معرفی ۱۱ تکنولوژی برتر در ۳۰ سال آینده 9to5mac Farsi

باتوجه به تنوعی که در محصولات این کمپانی وجود دارد، گوشی شیائومی ازجمله محصولاتی است که طرفداران و کاربران زیادی دارد چرا که طراحی بدنه جذاب و مدرن، کیفیت سختافزاری بالا، مشخصاتفنی سازگار با نیاز هر نوع کاربری، قیمت مناسبتر نسبت به دیگر برندها و رابط کاربری ایدهآل از جمله مواردی محسوب میشود که باعث شده هر کاربری در هر بازه سنی به موبایلهای هوشمند این برند علاقهمند شود. باتوجه به تاریخچه این برند میتواند دید که به مرور زمان مرز فروش و محصولات تولیدی این کمپانی به مراتب بیشتر و بیشتر میشود که باعث شده است این کمپانی با دیگر ابر شرکتهایی مانند سامسونگ و اپل در زمینه تولید و توزیع گوشی موبایل سرشاخ شود. به راحتی با بررسی خطهای تولید برند Xiaomi در زمینه تلفن همراه هوشمند میتواند دید که اکثریت گوشیهای شیائومی مشخصاتفنی لازمه برای رفع نیازهای هر کاربر و قیمت مناسب باتوجه به قدرت خرید هر خریداری را دارا است. اگر به عنوان یک متخصص گوشی موبایل به دنبال خرید یک گوشی بروز با بهترین ویژگیهای سختافزاری و نرمافزاری هستید سری گوشیهای MI این برند برای شما مناسب خواهد بود.

این گوشیهای تاشو انقدر خاص هستند که در سال 2021 به احتمال اپل هم یک گوشی تاشو با صفحه خمیده راهی بازار خواهد کرد. ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید. بهترین راه برای اطلاع از بروزترین قیمت گوشهای شیائومی، استفاده از فروشگاههای اینترنتی است که میتوانید با جستوجوی گوشی موبایل مورد نظر خود از آخرین قیمت آن موبایل هوشمند مطلع شوید. سری ردمی (Redmi) یکی از خطهای تولید گوشیهای پایینرده و میانرده شیائومی است و بیشتر بر روی ارائه یک موبایل هوشمند با مشخصات فنی و سختافزاری بروز به همراه قیمت فروش معقول تمرکز دارد و محصولات سری ردمی میتوانند اکثریت نیاز کاربران معمولی را به راحتی برطرف کنند که گوشی شیائومی ردمی ۹C، ۱۰A، سری نوت ۱۰ و نوت ۱۱ از نمونه محصولات این خط تولید محسوب میشوند. اگر میخواهید انواع بازیهای مختلف را امتحان کنید، ترجیحاً یکی از گوشیهای جدیدتر با پردازندههای Snapdragon 855 را انتخاب کنید تا بهترین کارایی ممکن را بهدست آورید. حال اگر گوشی شما Mi 10 Ultra باشد میتوانید گوشی خود را به شارژ بزنید و به یک استراحت کوتاه بروید تا آبی بهدست و صورتتان بزنید. این به آن معناست که باتری 4500 میلیآمپری این گوشی در 5 دقیقه اول 41 درصد شارژ خواهد شد و بهطور کلی تنها به 23 دقیقه زمان نیاز دارد تا به 100 برسد.

در مجموع اگر به دنبال یکی از بهترین گوشی های سونی Xperia هستید که در کنار کیفیت دوربین مشابه سایر گوشیهای پرچمدار سونی بوده و اندازه کوچتری داشته باشد، پیشنهاد ما به شما گوشی Sony Xperia 5 II است. همین امر باعث شده که گوشیهای موبایل با کیفیت سامسونگ با سریها و مدلهای مختلف در بین گزینههای اصلی خرید برای کاربران قرار گیرند. ازنظر طراحی، به معنای واقعی کلمه هیچ تفاوتی بین مثلاً Samsung Galaxy S20 و Xiaomi Mi 10 Pro که اخیراً ساختهشده است وجود ندارد! پاسخ این سوال خیر است. در حالی که گوشی های مشابه و رقیب دارای تراکم پیکسلی نمایشگر بالای ۵۵۰ هستند، رقم ۴۲۲ برای این گوشی برای حرفه ای ها چندان قابل قبول نیست. در حالی که گفته میشود فناوری شارژ سریع میتواند عمر باتری تلفنهای همراه را کاهش دهد، اما شیائومی نظری متفاوت دارد و معتقد است که فناوری شارژ سریع 120 واتی این شرکت تأثیر منفی آنچنانی روی سلامت عمر باتری ندارد. در حالی که امسال سامسونگ آخرین پرچمدار خود یعنی S21 Ultra را مجهز به شارژر 25 واتی کرده شیائومی گوشی Mi 11 Ultra را به یک شارژ فوق سریع ۶۷ واتی مجهز کرده است.

شما نیز میتوانید برای خرید گوشیهای این برند با بررسی مدلهای مختلف آن، یکی را خریداری کنید و از کیفیت لذت ببرید. یکی دیگر از زمینههای کسب و کار کمپانی شیائومی، فعالیت در عرصه تولید و توزیع گوشی شیائومی است. اگر بیشتر بخواهیم به تاریخچه گوشی شیائومی بپردازیم باید گفت، شاید به نظر آید شیائومی به عنوان یک برند معتبر علاوه بر موبایل هوشمند در زمینههای دیگری مانند تولید لوازم جانبی، خانگی و هوشمند فعالیت میکند ولی اصلیترین دلیل پیشرفت این کمپانی بزرگ، فعالیت درزمینه گوشی موبایل است. ولی موضوع بسیار ساده است و آن هم چیزی نیست جزء فروش بیشتر با سود کمتر، بله درست است؛ طبق ادعای خود کمپانی شیائومی میزان سود فروش هر محصولی از این برند ۵ درصد است و حدود ۷۰ درصد از فروش محصولات را گوشی موبایل، ۲۰ درصد را تجهیزات جانبی و خانگی و ۱۰ درصد را خدمات اینترنتی، تبلیغات، موسیقی آنلاین و موارد مشابهی تشکیل میدهد. طبق آماری که در طی این چند سال اخیر گرفته شده است، شیائومی هر سال، از یک الی دو سری گوشی پرچمدار، یک الی دو گوشی میانرده سری Note، یک الی دو گوشی میانرده و پایینرده سری Redmi خالی، یک سری گوشی گیمینگ BlackShark، دو الی سه سری گوشی میانرده و بالارده Poco رونمایی میکند که در برخی سالها نیز این آمار میتواند متقاوت باشد ولی در کل این آمار هر سال تکرار میشود.

البته گوشیهایی با ظرفیت 128 و یا 258 گیگابایت نیز در حال افزایش هستند و میتوانید بر طبق نیاز خود یکی از آنها را برگزینید. برای دسترسی سریعتر نیز میتوانید با عضویت در یکی از شبکههای اجتماعی تلگرام و یا اینستاگرام همواره به بروزترین و جدیدترین لیست قیمت گوشی شیائومی دسترسی داشته باشید، در غیر این صورت میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سایت نیز اقدام به دریافت راهنمایی برای خرید و لیست قیمت کنید. به عنوان مثال کاربری با خرید یک گوشی شیائومی برای استفاده از دیگر قابلیتهای اضافی این محصول اقدام به خرید فضای ابری، اکانت برای گوش دادن به موسیقی آنلاین و موارد مشابهی میکند. حال این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر خرید آنلاین آیفون ۱۴ شما میتوانید به نمایندگیهای این برند که در شهرهای مختلف دایر هستند و فعالیت میکنند و یا حتی برخی از فروشگاههایی که در این زمینه فعالیت میکنند و دارای اعتبار هستند مراجعه کنید و به این گونه با خیال آسوده و راحت به خرید گوشی خود بپردازید و نگرانی بابت فیک بودن آن نداشته باشید. برای استفاده از گارانتی می توانید هم حضوری و با با هماهنگی تشریف بیارید. بهترین گوشی شیائومی برای خرید کدام است؟

گوشیهای شیائومی نیز همانند دیگر برندها هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند اما در کل معروفترین سریهای گوشیهای شیائومی عبارتند از می (mi)، پوکو، ردمی و بلک شارک که برای مشاهده قیمتهای گوشی شیائومی میتوانید به بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعال در زمینه موبایل (ایسل) مراجعه نمایید. گوشیهای شیائومی همانند دیگر برندها؛ باتوجه به نیاز جامعه و کاربران، محصولات خود را در سریهای مختلفی طراحی و به فروش میرساند. در سال ۲۰۱۱ اولین گوشی این کمپانی رونمایی شد که باتوجه به طراحی و کیفیت ساختی که داشت در کمترین زمان؛ مورد توجه اکثریت کاربران قرار گرفت که دلیل اصلی آن، فروش با قیمت مناسبتر نسبت به دیگر برندها، طراحی زیبا، مشخصات فنی و سخت افزاری قدرتمند بود.

صفحه نمایش با کیفیت، تصویر برداری و فیلمبرداری با کیفیت قابل قبول، قدرت پردازش و نرمافزاری مناسب برای اجرای انواع اپلیکیشنهای سبک و تا حدودی سنگین، طراحی بدنه جذاب و مدرن از جمله ویژگیهای اصلی محصولات این خط تولید است. یکی تکنیک بهره برداری های مختلف ازسلول گیاهی ودیگری استفاده از بافت گیاهی با شیوه های ترکیب جدید ژنها. قدرت پردازش و سخت افزاری بالا، تصویر برداری و فیلمبرداری بسیار باکیفیت، بهرهگیری از سنسورهای مختلف فیلمبرداری وعکسبرداری در دوربین سلفی و اصلی، استفاده از بروزترین و جدیدترین حسگرها برای هوشمندسازی هر چه بیشتر گوشی، صفحه نمایش فوق العاده باکیفیت با نرخ تازهسازی بالا، طراحی بدنه مقاوم و مدرن از نمونه ویژگیهای اصلی محصولات این خط تولید محسوب میشوند. قاب های سیلیکونی با داشتن دوام بالا، رنگ های متنوع و همچنین قیمت مناسب برای این گوشی گزینه خوبی به نظر می رسد. برای نتیجه گیری کلی در این مورد باید گفت، گوشی شیائومی در کل از ارزش خرید بالایی برخوردار است چرا که این برند میتواند تمامی نیاز کاربران؛ از هر قشری و سطحی را در زمینه گوشی موبایل تامین کند، چه از لحاظ مشخصات فنی، قابلیتها و بروز بودن تکنولوژی و چه از نظر قیمت و قدرت خرید.

یک موبایل با طراحی فوق العاده و مشخصات فنی درجه یک به عنوان یک پرچمدار بی رقیب. اغلب گوشیهای پرچمدار با حداقل ظرفیت 64 گیگابایت به بازار عرضه میشوند. در بازار امروز که گوشی های مختلف و با امکانات متفاوت روز به روز در حال تولید هستند و هر کدام با قیمت های بسیار بالا و فضایی به فروش می رسند. کیفیت دوربین فوق العاده بالای این گوشی، در رقابت با دوربین های معروف گوشی های سامسونگ است. این گوشی دوربین فوق العاده ای داشته و کیفیت نمایش آن بسیار بالا است. این گوشی به سیستم عامل HarmonyOS 2.0 هواوی مجهز است که آمارها نشان میدهد نه تنها میتواند تمام برنامههای اندرویدی را اجرا کند، بلکه سرعت و عملکرد بهتری از خود اندروید در اجرای آنها دارد. در نظرداشته باشید که مشخصات فنی پک گلوبال گوشی شیائومی در اکثریت مواقع دارای مشخصات قویتر و بهتری نسبت به پکهای چینی است. قطعا در مورد اول حس و حال بهتری خواهید داشت و این حس و حال بهتر میتواند به افزایش انرژی مثبت، امید به آینده و اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد، مشخص است که با این رویه زندگی سالمتری خواهید داشت. در پایان نکته ای که به ذهن هر کاربر حرفه ای خطور می کند این است که میزان استفاده و لذت بردن شما از مدل های گوشی شیائومی قطعا بستگی به میزان هزینه و دقت شما در انتخاب این محصولات دارد و همانطور که از قدیم گفته اند: هرچقدر پول بدهید، به همان میزان آش خواهید خورد.

این طرز فکر در برخی مواقع درست و در اکثریت مواقع غلط است پس به جای اینکه همواره بدون بررسی موضوعی اقدام به نتیجه گیری کنیم، سعی کنیم با پرسوجو، آمارگیری و مشاوره گرفتن از کارشناسان فروش بهترین نتیجه را در زمان خرید گوشی شیائومی بگیریم. این به ما این امکان را میدهد که مد را مسقیما وارد قلمرو دیجیتال کنیم. در این مطلب قصد داریم به دنیای تکنولوژی و زندگی انسان نگاه بیندازیم و تنها کلید تضمین استفاده صحیح از تکنولوژیهای نوین در آینده را معرفی کنیم. برای خرید گوشی شیائومی میتوانید به هر فروشگاهی بروید اما اگر هنگام خرید میخواهید از خرید خود مطمئن باشید لیپک شما را از تمامی شک و تردیدهای خریدهای آنلاین آسوده میکند. شیائومی اگرچه بیشتر با گوشی هایش شناخته می شود، اما در تولید تلویزیون، گجت های پوشیدنی، روترها و … شیائومی پیش از این بر روی طراحی و تولید گوشیهای موبایل با کیفیت و مقرون به صرفه تمرکز کرده بود، اما این شرکت با خلاقیت بی پایان خود در زمینه تولید انواع گجت و لوازم الکترونیکی پا فراتر نهاد و توانست محصولاتی نظیر انواع هدفون، شارژر، ساعت هوشمند و غیره را با بالاترین کیفیت تولید و در اختیار کاربران قرار دهد و امروزه خرید و فروش گوشی موبایل شیائومی در سرتاسر جهان ادامه دارد و کاربران بسیاری از محصولات این برند استفاده میکنند.

همه و همه مثال هایی از دست بردن تکنولوژی در علم پزشکی است سایت 9to5mac . تکنولوژی پیچیدهترین فرآیندها را خودکار میکند، چه در زمینه ارتباطات، آموزش، پزشکی باشد یا هر صنعت دیگری. گوشی شیائومی با داشتن امکانات بسیار خوب، قیمت واقعاً متناسب و دسترسی عالی در تمام نقاط دنیا، بهسرعت حضور خود را در بازار جهانی تثبیت کرده است و با معرفی هر مدل جدید، نظر کاربران بیشتری را به خود جلب میکند. شیائومی که در سال ۲۰۲۰، صاحب ۱۱ درصد از بازار گوشی موبایل در جهان بود، برای رسیدن به این نقطه باید از شانههای اپل بالا میرفت. اپل در سال ۲۰۲۰، ۱۴ درصد از بازار جهان را در اختیار داشت. در سپتامبر ۲۰۱۳ گوشی می 3 (Mi 3) به بازار عرضه شد. باتوجه به این اطلاعات میتوان گفت شیائومی همواره سعی دارد نیاز هر کاربری را نسبت به شرایطی که دارد تامین نماید و باید در نظر گرفت همچین ویژگی یکی از نقاط قوت این کمپانی بزرگ محسوب میشود. کمپانیها و برندهای معروف و فعال در زمینه تولید انواع گوشیهای هوشمند همیشه به دنبال کشف راههای جدید برای پیشی گرفتن از یکدیگر در بازار دیجیتال هستند و در حال حاضر یکی از زمینههای اصلی رقابت در بازار موبایل، حوزه شارژ سریع یا توربوشارژ است.

اینترنت اشیا همچنان در حال پیشروی است و بازارهای مربوط به آموزش، تفریحات، حمل و نقل، بهداشت و خدمات اجتماعی، امنیت و ایمنی و بهطور کلی زیرساختهای شهری بهزودی زیر پوشش اینترنت اشیا قرار میگیرند. تصمیمات اکتساب به انتخابهای میان گزینههای خرید یا ایجاد همکاری مربوط است، از زمانی که تکنولوژیها از طریق برخی شکلهای همکاری داخلی یا خرید از توسعه دهندگان خارجی توسعه داده شده باشند و یا پس از اکتساب، نیاز به جذب است که شامل جا به جایی تکنولوژی از بخش تحقیق و توسعه به کارخانه و یا از شرکتی خارجی و یا شریک خارجی به داخل واحد ساخت است. یکی دیگر از وجه اختلاف پک گلوبال و چینی شیائومی به قیمت آن مربوط میشود که پکهای چینی به مراتب به خاطر داشتن مشخصات فنی ضعیفتر وعدم استفاده از سرویسهای گوگل، قیمت کمتری نسبت به پک گلوبال دارند.

با توجه به تشدید مشکلات ارزی کشور پس از فراگیری کرونا و به دلیل کاهش صادرات در انتهای سال 1398، تخصیص ارز بسیاری از کالاها از جمله تلفن همراه از ابتدای سال 99 با اختلال جدی روبرو شد. در حقیقت این شرکت در ابتدا موفق شد با رشد چشمگیری بازار کشور مادر خود یعنی چین را در اختیار بگیرد و سپس با گسترش خود به بازارهای هند و مالزی، پیشرفت خود را چند برابر کند. فروش بالای گوشی های شیائومی یکی پس از دیگری باعث ورود این برند به بازار جهانی شد، تا جایی که امروز این برند در بسیاری از کشورها مانند مالزی، فیلیپین، هند و سنگاپور نمایندگان فعالی دارد. یکی از بهترین گوشیهای شیائومیبرای بازی گوشی Xiaomi Black Shark 4Pro است. با اطمینان خاطر ما به شما همراهان لیپک مژده میدهیم که گارانتی و خدمات پس از فروش گوشی موبایل شیائومی در فروشگاه لیپک معتبر است و ما ضمانت تمام گوشیهای شیائومی موجود درفروشگاه خود را بر عهده میگیریم تا شما با خیالی راحت و آسوده گوشی موبایل شیائومی خود را از فروشگاه لیپک خریداری کنید.

تمام مدلهایی که توی این مدل معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدلها بهتر هستن و ارزش خرید کردن رو دارن. برند شیائومی در حال حاضر یکی از بهترین برندهای چین و جهان است این برند در سال 2015 با فروش بیشترین میزان گوشی در طی 24 ساعت توانست نام خود را در کتاب گینس ثبت کند. جالبه بدونید که در سال 2000 یکی از اولین گوشی های لمسی دنیا توسط HTC ساخته شد . قیمت گوشی های پرچم دار شرکت هواوی به مراتب کمتر از پرچم داران سامسونگ ، سونی و HTC هست که خب البته دلایل علمی هم داره . در بسیاری از دستگاههای امروزی بلندگوی تماس یعنی همان که هنگام مکالمه روبروی گوش ما قرار میگیرد همزمان نقش یک بلندگوی دوم را هم برای ساختن یک صدای استریو بازی میکند اما در a22 اینطور نیست. با وجود اینکه قیمت سری S در حال حاضر با روی کار آمدن سری S20 بسیار کاهش یافته، خرید این گوشی میتواند کمی ابهام برانگیز باشد، اما به هیچ وجه اینطور نیست و این گوشی قدرتمند جزو بهترین گوشی های سامسونگ 2020 است.

این شرکت اولین گوشی موبایل هوشمند خود را در سال ۲۰۱۱ روانه بازار کرد و به سرعت سهم بسیاری را در بازار موبایل چین به دست آورد. به همین دلیل شیائومی گوشی های دیگر خود را با قابلیت های بهتر و امکانات بیشتر وارد بازار کرد. در حال حاضر یکی از سبک وزنترین گوشیهای دنیا گوشی شیائومی Mi11 lite است که تنها با 157 گرم در کنار وزن پایین، لقب باریکترین گوشی 5Gرا در سال 2021 به خود گرفته است. با توجه به قوانین شدیدی که در چند سال اخیر درباره طرح رجیستری گوشیهای هوشمند تصویب شده است، شرکتهای معتبر زیادی مسولیت گارانتی کردن گوشیهای برندهای مختلف را بر عهده گرفتهاند که یکی از معتبرترین شرکتهای گارانتی گوشی، آکاموند میباشد.

به همین خاطر است که میگوییم دوران بازاریابی سنتی به پایان رسیده و زمان بازاریابی مدرن که همان بازاریابی محتوایی است، آغاز شده است. کاربرد صنعتی نتایج علم که کار فن شناسان و مهندسان است و «علم» یا «علم محض» اختصاص داده شدهاست. ایا خرید باتری کپی یا فیک به گوشی آسیب می زند؟ به این مفهوم که اکثر باتریهای گوشی شیائومی که از فناوری شارژ سریع بهره مند هستند 80% ظرفیت خود را پس از 800 چرخه شارژ حفظ میکنند و 20% که از طول عمر باتری کم میشود در همه فناوریهای شارژ متداول است؛ در همین راستا برند چینی شیائومی در سال 2020 با تولید و عرضه گوشی پرچمدار خود یعنی Mi 10 Ultra موفق شد تا سقف شارژ را به 120 وات برساند. این برند متعلق به کشور چین است و دفتر مرکزی آن در شهر پکن می باشد. بهطور کلی میتوان گفت رام چین برای خریداران در ایران اصلاً توصیه نمیشود، چراکه با مشکلات نرمافزاری زیادی مواجه خواهند شد؛ رام چین قانونا برای فروش در کشور چین میباشد و از آنجایی که کشور چین تحریم میباشد برای آپدیت نرمافزاری گوشی با مشکل مواجه خواهید شد لذا کاربران ایرانی باید پک گلوبال را خریداری کنند.