معرفی ۹ تکنولوژی کاربردی در دنیای امروز 9to5mac Farsi

زیرا در ابتدا به صرف هیچ ماده و انرژی به جز کامپیوتر، به هیچ چیز دیگری نیاز نیست و این نمونههای سه بعدی را میتوان در عرض چند ساعت ایجاد کرد. همین موضوع مهم در بین کاربران باعث شده تا این برند در زمینه ارائه محصولات مصرفی ارتباطی مانند گوشی هوشمند نیز، موقفیت های بسیار خوبی را برای خود کسب کند. شرکت اپل هر ساله قبل از رونمایی از گوشیهای جدید، کاربران را به پیش بینی تغییرات در آیفونهای جدید ترغیب مینماید که با این روش قدرت تعیین قیمت گوشی آیفون بالاتر خواهد رفت. در صورت تمایل لطفا از این لینک اقدام کنید. سامسونگ توی این مدل از یه صفحهنمایش 6.5 اینچ Super AMOLED استفاده کرده که کیفیت تصویر خیلی خوبی داره و رنگها رو خیلی دقیق نشون میده. رنگها هم خیلی دقیق نشون میدن.

عکسایی که با دوربینهای گلکسی A52 گرفتم، جزئیات خیلی زیادی رو نشون میدن و وضوح بالایی دارن. دوربینهای گلکسی A52 عملکرد خیلی خوبی دارن چه توی روز باشه و چه توی شب باشه. گوشیهای سری A سامسونگ توی گروه گوشیهای اقتصادی و بهترین گوشیهای میانرده قرار میگیرن و ارزش خرید بالایی دارن. همهچی درست سرجای خودش قرار داره و انگشتهای دست به راحتی به همه قسمتهای تلفن دسترسی دارن. انگشتهای دست به همه قسمتهای گوشی دسترسی دارن و توی بازی کردن، شما خیلی خوب روی گوشی تسلط دارید. بسیاری از مدلهای قدیمیتر سامسونگ با روی کار آمدن گوشیهای جدید دچار افت قیمت شدند، اما گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 از این قاعده مستثنی مانده و با قیمت تقریبا 700 دلاری خود، همچنان گران محسوب میشود. قاب شیشهای پشت گوشی حالا با گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت میشود، اما فریم دور دستگاه همچنان از جنس Armor Aluminum است.

از سال 2015 به بعد، هر ساله یکی از گوشیهای هواوی به عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین انتخاب شده و یا رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که صنعت گوشیهای هوشمند به نقطهی مطلوبی در تولید گوشیهای تاشونده رسیده است، نیاز است که شرکتها روشهایی برای افزایش نیاز کاربران به انواع جدید این محصولات، ارائه کنند. در سال های ابتدایی حضور این برند به دلیل ورود گوشی های هوشمند این موضوع بیشتر جنبه ی بازاری و همچنین کسب تجربه برای کمپانی هواوی به شمار می رفت. گوشی های هوشمند ارائه شده توسط هواوی با سخت افزارهای ایدهآل، قابلیتهای متنوع و قیمت مقرون به صرفه، روانه بازار می شوند. تفاوت رام گلوبال و چین در همین است و شما میتوانید مطمئن باشید که این دو نسخه از نظر سخت افزاری هیچ تفاوتی با هم ندارند. ابعاد کوچکتر این مدل در مقایسه با شیائومی 12 پرو اولین نکتهای است که توجه شما را جلب میکند و اگر از دوستداران گوشیهای کوچک باشید، مطمئناً از این تفاوت استقبال خواهید کرد. اما چیزی که ما را محدود میکند قیمتی است که با افزایش امکانات ممکن است سر به فلک بزند!

