مقایسه اینترنت خانگی 5G: T-Mobile در مقابل Verizon

هر دو T-Mobile و Verizon فهرستی وسوسه انگیز از مشوق ها برای جذب مشتریان از ارائه دهندگان پهنای باند سنتی دارند.

T-Mobile گفت اینترنت خانگی 5G آن برای 40 میلیون خانه (اکنون 45 میلیون) در دسترس است و Verizon در ژانویه به اشتراک گذاشت که اینترنت 5G خانگی آن برای 20 میلیون خانه در دسترس است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در همین حال، Verizon نه تنها اینترنت 5G خانگی خود را 25 دلار برای مشتریان تلفن همراه ساخته است، بلکه همین کار را برای برنامه های Fios و LTE Home نیز انجام داده است.


زمینه

اما اگر قبلاً یکی از اپراتورها را برای طرح تلفن خود دارید، منطقی است که ابتدا آن را امتحان کنید.

امیدواریم با راه اندازی پوشش بیشتر 5G باند C در سال جاری، شاهد ورود رسمی AT&T به فضای اینترنت خانگی 5G باشیم که انتخاب و رقابت بیشتری را به همراه خواهد داشت.

از زمانی که Verizon و T-Mobile خدمات اینترنت خانگی 5G خود را راه اندازی کردند به سختی یک سال می گذرد و هر دو در حال افزایش هستند.

هر دو T-Mobile و Verizon قیمت بسیار مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند، به ویژه برای مشتریانی که یک برنامه تلفن همراه واجد شرایط را بسته بندی می کنند. این امر اینترنت خانگی 5G T-Mobile را به 30 دلار در ماه کاهش می دهد و ورایزون حتی با قیمت 25 دلار در ماه ارزان تر است.

با هر دو، به خاطر داشته باشید که میانگین سرعت 5G شما بسته به مکان و پوشش شما متفاوت است. و بله، اینترنت 4G خانگی AT&T بسیار کند است.

اینترنت 5G خانگی تی موبایل Verizon AT&T (فقط 4G)
سرعت دانلود 33 تا 182 مگابیت بر ثانیه 85 تا 1000 مگابیت بر ثانیه 10 تا 25 مگابیت بر ثانیه
سرعت دانلود 8 تا 25 مگابیت بر ثانیه 10 تا 50 مگابیت بر ثانیه تا 1 مگابیت بر ثانیه
Verizon سریع‌ترین سرعت‌های بالقوه را برای آپلود و دانلود ارائه می‌دهد، در حالی که سرویس T-Mobile به طور گسترده‌تری در دسترس است.

AT&T اینترنت خانگی 5G ندارد، اما اینترنت خانگی 4G را برای مشتریان روستایی و تجاری ارائه می دهد. اگرچه در همه زمینه ها بسیار عقب تر از Verizon و T-Mobile است، ما آن را برای مرجع در مقایسه های زیر لحاظ می کنیم.

مقایسه اینترنت خانگی 5G: T-Mobile در مقابل Verizon

سرعت ها

هر دو با پوشش هزینه‌های فسخ زودهنگام تا 500 دلار، تعویض را رایگان می‌کنند، آزمایش‌های آزمایشی رایگان دارند، و مزایای اضافی مانند دستگاه‌های پخش رایگان و خدمات پخش را ارائه می‌دهند.

مشوق های اینترنت خانگی 5G تی موبایل Verizon AT&T
امتحان رایگان ✅ – 15 روز ✅ – 30 روز
تا 500 دلار برای هزینه های راه اندازی
دستگاه پخش رایگان
مزایای سه شنبه T-Mobile
طرح رایگان Disney+ تا 1 سال
Paramount+ رایگان به مدت 1 سال
50% تخفیف YouTube TV به مدت 1 سال

رقابت اینترنت خانگی 5G در ایالات متحده در حال داغ شدن است و ارائه دهندگانی مانند T-Mobile و Verizon مشوق های بزرگی برای جذب مشتریان ارائه می دهند. سرعت، قیمت ها و جزئیات دقیق برای هر ارائه دهنده را در مقایسه اینترنت خانگی 5G ما پیگیری کنید.

در حالی که Verizon مشوق های خود را با پیشنهادهایی مانند 50٪ تخفیف برای مشتریان فعلی افزایش داد، T-Mobile تبلیغات مشابه خود را اعلام کرد.

پیشنهاد AT&T نه تنها گرانتر است، بلکه بسیار کندتر است، دارای سقف داده است و برای نصب به 99 دلار نیاز دارد.

مشوق ها

یک جزئیات دیگر، برای دسترسی به سرعت دانلود 300 تا 1000 مگابیت در ثانیه با Verizon، باید طرح 5G Home Plus آن را انتخاب کنید.

قیمت، پیکربندی، جزئیات کوچک

حتی اگر خدمات تلفن هوشمند خود را از طریق یکی از آنها دریافت نکنید، برنامه ها همچنان با T-Mobile و Verizon با پرداخت 50 دلار در ماه با پرداخت خودکار مقرون به صرفه هستند.

جزئیات اینترنت خانگی 5G تی موبایل Verizon AT&T
قیمت با طرح تلفن همراه 30 دلار در ماه 25-35 دلار در ماه 59.99 دلار در ماه
قیمت بدون طرح تلفن همراه 50 دلار در ماه 50-70 دلار در ماه 69.99 دلار در ماه
قرارداد
مالیات ها و هزینه ها مشمول مشمول علاوه بر این
محدودیت داده 350 گیگابایت
خود نصب
هزینه های نصب 99 دلار
قفل قیمت طول عمر 2-3 سال

بررسی کنید که آیا اینترنت خانگی 5G از T-Mobile یا Verizon در منطقه شما موجود است یا خیر.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

ورایزون ستاپ باکس تلویزیون استریم خود را به صورت رایگان ارائه می دهد در حالی که T-Mobile 50 دلار ارائه می دهد که می تواند برای هر دستگاه پخش جریانی از جمله Apple TV استفاده شود.

خلاصه مقایسه اینترنت خانگی 5G

به روز رسانی 8/1: T-Mobile اخیراً دسترسی اینترنت خانگی 5G خود را به 81 شهر جدید در پنج ایالت جدید گسترش داده است. Uncarrier قبلاً گفته بود که در 40 میلیون خانه در دسترس است و تعداد آن را به 45 میلیون رساند.

با توجه به اینکه T-Mobile و Verizon سخت در حال کار بر روی خدمات اینترنت خانگی 5G هستند، مصرف کنندگان قیمت های مقرون به صرفه، آزمایش های رایگان، بدون قرارداد و موارد دیگر را دریافت می کنند.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

سخت است بگوییم که آیا یک برنده واضح بین T-Mobile و Verizon وجود دارد یا خیر. T-Mobile برای در دسترس بودن بیشتر و قفل قیمت مادام العمر امتیاز می گیرد. و Verizon با قیمت ارزان‌تر برای باندلرها و سرعت کلی بالاتر جلوتر است.

در این مرحله، اگر از ارائه‌دهنده پهنای باند خود راضی نیستید، به راحتی می‌توانید با T-Mobile یا اینترنت 5G خانگی Verizon یک آزمایش بدون ریسک انجام دهید، و حتی می‌توانید آن را با اینترنت موجود امتحان کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: