معیارهای M2 Mac را شاید بتوان از سری A تعمیم داد

این ممکن است امتیاز کمتر از 9000 را برای M2 ایجاد کند (به لطف تراشه هشت هسته ای با کارایی بالا، هنوز به سرعت M1 Max نیست). این یک امتیاز عالی برای لپ تاپ های فوق قابل حمل مانند مک بوک ایر است. اما امتیاز بسیار بالای 14000 برای M2 Max آن را از سریعترین Alder Lake Core i9 اینتل که دارای 14 هسته (شش کارایی و 8 کارایی) است، بالاتر می برد. و این احتمال وجود دارد که M2 Max با کسری از قدرت به آن دستاوردهای عملکردی دست یابد.

نه از تراشه های M1 تا M1 Pro/Max، بلکه پیشنهاد می کند macworld جیسون کراس، جهش نسلی از A14 به A15 را بررسی می کند. استدلال او این است:

گزارش‌های متعددی از Mac M2 در سال جاری منتشر شده است، از جمله ایده کمی عجیب و غریب مبنی بر اینکه یک مدل پایه مک‌بوک پرو M2 در زیر مدل‌های M1 Pro و M1 Max قرار دارد. باید ببینیم که آیا این اتفاق می‌افتد و منتظر بنچمارک‌های M2 Mac باشیم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تخمین های چند هسته ای جالب می شوند.

اما امروز یک قطعه جدید نشان می دهد که ممکن است بتوانیم با برون یابی، ایده بسیار خوبی از معیارهای M2 Mac داشته باشیم…

آیا فکر می کنید استدلال درست است؟ و آیا فکر می‌کنید که گزارش‌های مربوط به MacBook Pro M2 سطح پایه امسال احتمالاً دقیق هستند؟ به ما اجازه بدهید از تفکرات شما در نقطه نظرات آگاه شویم.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

بنابراین، اگر از A14-A15 برون یابی کنیم، چه چیزی به ما می رسد؟ برای تست‌های تک هسته‌ای Geekbench، M2 پایه بهتر از M1 Max عمل می‌کند:

کراس خاطرنشان می‌کند که او هر گونه پیشرفت عملکردی را از فرآیند 4 نانومتری مورد انتظار TSMC رد می‌کند، زیرا می‌توان از آن برای افزایش قدرت، افزایش عمر باتری یا تعادل بین این دو استفاده کرد.

چیزهای بیشتری وجود دارد macworldبنابراین همه اش را بخوان برای دریافت ایده بهتر از آنچه باید انتظار داشت. می‌توانید در جمع‌بندی انتظارات ما در سال 2022 درباره انتظارات امسال اپل بیشتر بخوانید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


M2 برای M1 همان A15 برای A14 است. M1 مبتنی بر معماری هسته A14 است که با دوبرابر تعداد هسته‌های CPU با کارایی بالا (چهار به جای دو) و دو برابر هسته‌های GPU (هشت به جای چهار) مقیاس‌بندی شده است. به دلیل عدم توضیح بهتر، این «A14X» است که در غیر این صورت در iPad Pro وجود داشت.

در تلاش برای پیش‌بینی ویژگی‌ها و عملکرد M2، فرض می‌کنیم که از الگوی مشابهی پیروی می‌کند، اما این بار با A15: همان معماری با دو برابر تعداد هسته‌های با کارایی بالا و هسته‌های GPU. […] برای M2 Max، همان افزایش بار را از M1 به M1 Max فرض می کنیم. هسته‌های CPU با پیکربندی 2 و 8 عملکرد جایگزین می‌شوند و هسته‌های GPU از تراشه پایه M1 چهار برابر می‌شوند (در مجموع 40 عدد).

برگشت: گرایش های دیجیتال