تعداد گوشیهای Mi Note در مقایسه با Mi کمتر است. Samsung Gear یکی از محبوب ترین هدست های مورد استفاده در گوشی های هوشمند سامسونگ است که در سال 2015 به عنوان یک هدست 99 دلاری با لایه پلاستیکی معرفی شد. مشکلی که وجود دارد این است که با خرید این گوشی قابلیتهای بسیاری را از دست خواهید داد. دوربین پشتی این گوشی عملکرد قابل قبولی دارد و حتی گوشی ارزانتر Galaxy A20 هم عملکرد خوبی دارد، اما در مقایسه با گوشی گوگل Pixel 3a حرف چندانی برای گفتن ندارد. سامسونگ که میتوانیم آن را پیشروترین شرکت در زمینه تولید گوشیهای هوشمند تاشو بدانیم امروز در رویداد گلکسی آنپکد خود از نسل جدید این محصولات رونمایی کرد. علاوه بر این، گوشیهای سری A بخش تحقیقاتی سامسونگ هستند که قابلیتهای جدید را روی آنها امتحان میکند.

گوشی سامسونگ گلکسی فولد نخستین نمایشگر تاشوی دنیا را دارد که یکی از جالبترین گوشیهایی است که میتوانید در سال 2020 آن را خریداری کنید. همچنین امکان پاسخ به پیامها از طریق تبدیل صدا به متن و ایموجی از طریق نمایشگر ثانویه نیز وجود دارد. امکان شخصی سازی رنگ قاب این گوشی در نسخه Bespoke Edition نیز مانند سال گذشته در نظر گرفته شده است و 75 ترکیب رنگی در انتظار خریداران این دستگاه خواهد بود. در حال حاضر، گوشی شیائومی و دیگر محصولات آن در بیش از 90 کشور و منطقه از جمله ایران حضور داشته و در بسیاری از بازارها جایگاه پیشرو دارند.شیائومی به دلیل تحریم ها در ایران نمی تواند استور رسمی داخل کشور داشته باشد ولی خاص باکس متعهد است تمام محصولات این شرکت معتبر خصوصا گوشی شیائومی را با قیمتی معقول و گارانتی معتبر به دست مصرف کننده برساند. ایران در زمینه تعداد پتنتهای منتشر شده در رابطه با فناوری نانو، مقام ۲۹ را در سال ۲۰۱۲ در دنیا کسب کرد. در سالهای اخیر، ابزار AMP نیز در گوگل پررنگ شده است. اما اگر ترجیح میدهید که از برند سامسونگ خریداری کنید و در عین حال، از قیمتهای بسیار بالا در سری S وحشت دارید، گلکسی A50 مختص شما است.

اگر بنابر هر دلیلی با مشکل آبخوردگی موبایل سونی Xperia Z5 رو به رو هستید، تداوم استفاده از دستگاه را فراموش کنید. اما بزرگترین دلیلی که این گوشی را در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2020 قرار داده باتری بسیار کارآمد و طولانی مدت آن است که 11 ساعت و نیم گوشی را با شما همراه خواهد کرد. به نظر میرسد سونی حسابی به قابلیتهای فیلمبرداری و عکسبرداری پرچمدار جدیدش اکسپریا 1 IV میبالد؛ چراکه مدعی است این گوشی پیشرفتهترین قابلیتهای ضبط ویدیو و عکسبرداری در میان تمامی محصولات بازار را در اختیار دارد. این اطمینان وجود دارد که واقعیت مجازی به سیستم های دیجیتال بستگی دارد. بسیاری از استراتژیستهای نظامی اعتقاد دارند فروپاشی شوروی به خاطر برتری اطلاعاتی امریکا بود، چرا که در شوروی تنها 50 هزار کامپیوتر وجود داشت (همان،230). اما نکات دیگری نیز وجود دارند که حین خرید باید به آنها توجه کنید. از دیگر موارد مهم که در حین خرید باید به آن توجه کنید می توان به رم گوشی ، دوربین گوشی ، وزن گوشی ، طراحی ظاهری آن اشاره کرد. ایران در مجموع بیش از ۲۲۰ پتنت مرتبط با فناوری نانو تا سال ۲۰۱۸ در دفاتر ثبت پتنت اروپا و آمریکا ثبت کردهاست که این مقدار حدود یک سوم از کل پتنتهای ایران در حوزههای مختلف میشود.

شیائومی به لطف استراتژی های بسیار تهاجمی قیمت گذاری خود، یکی از شرکت های در حال رشد سریع روی کره زمین است. تربیت متخصص برای واحدهای صنعتی و اقتصادی کشور جهت استفاده بهینه از تواناییها و پتانسیلهای علمی و تکنولوژیکی کشور در زمینه انتخاب و انتقال و جذب و توسعه سریع تکنولوژیها، انجام نوآوریهای بهینه و ایجاد محصول و فرآیندهای نو با هدف رقابت در بازارهای جهانی، چگونگی انتخاب و اجرای پروژههای تحقیقاتی و اتمام و خروج از پروژه بهطور سریع و موثر همراه با کاهش زمان تحقیق و توسعه و تولید. این مهم افزون بر قیمت مناسب گوشی های هواوی در مقابل قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی آیفون سبب شد تا هواوی بتواند به راحتی رقابت کند. برای ربودن گوی رقابت در بازار برندها تمامی تلاش خود را به عنوان یک کمپانی سازنده گوشی برای تولید گوشی سونی خوب کرده است.باید بدانید از گوشی سونی خود چه انتظاری دارید؟

دوربینهای چهارگانه گلکسی A32 هم توی روز و هم توی شب، عملکرد خیلی خوبی دارن و میتونن عکس و فیلم خیلی خوبی رو ثبت و ضبط کنن. برای فیلمبرداری هم میتونید تا کیفیت 4K رو با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. سرعت بالای شارژ نیز دیگر ویژگی است که افراد را به خرید تشویق میکند و پول بسیاری را برای آنها صرفهجویی میکند. سامسونگ گوشی تاشوی جدید خود را با قیمت پایه 999 دلار / 999 پوند / 1099 یورو راهی بازار خواهد کرد. شاید تا اینجای مطلب دریافته باشید که قیمت بهترین گوشی های سامسونگ 2020 آنگونه که فکر میکردید بیشتر از 1500 دلار نیستند و قیمتهای پائینتری هم وجود دارند. قیمت گوشی شیائومی با اینکه نسبتاً پایین است اما امکانات و کارایی بسیار خوبی دارند. یکی از تأثیرات شگرف تکنولوژی در زندگی همهی ما تغییر در نحوهی خرید است. دوربینهای گلکسی A52s کیفیت عکس و فیلم خیلی خوبی دارن و فرقی نداره شب باشه یا روز، در هر صورت خیلی عالی عمل میکنن.

علاوه بر این رزولوشن نمایشگر این گوشی نسبت به گوشی قدیمیتر یعنی گلکسی نوت 9 با افت کیفیت مواجه شده است. Galaxy Z Flip4 از گوشیهای تاشو سبک کوچکی است که نمایشگر داخلی آن از وسط و به صورت عمودی تا میشود و به یک گوشی کاملاْ کامپکت تبدیل میشود. در مجموع طراحی سری می 11 زیبا و استاندارد است. همه موارد در مورد کلیپهایی هم که گرفتیم صادقه و کیفیت خیلی خوبی داشتن. توی چند روز تستی که گوشی رو در اختیار داشتیم، هیچ کندی یا داغی از تلفن ندیدیم. این حاشیه در زیر نمایشگر کمی ضخیمتر به نظر میرسد. اینم بگم که روشنایی نمایشگر به حدی هست که بتونید از گوشی زیر آفتاب، بدون مشکل استفاده کنید. مشکل نبود قطعات لازم برای تولید محصولات جدید به حدی چالشبرانگیز شده بود که هواوی مجبور شد آنر را به برندی مستقل تبدلی کند.

با این حال، در بعضی از بخش ها از جمله پردازنده، شاهد کمی عقبگرد بوده ایم؛ پردازنده ای که در این میان رده خوش قیمت استفاده شده از نوع اسنپدراگون 695 است و قدرت پردازشی آن به اندازه پوکو X3 پرو سایت 9to5mac نیست. این تلفن پوکو شیائومی که سال 2022 وارد بازار شده یه طراحی شیشهای داره که واقعا چشمگیره و خیلی زیبا به نظر میرسه. گلکسی A53 5G یکی از بهترینهای سری A سامسونگه که یکی از زیباترین، مقاومترین و ارگونومیکترین طراحیها رو داره. یکی از زیباترین طراحیها رو داره و به گوشیهای A52 شباهت زیادی داره. تلفن 10 میلیونی سامسونگ، یکی از زیباترین و راحتترین طراحیها رو داره. یکی از ویژگیهای بسیار جالب گوشیهای پرچمدار سامسونگ، رابط کاربری شبیه دسکتاپ به نام Dex است. گاهی اوقات تفاوت یک گوشی شیائومی با یک گوشی مشابه از برند سامسونگ، صدها دلار است.

آخرین مدل گوشی سامسونگ کدام است؟ اگر قصد خرید بهترین گوشی هواوی را دارید ولی نمیدانید باتوجه به بودجهای که دارید کدام گوشی برای شما بهتر است، این راهنمای خرید را بخوانید تا با بهترین گوشی هواوی آشنا شوید. در رویداد 19 مرداد سامسونگ انتظار معرفی چه محصولاتی را داریم؟ این نمایشگر درست مشابه آن چیزی است که در فلیپ 3 دیده بودیم، با این تفاوت که سامسونگ عملکردهای آن را بیشتر کرده است. مثلاً در یک داستان کودکان، ما هیچگاه میان کنشگران انسانی- اجتماعی و کنشگران طبیعی-فنی فرق نمیگذاریم؛ هردو میتوانند عاملیت داشته باشند و مسیر داستان را تغییر دهند. Spotify در اواخر سال ۲۰۰۸ به صورت رایگان و با چند تبلیغ اینترنتی در گوشه و کنارش عرضه شد. در همان ابتدا بسیار قدرتمند ظاهر شد و با معرفی و عرضه گوشی Mi 3 سر و صدای زیادی بلند کرد، زیرا در آن زمان قوی ترین گوشی جهان شناخته شد و خرید گوشی شیائومی توجه بسیاری را به خود معطوف کرد. نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی با پنل AMOLED عرضه شده و یکی از بهترین نمایشگرهایی است که با این رنج قیمتی در یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 قرار گرفته است. البته A80 تنها به خاطر دوربین سلفی در لیست بهترین گوشی های سامسونگ 2020 قرار نگرفته، چرا که نمایشگر 6.7 اینچی آن نیز توجه بسیاری را جلب میکند.

او گفت بعد از آخرین عمل که ۲۷ ساعت طول کشید و طی آن تنها چهار استراحت ۱۵ دقیقهای داشت «کاملا درب و داغان» است؛ اما دیدن خوشحالی این خانواده برایش شگفت انگیز بوده است. امکان شخصی سازی مانند پنل و تم مورد علاقه که با رابط کاربری اصلی گوشی هماهنگ باشد برای این نمایشگر در نظر گرفته شده است. مهمترین علت موفقیت شرکت شیائومی را میتوان در قیمت گذاری محصولات خود جست و جو کرد ، «لی جون» مدیرعامل و بنیانگذار شیائومی گفته است که این شرکت اسمارت فون های خود را به قیمت هزینه تولید آن میسازد بدون آن که از کیفیت قطعات و ساخت آن نسبت به موبایل های دیگر کمتر باشد، با نگاهی به قیمت گذاری اسمارت فون های این شرکت و شرکت های دیگر هم میتوان دریافت که شیائومی برای ادامه سلطه بر بازار های جهانی حاشیه سود خود را بسیار کاهش داده و به اصطلاح هزینه برند را دریافت نمیکند.

