معیار: پایه و هاب آلومینیومی Satechi برای iPad Pro/Air

برخی از ایده های سازنده می تواند برای Satechi شامل یک پورت داده USB-C (فقط در اینجا برق) و همچنین افزایش سرعت اسلات های USB-A و SD باشد.

نتیجه گرفتن

قسمت پایه فقط در موقعیت تقریباً 80 درجه برای iPad قفل می شود. من متوجه شدم که این یک زاویه راحت برای استفاده از صفحه نمایش لمسی و مشاهده است، اما داشتن تنها یک گزینه چیزی است که باید از آن آگاه بود.

پایه و هاب آیپد در دسترس است مستقیم از ساتی چی و همچنین او ویترین آمازون.

طراحی جمع و جور و راحت است، بنابراین به راحتی می توانید آن را در حین حرکت با خود ببرید. ساختار آلومینیومی کیفیتی را ارائه می دهد که Satechi به آن معروف شده است و من دوست دارم که به عنوان یک iPad Pro/Air و همچنین یک هاب مک بوک عمل کند.

و روشی که Satechi برش کابل USB-C را در نظر گرفته است به این معنی است که می‌توانید از آن با مک‌بوک علاوه بر آی‌پد در صورت تا شدن استفاده کنید. همچنین یک LED وضعیت در کنار دستگاه دریافت می کنید.

استفاده شده

اگر ایده لوازم جانبی ترکیبی مانند این را دوست دارید که می تواند چندین هدف را انجام دهد، من فکر می کنم پایه و هاب Satechi برای iPad Pro/Air یک دستگاه است. ارزش خوب 99.99 دلار. اما این تا زمانی است که بدون I/O با کارایی بالا و ردپای کلی کمی بزرگتر از هاب های USB-C تکی برای تطبیق با طراحی دو در یک در اینجا مشکلی ندارید.

همه پورت ها در پشت قرار دارند (مگر اینکه انتخاب کنید در حالت تا شدن از آن استفاده کنید). کانکتور USB-C داخلی دارای طراحی آلومینیومی مستحکم و راست‌زاویه است و به نظر می‌رسد که می‌تواند در برابر استفاده زیاد بدون آسیب مقاومت کند.

پس از گذراندن چندین هفته با پایه و هاب ساتی چی برای آیپد پرو، دریافتم که تا زمانی که به ورودی/خروجی با کارایی بالا نیازی نداشته باشید، این وسیله جانبی ارزشمندی است. در حالی که دیدن پشتیبانی 4K 60 هرتز با درگاه HDMI خوب است، اما با درگاه USB 3.0 Type-A به 5 گیگابیت بر ثانیه و با اسلات کارت UHS-I SD و microSD به سرعت 104 مگابایت بر ثانیه محدود شده‌اید.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ساتیچی پایه و هاب آلومینیومی برای iPad Pro/Air یک ایده ساده است، یک هاب USB-C مناسب را با پایه iPad در یک طراحی قابل حمل و بادوام ترکیب کنید.

نقد و بررسی: پایه و هاب آلومینیومی Satechi برای iPad Pro و Air

مشخصات فنی

  • پورت HDMI با پشتیبانی از 4K در 60 هرتز
  • پورت USB-C PD با خروجی حداکثر 60 وات
  • پورت داده USB-A 3.0 تا 5 گیگابیت بر ثانیه
  • پورت صوتی 3.5 میلی متری از ورودی و خروجی پشتیبانی می کند
  • اسلات کارت SD و microSD (UHS-I: حداکثر 104 مگابایت بر ثانیه)
  • پایه با قاب هایی تا 15 میلی متر کار می کند

مواد و ساخت

Satechi خود را راه اندازی کرد پایه و هاب آلومینیومی برای iPad Pro/Air ماه گذشته با طراحی تاشو که دارای 6 پورت، اتصال کابل USB-C یکپارچه، و ویژگی‌هایی مانند خروجی 4K در 60 هرتز و 60 وات است. چند هفته است که در حال آزمایش این لوازم جانبی مفید iPad هستیم که با مک‌بوک‌ها نیز کار می‌کند، در ادامه بخوانید. برای بررسی کامل ما

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که از نام آن پیداست، Satechi در اینجا از طراحی تمام آلومینیومی برای ساخت و ساز محکم و مستحکم استفاده می کند. تنها پلاستیک در قسمت زیرین لوازم جانبی است که کانکتور USB-C در آن قرار دارد. و از پدهای لاستیکی مستحکم در قسمت پایینی برای گرفتن غیرلغزش و همچنین شیاری که آیپد در هولدر قرار می گیرد استفاده می شود.