معرفی 10 اتاق فرار ترسناک و هیجان انگیز در ایران! خبرآنلاین | allescape

مجموعه اتاق فرار تهرومز، تنها مجموعه اتاق فرار جنوب تهران است. البته اتاق فرارهای مستقلی در این منطقه فعالیت می‌کنند اما تهرومز، با داشتن ۲ اتاق فرار تنها مجموعه این محدوده است. اتاق‌های فرار از سلول انفرادی و عمارت تسخیر شده، دو اتاق فعال این مجموعه هستند. دکور این خانه و معماهای جالب توجه آن اتمسفر خیلی خوبی را برای بازی ایجاد می‌کنند که شما را به خوبی درگیر می‌کنند. اتاق فرار گمشدگان از بازی‌های دلهره‌آور مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۹۵ درصد، درجه دلهره ۴۵ درصد و درجه هیجان ۸۵ درصد دارد. این اتاق فرار شما را به یاد سریال مشهور «گمشده» خواهد انداخت.

  • در این گونه موارد نیز باید با اپراتور بازی اتاق فرار تماس بگیرید.
  • اتاق فرار کوروششما باید به صورت تیمی عمل کنید و هر کس به دنبال یک سرنخ برود.
  • اتاق فراردر بازی‌های کلبه وحشت و سبک روانی، معمولا دست و پای شما را می‌بندند.
  • به همین دلیل است که باید در بازی اتاق فرار به صورت تیمی شرکت کنید.
معرفی 10 اتاق فرار ترسناک و هیجان انگیز در ایران! خبرآنلاین | allescape بهتر است که قبل از تجربه این بازی، طالع نحس را بازی کرده باشید. همانطور که اشاره کردیم این مجموعه اتاق‌هایی در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا و آمریکا دارد. شما به همراه تیم خود وارد اتاق‌ها می‌شود و باید از پس معماهای موجود برآیید تا بتوانید بازی را به اتمام برسانید. این اتاق فرار توانسته است، توریست‌های زیادی را راهی کشور مجارستان کند و به نوعی کسب درآمد عظیمی برای کشور شده است.

مجموعه اتاق فرار نکست اسکیپ روم

اگر در شرق تهران به دنبال یک اتاق فرار خاص هستید، مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر یک گزینه بسیار ایده‌آل است. این مجموعه در حال حاضر یک اتاق فعال دارد که همان اتاق فرار معروف توهم است. این اتاق فرار با ژانر ترسناک و دلهره‌آور‌، یکی از خاص‌ترین اتاق فرارهای تهران است.

اتاق فرار اسکیپ روم دات آی آر

در این بازی نشانه‌ها پنهان شده‌اند و سرراست نیستند، قفل‌ها باید به دست افراد حرفه‌ای باز شوند و هیچ سر نخی شبیه نمونه قبلی نیست. پس در طول زمانی که برای بازی در نظر گرفته شده باید سرنخ‌های درست را پیدا کنید و حتی یک دقیقه هم از گشتن اتاق برای پیدا کردن سرنخ‌ها و نشانه‌های جدید غافل نشوید. برای اینکه از اتاق فرار خارج شوید باید نکاتی که لازمه این کار است را بلد باشید. اولین نکته مهم برای اینکه بتوانید از اتاق فرار برنده بیرون بیایید داشتن یک تیم حرفه‌ای است؛ بنابراین از بین دوستانتان کسانی را برای بازی انتخاب کنید که نترس هستند و از هیجان و ماجراجویی لذت می‌برند.

در اینفینیتی نیز، می‌توانید سناریوهای ژانر وحشت را تجربه کنید و با پرسنلی حرفه‌ای و کار بلد، ساعات خوشی را در کنار دوستان‌تان بگذرانید. معماهایی که در این بازی‌ها وجود دارد، می‌تواند شامل الگوهای رمزنگاری، پیدا کردن کلیدهای پنهان شده، حل پازل‌هایی باشد که به ایجاد یک پاسخ منطقی و یا سئوی سایت اسکیپ روم جمع‌آوری شیء‌هایی باشد. در اتاق فرار غیر ترسناک و معمایی، تیم بازیکنان باید با همکاری و تعامل با یکدیگر و با استفاده از توانایی‌ها و مهارت‌های هر فرد، تلاش کنند تا به حل معما و خارج شدن از اتاق برسند.