مقایسه هوم پاد: جدید در مقابل اورجینال در مقابل مینی

اپل در یک راه‌اندازی غیرمنتظره، هوم پاد فول سایز خود را با مدل نسل دوم دوباره راه‌اندازی کرد. اگرچه طراحی کلی و بسیاری از ویژگی ها مانند نسخه اصلی متوقف شده باقی مانده است، اما ویژگی ها و تغییرات جدیدی وجود دارد. در اینجا مقایسه کامل هوم پاد ما برای نگاهی به هوم پاد 2 در مقابل نسخه اصلی در مقابل هوم پاد مینی است.

اینجاست که HomePod 2 شروع به متمایز شدن از نسخه اصلی می کند. اسپیکر هوشمند جدید با اندازه کامل از Thread/Matter، تراشه S7 پلاس U1 برای انتقال بهتر آیفون و سنسور دما/رطوبت مانند HomePod mini پشتیبانی می کند.

تنها تفاوتی که اپل ذکر کرده این است که صدای محاسباتی اکنون با تشخیص سیستم برای تنظیم زمان واقعی “پیشرفته” شده است، در حالی که HomePod اصلی و HomePod mini صدای محاسباتی اصلی را برای تنظیم زمان واقعی دارند.

سایر تغییرات عبارتند از: توییتر 7 ردیف اصلی برای HomePod به 5 ساده شده است و میکروفون های میدان دور نیز از 6 به 4 کاهش یافته است.

هوم پاد 2 هوم پاد 1 هوم پاد مینی
ووفر ووفر 4 اینچی با سرعت بالا ووفر مسافرتی طولانی
بلندگوها توییترهای 5 ردیفه بوق توییترهای بوق 7 ردیفه بلندگو با برد کامل و دو رادیاتور غیرفعال
میکروفون های میدان دور 4 6 4

در حالی که برخی ممکن است امیدوار به ارتقای قابل توجه تری برای نسل دوم هوم پاد با قیمت 299 دلار بوده باشند، به نظر من دیدن بازگشت هوم پاد با اندازه کامل عالی است.

HomePod 2 و HomePod mini نیز مانند آیفون دارای تشخیص صدا هستند – انتظار می رود در بهار امسال وارد بازار شوند.

هوم پاد 2 هوم پاد 1 هوم پاد مینی
HomeKit + Siri
نخ / مواد
بي سيم 802.11n 802.11ac 802.11n
بلوتوث 5.0 5.0 5.0
تراشه U1
سیلیکون سیب S7 ساعت 8 S5
تشخیص صدا ✅ (احتمالا بهار امسال) ✅ (احتمالا بهار امسال)
سنسور دما و رطوبت
اینترکام
سیم برق قابل جدا شدن

و در پیکربندی جدید توییتر:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در حالی که بسیاری فکر می کردند هوم پاد اصلی قیمت بسیار بالایی دارد، اما ویژگی هایی را ارائه می دهد که هوم پاد مینی مانند صدای غنی تر، بلندتر، باس قدرتمند، پشتیبانی از Dolby Atmos، آموزش صوتی پرتوها و تشخیص قطعه، مطابقت ندارد.

“HomePod دارای مجموعه ای از پنج توییتر تشکیل دهنده پرتو در اطراف پایه خود است. آنها فرکانس های بالا را برای ارائه صدای دقیق و واضح با وضوح خیره کننده بهینه می کنند. بنابراین می توانید از آوازهای شفاف و تمام جزئیات سازها لذت ببرید، گویی که شخصاً در آنجا حضور دارید. .

اندازه و رنگ

در مورد بلندگوها و میکروفون ها، ترفندهای جالبی وجود دارد. ابتدا، اپل اشاره می کند که ووفر پر گشت و گذار بزرگتر است. هوم پاد جدید دارای یک ووفر 4 اینچی است در حالی که اندازه اصلی توسط اپل فاش نشده است.

