معیارهای دوچرخه‌سواری اپل واچ: راهنمای watchOS 9

از برنامه Workout در اپل واچ، اگر روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای یک تمرین دوچرخه سواری ضربه بزنید، گزینه های بیشتری خواهید داشت. اینها شامل پیشنهاداتی است که قبلاً در دسترس بودند مانند اهداف دیافراگم، زمان، مسافت یا کالری.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

WatchOS 9 در حال حاضر به عنوان یک توسعه دهنده در دسترس است و بتا عمومی رایگان. در راهنمای جامع ما درباره نصب watchOS 9 بیشتر بدانید.

یکی از ویژگی‌هایی که دوست دارم برای تمرینات دوچرخه‌سواری در watchOS 9 ببینم، قدرت خروجی است. این ویژگی با معیارهای زمان اجرا جدید watchOS 9 گنجانده شده است، بنابراین به نظر می رسد مرحله بعدی منطقی برای دوچرخه سواری باشد (این ویژگی برای برنامه هایی مانند Strava نیز یک ویژگی برتر است).

برای مروری بر سایر بهبودهای سلامت و تناسب اندام اپل واچ برای شنا، خواب و موارد دیگر با watchOS 9، پوشش سایت خواهر ما Connect The Watts را بررسی کنید:

تمرین را در تب Summary انتخاب کنید و فشار دهید جزئیات بیشتر را ببینید کنار ضربان قلب

تمرینات دوچرخه سواری سرعت و شخصی سازی شده

سه صفحه دیگر وجود دارد که می توانید به صورت عمودی اسکرول کنید: Split، Elevation و Exercise Rings.

صفحه نمایش سنجه های دوچرخه سواری اپل واچ

عمدی‌تر شدن با مناطق ضربان قلب، دریافت انگیزه بیشتر با ضربان‌ساز، یا ایجاد تمرین‌های دوچرخه‌سواری شخصی‌شده، همگی با watchOS 9 امکان‌پذیر هستند.

معیارهای چرخه اپل واچ: چه چیز جدیدی در watchOS 9 وجود دارد؟

اگر یک تمرین سفارشی را انتخاب کنید، می توانید یک جلسه با بخش های “گرم کردن”، “کار”، “سرد کردن” و “سرد کردن” ایجاد کنید.

معیارهای دوچرخه سواری اپل واچ

9to5Mac معیارهای دوچرخه سواری اپل واچ را بررسی می کند

اما گزینه های جدید پس از فشار دادن دکمه “Create Workout” در پایین پیدا می شوند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در اینجا نگاهی به معیارهای جدید دوچرخه سواری اپل واچ در عمل آورده ایم:

مناطق ضربان قلب

اگر انتخاب کنید از ضربان‌ساز استفاده کنید، انتخاب می‌کنید چند مایل و با چه سرعتی سفر کنید. در حین سوار شدن، هشدارها و به‌روزرسانی‌هایی را دریافت خواهید کرد تا در مسیرتان قرار بگیرید.

چه دوچرخه سواری مشتاق باشید، چه تازه شروع به کار کرده اید، چه به دنبال پیشرفت عمدی هستید، watchOS 9 پیشرفته ترین معیارهای دوچرخه سواری اپل واچ را ارائه می دهد. این با یک به روز رسانی بزرگ برای معیارهای در حال اجرا در سال جاری همراه است.

من فکر می‌کنم دیدن پیشرفت در تمرین دوچرخه‌سواری با watchOS9 شبیه به معیارهای دویدن بهبودیافته، عالی است.

پس از شروع تمرین دوچرخه‌سواری در watchOS 9، اولین صفحه نمایش/صفحه اصلی به طور پیش‌فرض زمان سپری شده، ضربان قلب فعلی، میانگین سرعت، ارتفاع به دست آمده و مسافت را نشان می‌دهد. اپل می گوید شما می توانید معیارهای نمایش داده شده را سفارشی کنید.

  • انگشت خود را به بالا یا پایین بکشید یا از تاج دیجیتالی برای دسترسی به صفحه‌های جدید معیارهای دوچرخه‌سواری استفاده کنید. صفحه دوم هنگام ضبط تمرین دوچرخه سواری، مناطق ضربان قلب است.
Apple Watch Cycling Metrics Heart Rate Zones
  • اپل واچ به طور خودکار 5 ناحیه ضربان قلب شما را بر اساس روش ذخیره ضربان قلب ایجاد می کند. و مقادیر پیک و استراحت به طور خودکار در روز اول هر ماه به روز می شوند.
  • اما می‌توانید با رفتن به Settings > Training > Heart Rate Zones در Apple Watch یا iPhone در برنامه Apple Watch > Training > Heart Rate Zones، مناطق ضربان قلب را به صورت دستی وارد کنید.

اسپلیت، بلند شدن و حلقه زدن در طول تمرین

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

از آنجا می توانید انتخاب کنید:

اگرچه جایگزینی برای برنامه‌هایی مانند Strava برای ورزشکاران رقابتی نیست، اما به کاربران روزمره امکان ردیابی تمرینات کاربردی‌تری را می‌دهد که می‌تواند به بهبود آنها کمک کند.

در اینجا ۶ معیار و ویژگی برتر دوچرخه‌سواری اپل واچ آورده شده است:

  1. مناطق ضربان قلب
  2. تقسیم می شود
  3. داده های ارتفاع (اکنون هنگام دوچرخه سواری نمایش داده می شود)
  4. آهنگساز با معیارها و هشدارهای روی صفحه
  5. ایجاد تمرینات دوچرخه سواری سفارشی با بخش های «گرم کردن»، «کار»، «سرد کردن» و «سرد کردن»
  6. تمرین چند ورزشی که به طور خودکار بین دویدن، دوچرخه سواری و شنا برای ورزشکاران سه گانه سوئیچ می کند – این یک نوع تمرین جدید برای “Multisport Triathlon” است.

انواع ویژگی‌های راحت دوچرخه‌سواری جدید با watchOS 9 ارائه می‌شود. از مناطق ضربان قلب، اسپلیت، ضربان قلب، تمرین‌های سفارشی و موارد دیگر، برنامه Workout تجربه جدیدی را هنگام ردیابی سواری ارائه می‌دهد. در اینجا نگاهی عملی به معیارهای دوچرخه‌سواری جدید اپل واچ در watchOS 9 داریم.

پس از سوار شدن، می‌توانید تفکیک دقیق‌تری از زمان تخمینی که در هر ناحیه ضربان قلب گذرانده‌اید، تقسیم‌های خود و سایر جزئیات را در برنامه تناسب اندام آیفون ببینید.

چه چیزی شما را در مورد تمام معیارهای چرخه جدید اپل واچ در watchOS 9 هیجان زده می کند؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!