مفهوم تسلا کارپلی با الهام از طراحی بعدی اپل

[ad_1]

پس از به اشتراک گذاشتن یک مفهوم واضح در سال گذشته که تصور می کرد آینده CarPlay ممکن است در یک تسلا مدل 3/Y چگونه باشد، طراح جان کالکینز با چشم اندازی دیگر بازگشته است، این بار یک “طرح ماژولار و قابل تنظیم”. نگاهی دقیق تر به این رابط کاربری تسلا کارپلی بیندازید که شامل عناصری از نسل بعدی کارپلی است که اپل آن را به اشتراک گذاشته است.

از آنجایی که جان مفهوم قبلی «Autos» خود را به اشتراک گذاشت، اپل در واقع «نسل بعدی» CarPlay را در WWDC 2022 به نمایش گذاشت. در حالی که کاملاً مبهم است، این شرکت برخی از رندرهایی را به اشتراک گذاشته است که ممکن است چه شکلی باشد. زمانی که اولین وسایل نقلیه استفاده می شود. در اواخر سال 2023 اعلام شد، جزئیات بیشتر در مورد اینکه چگونه CarPlay برای وسایل نقلیه شخصی تر است.

اپل همچنین به اشتراک گذاشت که آینده CarPlay به کاربران این امکان را می دهد که “تجربه رانندگی خود را با انتخاب طرح های مختلف گیج سفارشی کنند و با پشتیبانی اضافه شده از ویجت ها، کاربران بینشی از اطلاعات آب و هوا و موسیقی مستقیماً روی داشبورد ماشین خود خواهند داشت”.

اولین نگاه اپل به نسل بعدی CarPlay

جان با روح یک تجربه ماژولار و قابل تنظیم CarPlay، مفهوم جدیدی از آنچه ممکن است در تسلا مدل 3/Y به نظر برسد را به اشتراک گذاشت (اگرچه واقعیت آن محتمل نیست).

در اینجا نگاهی به برخی از رندرهای پست John’s Behance با عنوان “CarPlay در راه است” می اندازیم.

نوار کناری برنامه در سمت چپ از مفهوم قبلی جان باقی مانده است، اما رابط کاربری جدید شامل محتوایی از ارائه WWDC CarPlay اپل است، مانند متری سفر، کاشی HomeKit، تقویم و موارد دیگر. در اینجا چهار پیکربندی مختلف با طراحی مدولار وجود دارد.

گوشه سمت چپ بالا سرعت رانندگی فعلی (یا P/R) را با وضعیت باتری در کنار آن نشان می دهد. کنترل های تهویه مطبوع در گوشه سمت چپ پایین قرار دارند.

این کانسپت شامل تصویری از نحوه ارائه عناصر رابط کاربری خاص تسلا مانند صفحه شارژ است:

مفهومی تسلا کارپلی 2

چیزی که در این کانسپت دیده نمی شود این است که شامل دوربین زنده تسلا و تجسم حسگر اولتراسونیک با رابط کاربری CarPlay می شود.

اما در اینجا نگاهی دقیق تر – با تد لاسو و شرکتش – از اینکه برنامه های اپل ممکن است در یک صفحه نمایش مرکزی 15 اینچی تسلا 3/Y شبیه به نظر بیایند، می کنیم.

مفهوم کامل جان را در اینجا بررسی کنید و می توانید کارهای بیشتری از او را در وب سایت او مشاهده کنید.

و اگر کنجکاو هستید که چگونه CarPlay را در تسلا خود امتحان کنید، چند گزینه وجود دارد، از جمله راه حل مرورگر و نمایشگرهای جانبی شخص ثالث.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی