معرفی پزشکان | eyeedoctor

معرفی پزشکان | eyeedoctor

بهترین متخصص چشم پزشکی در ایران پزشکی می باشد که دارای خصوصیات و ویژگی های زیر باشد باشد. ایشان جز انجمن جراحان و چشم پزشکان بیمارستان چشم پزشکی رازی گاندی می باشند. دکتر مژگان نوروزی فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی هستند و دوره پزشکی عمومی خود را در این دانشگاه سپری نمودند.ایشان در سال ۱۳۸۶، در رشته چشم پزشکی فارغ التحصیل شدند. بهترین متخصص چشم پزشکی در خیابان زند شیراز در جدول بالا معرفی شده است. اگر چشم پزشک مورد نظر خود را در جدول بالا پیدا نکردید به شما پیشنهاد می کنیم لیست متخصص چشم در خیابان ملاصدرا را بررسی کنید.

  • دکتر سید محمد قریشی در سال 1363 دکترای پزشکی خود را از دانشگاه شیراز دریافت کرد و سپس در سال 1365 مدرک تخصص چشم پزشکی را از دانشگاه اصفهان دریافت کرد و با توجه به توانایی های علمی به عنوان استادیار عضو هیئت علمی این دانشگاه شد.
  • یک اپتومتریست می‌تواند بیماری‌های جزئی و معمول چشم را تشخیص داده و درمان کند، اما بیماران را برای بررسی تخصصی‌تر و درمان بیماری‌های جدی‌تر به دکتر چشم پزشک ارجاع می‌دهد.
  • لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است.
  • دکتر مژگان نوروزی فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی هستند و دوره پزشکی عمومی خود را در این دانشگاه سپری نمودند.ایشان در سال ۱۳۸۶، در رشته چشم پزشکی فارغ التحصیل شدند.
  • جهت کاربری بهتر و بهره مندی کامل از خدمات، اپلیکیشن پزشک مشاوره پذیرش۲۴ را دانلود کنید.

یک چشم پزشک می‌تواند تمام نیاز‌های مراقبت از چشم شما را برطرف کند، اما هر زمان که مشکل چشمی جدی دارید که نیاز به جراحی یا درمان تخصصی دارد، باید به چشم پزشک مراجعه کنید. با استفاده از خدمات نوبت دهی پزشکی پذیرش۲۴ قادر خواهید بود در کمترین زمان و بدون دغدغه ای جز بیماری، اولین نوبت خالی پزشک مورد نظر خود را ثبت نمایید و در زمان مقرر به مطب پزشک مراجعه نمایید. لازم به ذکر است، می‌توانید میانگین زمان انتظار در مطب جهت ویزیت را در صفحه پزشک مورد نظر خود مشاهده کنید که این مقدار، کمتر از زمان انتظار در حالت عادی و بدون دریافت نوبت اینترنتی است. برای مشاهده شرایط بیمه دکترهای چشم پزشکی به پروفایل هر پزشک مراجعه کنید و در قسمت بیمه های طرف قرارداد، لیست بیمه‌های مورد قبول هر یک از دکترهای چشم پزشکی را ببینید. علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات کلینیک و درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند. چشم پزشکی عصبی شامل طیف وسیعی از بیماری‌های سیستم عصبی مرکزی بینایی و همچنین بیماری‌های ارثی اعصاب و مسیر‌های چشم است.

نظرات مثبت زیادی در سایت های نوبت دهی پزشکی در مورد دکتر فرهاد فاضل منتشر شده که بیانگر رضایت مراجعان ایشان است. دکتر فاضل در کلینیک پارسیان عمل جراحی و لیزیک انجام می دهند ولی در این کلینیک معاینه ندارند. معمولا بینایی سنج ها احاطه خوبی به جامعه چشم پزشکی دارند و می توانند چشم پزشکان خوب را معرفی کنند.

دکتر غلامرضا محمدزاده قوشجی

همچنین ممکن است فرد مایل باشد درباره پژوهش‌های پزشکی یا دوره های آموزش پزشکی که چشم پزشک در آن شرکت کرده است اطلاعاتی کسب نماید. زیرا چشم پزشکانی که در این زمینه‌ها فعالیت داشته‌اند درباره تحقیقات و آموزش به روز هستند این پزشکان در زمینه آخرین تکنیک‌های روز در تشخیص و درمان بیماری چشم و مشکلات مربط به دید دارای آگاهی بیشتری هستند. با استفاده از دانشی که در مورد بیماریهای چشمی دارید اگر ناهنجاری مشاهده کنید (شامل شرایطی مانند دیابت و فشار خون بالا) باید فرد را درصورت لزوم به متخصصان مربوطه یا جراح چشم ارجاع دهید. اپتومتریست‌ها متخصصانی هستند که از چشم مراقبت می‌کنند و در دانشکده پزشکی آموزش دیده‌اند. آن‌ها چشم افراد را معاینه کرده و در صورت نیاز لنز‌های تماسی و عینک دکترچشم پزشک تجویز می‌کنند. همچنین در خصوص مشکلات بینایی و برخی از بیماری‌ها مانند گلوکوم، تست غربالگری انجام می‌دهند.

فلوشیپ ویتره و رتین