گزینه How to access this device from a computer را لمس کرده و برای کامل کردن اتصال، دستورالعملهای ظاهر شده روی نمایشگر را دنبال کنید. وضوح بالای نمایشگر باعث میشه تا در زمان فیلم دیدن یا بازی کردن، جزئیات خیلی بیشتری رو ببینید. وقتی لوگوی هواوی را در نمایشگر مشاهده کردید، دکمهها را رها کنید. شرکت شیائومی به عنوان یک کمپانی در تولید گوشیهای هوشمند در سالهای اخیر طرفداران زیادی را بدست آورده است. تلاش شیائومی همواره بر آن است که هرکسی با هر بودجهای که دارد بتواند یک گوشی هوشمند با امکانات عالی در اختیار داشته باشد. دلایل بسیاری وجود دارد که ارزان ترین گوشی بزرگ سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی note 10 را دوست داشته باشید. برای رفع مشکل داغ شدن گوشی هواوی ، می­ توانید گوشی خود را به شکلی که آن را خریداری کردید بازگردانید. رنگها خیلی دقیق ثبت شدن و عکسا خیلی طبیعی و زنده به نظر میرسن. وی به یک دستگاه ساخت بشر که حرکات را اجرا میکند و به نیروهای طبیعی در طبیعت مرتبط است و مثل اهرمهاست و به تعبیر ارسطویی دستگاهی است که نیروی بالقوه را بالفعل میکند، حیله میگفته است. از نظر رنگ، تصاویر ثبت شده کاملا طبیعی هستند و هیچگونه تنظیمگر هوشمندی نیز روی این گوشی قرارداده نشده است.

هفت خوان خرید گوشی موبایل هوشمند: بهترین گوشی بازار را دستتان بگیرید! اما کافی است نهایت یک ماه از موبایل آبخورده استفاده کنید تا دیگر دستگاه روشن نشود. این افزایش قیمتها آنقدر عجیب است که حتی پس از بازگشت به شرایط نرمال اقتصادی و یا لغو قوانین، قیمتها هرگز به حالت سابق بازنمیگردد. از پزشکی، گردشگری، آموزش گرفته تا سرگرمی یا هر چیز دیگری. تراشه اسنپدراگون 778 بعنوان پردازنده مرکزی مورد استفاده قرار گرفته که قدرت پردازش خیلی خوبی داره و به راحتی میتونه هر بازی و هر برنامهای رو اجرا کنه بدون اینکه داغ بشه یا گرم کنه. لولای باریک این گوشی در مقایسه با نسل قبل شکاف باریکتری ایجاد میکند و گوشی را حالا کمتر در معرض آسیب قرار میدهد. بهترین گوشی از نظر کاربران در واقع باید بهترین تجربه رابط کاربری را برای کاربران ایجاد کند. در سری ۲۰۲۰ A51 جانشین A50 است.

با وجود اینکه قیمت سری S در حال حاضر با روی کار آمدن سری S20 بسیار کاهش یافته، خرید این گوشی میتواند کمی ابهام برانگیز باشد، اما به هیچ وجه اینطور نیست و این گوشی قدرتمند جزو بهترین گوشی های سامسونگ 2020 است. در نام Xperia Pro-I حرف “I” مخفف تصویربرداری است. همچنین امکان پشتیبانی از شارژ 25 وات نیز برای فلیپ4 در نظر گرفته شده که این در مقایسه با شارژ 15 وات فلیپ 3 یک پیشرفت است. به علاوه یکی دیگر از امتیازات چک کردن قیمت آنلاین گوشی این است که میتوانید در کمترین زمان ممکن قیمت انواع گوشی را در فروشگاههای مختلف مقایسه کرده و بهترین قیمت روز گوشی را در نظر بگیرید.