معرفی گوشی اپل IPhone SE + تصاویر 9to5mac Farsi

هیراد مارکت که خود واردکننده است، با حذف واسطه از این مزیت برخوردار بوده و در نتیجه میتوانید بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت تهیه کنید. همه اینها به شما بستگی دارد که میخواهید چه مقدار هزینه کنید برای بررسی آسانتر و یافتن مورد مناسب برای نیازهای شما، میتوانید از سایتهای معتبر مانند کالاوما قیمت انواع گوشی سامسونگ و دیگر موارد آن را ببینید. البته این به معنای ضعف سایر برندها نیست، گوشیهای سامسونگ، اپل و انواع برندها دیگر، همه در این حوزه جزو بهترینها هستند، اما هواوی دوربین گوشی را به مشخصه اصلی و اختصاصی گوشیهای خود تبدیل کرده است. این گوشی جزو اولین گوشی هایی بود که قابلیت پخش صوت با فرمت MP3را داشت. اگر چه گوشی های هواوی با برند هایی مثه سامسونگ و HTC یا سونی قابل مقایسه نیستن اما اغلب این گوشی های هواوی کار خیلی از کاربران رو راه میندازن . منتقدان در ابتدا سری نوت سامسونگ را مسخره میکردند. اگر گوشی موبایل هواوی سری P تنها مشابه گلکسی سری S است، گوشی هواوی سری Mate عینا همان مشخصات گوشیهای نوت سامسونگ را دارند. گلکسی فولد، با قابلیت فوق العاده تاشو جزو پرچم داران این برند است.

به طور کلی موبایل ها فلزی یا پلاستیکی در دو نوع ساخته میشوند. طراحی خاص کیفیت خوب ساخت و متمایز بودن مدل های اچ تی سی نسبت به سایر برند ها دوستدارن خاص این برند را همیشه جذب کرده است. افزایش مقدار رم به 512 مگابایت و بهرهگیری از صفحه نمایش رتینا (Retina) و دوربین 5 مگاپیکسلی هم در این مدل اتفاق افتادند. در نتیجه یک دوربین 12 مگاپیکسلی میتواند تصاویری با 12 میلیون پیکسل بگیرد. مدتی پیش بود که دو مدل P50 و P50 Pro معرفی شدند که مدل P50 Pro در حال حاضر به گفته معتبرترین وب سایت بررسی دوربین گوشی های هوشمند (DXO Mark) قدرتمندترین دوربین در بین تمامی گوشیهای هوشمند دنیا را دارد. در ادامه به معرفی سری گوشیهای این کمپانی که برای خرید بهترین گزینه هستند خواهیم پرداخت. گوشی سامسونگ گلکسی S22 ULTRA با دوربین چهارگانه و لنز اصلی 108 مگاپیکسل بهترین کیفیت دوربین را دارد و در رتبه نخست بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین قرار می گیرد.

باید گفت شرکت اپل در این مسابقه از همۀ رقبا پیش افتاده است. پیش از دیدن قیمت گوشی موبایل هواوی خالی از لطف نیست کمی با تاریخچه این شرکت آشنا شویم. به لطف رقابت بزرگی که در بازار موبایل و گوشی های هوشمند به وجود آمده است. شرکت هواوی Huawei در یک سال اخیر با عرضه گوشی های ارزان قیمت تونسته سهم قابل توجهی از بازار گوشی موبایل رو به خودش اختصاص بده . علاوهبراین بالارفتن قیمت گوشی های هواوی در مقایسه با سالهای قبل، باعث شده تا خریداران تمایل بیشتری به محصولات دیگر شرکت چینی، یعنی شیائومی داشته باشند. قیمت گوشی های هواوی در چندین محدوده مختلف دستهبندی میشود و سری Mate گرانقیمتترین گوشیها بوده که البته امکانات متناسب با قیمت خود را نیز ارائه میدهند. همانطور که قبلاً هم گفتیم گوشیهای سری S، از برترین گوشی های این برند هستند و شرکت سامسونگ رقابت خود را با شرکتهای دیگر نظیر اپل، در قالب این گوشیها ادامه میدهد. قیمت گوشی های پرچم دار شرکت هواوی به مراتب کمتر از پرچم داران سامسونگ ، سونی و HTC هست که خب البته دلایل علمی هم داره .

چراکه همیشه خودروها، ابزارهای هوشمند و سیستم عاملها توسط سه شرکت مختلف تولید شدهاند، اما اینجا هر سه توسط یک شرکت و با یک تکنولوژی یکپارچه تولید شده اند و این امر هماهنگی فوقالعادهای بین سایت 9to5mac آنها ایجاد میکند. هوآوی علاوه بر خطوط تولید ذکر شده دو سری خط تولیدگوشیهای پرچمدار را نیز دارد، اصلیترین خط تولید گوشیهای پرچمدار این شرکت سریP است که اوایل هر سال تولید میشوند و تراشه قدرتمند و دوربین خارقالعاده از جمله نقاط مثبت این سری از گوشیهایپرچمدار هواوی محسوب میشوند، برای مثال هر ساله از نظر کیفیت دوربین این سری به راحتیمدلهای مدعی بازار مثل گوشی اپل و یا گوشی سامسونگ را کنار میزند. حتی جدیدترین گوشی آیفون نیز در کوتاهترین زمان ممکن در بازار ایران موجود شد. گوشی هواوی mate ۴۰ یکی از بهترین گوشی های هواوی است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و گوشیهای سری P هوآوی پرچمداران این برند را تشکیل میدهند که از دوربینهای قدرتمند و پردازندههای بسیار قوی در ساخت آنها استفاده شده و طراحیهای خاص و متفاوتی دارند. Honor همانند گوشیهای سری Nova، با دوربینهای بسیار خوب توجه کاربران مختلفی را به خود جلب کرده است.

همان طور که گفته شد، انواع گوشی هواوی روزبهروز باکیفیتتر شده و مدلهای کاربردی بیشتری از آن به بازار میآید، در ادامه به ویژگی کلی گوشی های هواوی مثل قیمت، ارزش خرید آنها نسبت به سایر برندها،همچین تفاوت سریهای مختلف و خطوط تولید تفاوت این برند اشاره خواهیم کرد. در واقع بر تولید محصولات شیک و سرگرمکننده تمرکز داشته و یکی دیگر از خطوط تولید این کمپانی بوده که امکانات بسیار عالیرا ارائه میدهند، به طوری که میتوان عملکرد برخی از انواع گوشی هواوی را بین مدلهای میانرده و پرچمدار قلمداد کرد. خط تولید Y متنوعترین عرضه مدلهای میانرده اقتصادی این برند را بر عهده دارد.در واقع بعد از استقلال کامل گوشی آنر، گوشیهای Y برای رقابت و ماندن در این بازار رقابتی در نظرگرفته شدند. در واقع گوشی های سری ام نسل پیشرفته گوشی های سری a بودند البته در قسمت های جزئی. شرکت اچ تی سی به عنوان اولین طراح و سازنده دستگاه های بی سیم لمسی دستی قابل حمل در سال 1998، نخستین عرضه کننده دستگاهی با سیستم عامل موبایل شرکت مایکروسافت در سال 2002، نخستین تولید کننده دستگاهی با سیستم عامل مایکروسافت و پشتیبانی از نسل سوم مخابرات در سال 2005، نخستین طراح و تولید کننده گوشی های موبایل هوشمند با سیستم عامل اندروید در سال 2008 به شمار میرود.

انواع تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی همانند ساعتهای هوشمند نیز در این کمپانی ساخته شده که محبوبیت زیادی برای کاربران مختلف دارد. لیست قیمت گوشی موبایل هواوی در طول روز بروز رسانی می شود , شما می توانید قیمت انواع مختلف گوشی موبایل هواوی مورد نظر خود را از لیست زیر مشاهده و با دیگر قیمت های گوشی موبایل هواوی مقایسه کنید. این محصول از صفحه نمایش 14.2 اینچی با کیفیت 3K، نرخ به روز رسانی 90 هرتز و شدت روشنایی 500 نیت بهره میبرد و با این حال تنها 1.38 کیلوگرم وزن دارد. پردازنده ی این گوشی شش هسته ای A53 است و فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز دارد. در حالی که گوشی های مشابه و رقیب دارای تراکم پیکسلی نمایشگر بالای ۵۵۰ هستند، رقم ۴۲۲ برای این گوشی برای حرفه ای ها چندان قابل قبول نیست.

همچنین میتوان ثبت سفارش کالا و واردات آن را ممنوع کرد که البته هرکدام از این اقدامات میتواند شرایط بازار موبایل را تغییر دهد. شباهتها: از موارد مشترک در طراحی این دو شرکت، میتوان به قرار دادن دکمههای پاور و صدا در یک مکان، استفاده از دو بلندگو و در نهایت کسب استاندارد IP68 به عنوان معیار مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک اشاره کرد. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، هواوی محصولات مختلفی همچون لپتاپ، ساعتهای هوشمند و… از دیگر ویژگیهای قابل توجه این گوشی نیز میتوان به اندروید 8.0 اوریو، بلوتوث 5.0 و ان اف سی اشاره کرد. به همین علت هواوی سعی کرد میان رده های خود را با نام هانر و با فروش بسیار بالا روانه بازار نماید. گوشی هواوی( Huawei ) در سال 2009 به عنوان یکی از محصولات شرکت هواوی که از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده سرویس اعتباری در دنیا است به بازار عرضه شد.

مدلهای این سری متنوع است که باتری برخی از مدلهای آن بسیار پرقدرت میباشد. برای انتخاب بهترین گوشی های هواوی باید حتما به این موضوع دقت کنید که هواوی شامل 3 رده گوشیهای پرچمدار، میان رده و اقتصادی میباشد. بازیهای سنگین و بلااستفاده روی گوشی را پاک کنید. گوشی Mate 20 Pro با طراحی زیبا طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده و البته گوشی P30 با داشتن قیمت مناسب و کارایی خیلی خوب یکی از ارزشمندترین مدلهای این کمپانی است. در حال حاضر هواوی چندین دفتر مختلف در سرتاسر دنیا دارد و با داشتن خط تولیدهای گوناگون و یک زیرمجموعه محبوب، توانست به رشد بینظیری در دنیای تکنولوژی دست پیدا کند. این گوشیها در اواخر سال 2020 معرفی شدند و با داشتن طراحیهای بسیار جذاب و چند بهروزرسانی مختلف، یکی از بهترین گوشیهای حال حاضر دنیا است. در دنیای گوشیهای هواوی، سری Mate قدرتمندترین، خلاقانهترین و البته گرانترین گوشیها هستند. سازنده گوشیهای شیائومی کشور چین و شهر شنزن است. دفتر اصلی شرکت هواوی در شنژن چین قرار دارد. البته سری Matebook X Pro در کنار قدرت بالا، طراحی بدنه باریک و سبک تمام آلومینیومی دارد که به جذابیت و دوام آن کمک بسیار زیادی میکند.

امروزه به دلیل کرونا امکان خرید گوشی هوآوی و گوشی های دیگر کمتر شده است. امروزه یکی از مهمترین و گرانترین بخش جانبی گوشیها صفحه نمایش یا تاچ ال سی دی گوشی میباشد که اگر باعث خرابی شود هزینه سنگینی را متحمل میشوید. از آنجایی که فناوری گوشیهای تاشو به تازگی اجرایی شده هنوز آنچنان نمیتوان به دوام این دستگاهها اعتماد کرد؛ از طرف دیگر این گوشیها به دلیل مراحل پیچیده تولید به شدت گران است. تولید میکند. مشابه به اپل و با الهامگرفتن از آن، هواوی نیز قابلیتهای مختلفی در دستگاههای اختصاصیاش قرار داده که با داشتن همه آنها میتوانید بهترین عملکرد این دستگاهها را مشاهده کنید.

هواوی سعی کرده در ارائه محصولات سری نوا، کیفیت بالاتری به کاربر ارائه داده و معمولاً گوشی های میان رده خود را با این نام در دسترس کاربران قرار خواهد داد. سامسونگ لیست بلندبالای خود را برای اپدیت رابط کاربری داده است که در سال 2021 به ترتیب اپدیت را دریافت میکنند. کم کم شما احتیاحج به خرید باتری جدید پیدا می کنید.سوال که این جا پیش می آید آ یا از 4 سال پیش کسی باتری نگهداری کرده برای امروز . ایفون ۱۳ در چهار رنگ جدید شامل صورتی، آبی، مشکی، سفید و قرمز آماده عرضه شده است. برچسب سفید به محصولاتی گفته میشود که یک کمپانی برای کمپانیهای دیگر میسازد و با لیبل کارخانه سفارشدهنده به بازار عرضه میشود. گلکسی A12 با قیمت 3 میلیون 800 تا 4 میلیون و 200 به عنوان یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران محسوب میشود.

اکسدوس جدیدترین و قدرتمندترین پرچمدار این شرکت است که در کنار U12 Plus برای کاربرانی که به یک پرچمدار قدرتمند نیاز دارند طراحی شده است کاربران میتوانند از اکسدوس به عنوان یک کیف پول برای رمزارزها استفاده کنند. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میانرده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدلهای بالارده و پرچمدار است که در این راه بسیار موفق هم بوده. یک گوشی هوآوی برای این که ارزش خرید داشته باشد لازم نیست تازه به بازار آمده باشد. خط تولید بعدی گوشی huawei که تقریباً میتوان گفت که در اواخر هر سال به بازار میآید نیز سری Mateاین شرکت است که به طور عمده از امکانات نوآورانه در آن مورد استفاده قرار میگیرد و در کل عملکرد بسیار خوبی داشته و جز گوشیهای مدعی بازار محسوب میشود.میتوان تفاوت گوشیهای پرچمدار هوآوی Mate و هوآوی P را به این صورت بیان کرد که تمرکز هواوی در ساخت سری Mate بیشتر بر نمایشگر و پردازنده بوده و سعی میکنند که به نسبت سایر گوشیهای موبایل از جدیدترین پردازنده استفاده کند.

گوشی هواوی قیمت و مشخصات بسیار خوبی در سریهای مختلف دارد که همراه با داشتن فاکتورهایی که در اینجا مرور کردیم؛ توانسته جزو پرفروشترین گوشیها دنیا شود و حتی رتبه دوم اپل در میان پرفروشترین گوشیهای همراه را تصاحب کند. در واقع هیچ تفاوتی وجود ندارد که کاربر، کدام مدل از کدام سری از این گوشیها را خریداری کند و چه هزینهای بپردازد؛ همه گوشیهای هواوی در میان همه محصولات مشابه از سایر برندها، بهترین کیفیت گوشی را ارائه میدهند. این گوشی هوشمند در دسامبر سال 2020 به بازار عرضه شد، با وجود سایت معتبر و فراوان خرید گوشی هوآوی را آسان کرده است .

سری G که یکی از قدیمیترین سریهای این برند میباشد، در روزهای اولیه خود از کیفیت بالایی برخوردار بود اما رفتهرفته و با ظهور سریهای جدید جای خود را به گوشیهای باکیفیتتری داد. گوشیهای فشرده و جمعجوری که ساختاری شبیه به گوشیهای پرطرفدار آیفون SE دارند. دو گوشی آیفون سیزده پرو مکس و گوشی آیفون سیزده پرو به دوربین سهگانه مجهز شده در حالی که دو مدل گوشی آیفون سیزده و گوشی آیفون سیزده مینی از دوربین دوگانه بهره میگیرند. دوربین گوشی سونی اکسپریا ۵ شامل سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این گوشی ترکیبی از سه لنز 40، 13 و 32 مگاپیکسلی است و از یک دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی هم بهره میبرد. سری نوا دارای دوربین با کیفیتی نسبت به سری Y میباشد و این امر باعث محبوبیت این سری شده است.

اولین موردی که جزو مهمترین نکات خرید گوشی نو هم هست انتخاب پردازنده است. از لحاظ سختافزاری هر سه این گوشیها بسیار قدرتمند بوده و جزو بهترینهای بازار هستند. دومین گوشی هواوی سری nova می باشد ک با هدف گوشی موبایل شیک و سرگرم کننده به بازار عرضه شد. P ،Mate ،Y و Nova معروفترین سریهای گوشیهای هواوی هستند. اگر خرید گوشی هواوی را مد نظر دارید میبایست گفت که این شرکت گوشیهای خود را در چندین سری عرضه میکند که هر کدام ویژگیهای خاص خودشان را دارند. یکی از دلایل پایین بودن قیمت گوشی هواوی، به کارگیری تراشههای اختصاصی این شرکت در ساخت محصولات آن است.

جهت اطلاع از قیمت گوشی به وب سایت فروشگاه آریا مراجعه کنید. میتوانید گوشیهای ارزانقیمتی را برای خرید انتخاب کنید که قابلیتهای خوبی را در اختیار شما میگذارند. اگر قصد خرید گوشی دارید ، میتوانید در سایت 19کالا لیست قیمت مناسب گوشی هواوی هم دربخش میانرده و هم در بخش پرچمدار را مشاهده کرده و به خوبی تفاوت قیمتی مدلهای مختلف این برند را متوجه شوید. گوشی های هوشمند ارائه شده توسط هواوی با سخت افزارهای ایدهآل، قابلیتهای متنوع و قیمت مقرون به صرفه، روانه بازار می شوند. نسل دوم مدل iPhone SE در 24 آوریل سال 2020 به بازار عرضه شده و دارای پردازنده A13 است. آنر یکی از زیربرندهای کمپانی هواوی بود که در سال 2020 فروخته شد تا بتواند بهعنوان یک شرکت مستقل فعالیت خود را ادامه دهد. سونی اکسپریا 1 ، پرچمدار جدید سونی یکی از بهترین گوشیهای عرضهشده توسط این شرکت است. از آنجایی که هواوی در بازار نسبتاً جدید است، آیا باید نگران باشم که شرکت چند سال دیگر وجود نداشته باشد؟