزش و تست است. این کتاب شامل درسنامه ای بسیار کامل، تست های پرتعداد برای هر فصل و آزمون های مختلف است. بدیهی است دریافت کد پیگیری به منزله ثبت نهایی سفارش شما می باشد و در غیر اینصورت سفارش شما ثبت نشده و میتوانید با هماهنگی پشتیبانی نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید. عشق کتاب علاوه بر تخفیفات سایت همواره با اعلام کد تخفیف ویژه به مناسبت های مختلف از مشتریان و دانش آموزان و داوطلبان کنکور حمایت مینماید و شما با عضویت در سایت یا دنبال کردن صفحه اینستاگرام عشق کتاب میتوانید از این تخفیفات ویژه مطلع شوید.

کتاب دست دوم درسی فرهنگ و هنر نهم متوسطه

در خصوص زیست دهم خیلی سبز باید بگم که همین الان میشه گفت 70 درصد دانش آموزان از این کتاب دارن استفاده میکنن و اکثریت ازش رضایت دارن. در خصوص فیزیک دهم میکرو هم باید بگم که اتفاقا لوله های U شکل رو هم درسنامه کاملی براش دازه و هم ازش تست آورده. کتاب عربی دهم سری میکرو طبقه بندی از مجموعه کتاب های آموزشی به همراه تست های متنوع است. یونیکتاب مرجعی است که با تنوع بالا انواع کتاب درسی را برای دانش‌آموزان به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.

کتاب فارسی عمومی