صفحه نمایش لمسی بالای هوم پاد 2 به نظر شبیه به صفحه اصلی است اما اکنون مانند هوم پاد مینی کمی فرو رفته است. سطح لمسی نیز به نظر می رسد که کاملاً مانند مینی روشن می شود.

اکنون هوم پاد فول سایز با HomePod 2 با پشتیبانی از Thread/Matter، سنسور دما/رطوبت، تراشه های سیلیکون اپل به روز شده و یک تغییر طراحی بسیار جزئی به زندگی بازگردانده شده است.

مقایسه هوم پاد: جدید در مقابل اورجینال در مقابل مینی

فناوری و ویژگی های صوتی

مقایسه هوم پاد
به طور عجیبی، اپل تراشه وای فای را از 802.11ac به 802.11n کاهش داد. شاید او فکر می کند که Thread وزن بیشتری خواهد داشت و می تواند مربوط به تغییر Apple Silicon از سری A به سری S باشد.

HomePod 2 با همان قیمت 299 دلاری عرضه شد که نسخه اصلی با آن متوقف شد. در همین حال، HomePod mini با قیمت 99 دلار باقی می ماند.

یکی از نکات مهم این است که اگر می خواهید از HomePods به صورت جفت استریو استفاده کنید، باید از یک نوع و نسل باشند.

خانه هوشمند، حسگرها، اتصال

برای ویژگی‌های صوتی اصلی HomePod 2، تفاوت زیادی با HomePod اصلی وجود ندارد (اکثر تفاوت‌ها در ویژگی‌های هوشمند، اتصال و سنسورها هستند).

به طور خاص، ویژگی های جدیدی با نسخه 16.3 آینده به همه هوم پادها می آید:

اسپیکر و میکروفون

مقایسه اسپیکر و میکروفون هوم پاد
لوازم داخلی هوم پاد 2 از طریق اپل

به روز رسانی 2/3: HomePod 2 اکنون در دسترس است.

زمینه

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


هوم پاد جدید تقریباً به همان اندازه (و طراحی) است. فقط 0.2 اینچ کوتاهتر و حدود نیم پوند سبکتر است.

یک لمس خوب با HomePod 2 یک کابل برق قابل جدا شدن توسط کاربر است که می تواند با یک سیم یونیورسال 8 رقمی 4 دلاری جایگزین شود.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اپل باید مطمئن باشد که کیفیت، خروجی و ورودی صدای مشابه یا بهتری را با هوم پاد اصلی با توییترها و میکروفون های کمتر به دست آورده است. او HomePod 2 را به عنوان ارائه “صدای فراگیر و با کیفیت بالا” توصیف می کند.

نظر شما در مورد HomePod 2 چیست؟ آیا قصد دارید یک یا چند مورد مصرف کنید؟ جهش؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

HomePod 2 در رنگ سفید و نیمه‌شب عرضه می‌شود، اگرچه دومی به طرز وحشتناکی شبیه خاکستری فضایی نسخه اصلی است. HomePod mini تنها انتخاب باقی می ماند اگر می خواهید رنگی پررنگ داشته باشید.

هوم پاد 2 هوم پاد 1 هوم پاد مینی
ارتفاع 6.6 اینچ (168 میلی متر) 6.8 اینچ (172 میلی متر) 3.3 اینچ (84.3 میلی متر)
عرض 5.6 اینچ (142 میلی متر) 5.6 اینچ (142 میلی متر) 3.9 اینچ (97.9 میلی متر)
لستر 5.16 پوند (2.3 کیلوگرم) 5.5 پوند (2.5 کیلوگرم) 0.76 پوند (345 گرم)

مقایسه هوم پاد: قیمت

اپل هوم پاد اصلی را در سال 2018 با قیمتی بالاتر از رقبای خود و 349 دلار عرضه کرد. کمی بیش از یک سال بعد، اپل قیمت را به 299 دلار کاهش داد. سپس HomePod mini در پاییز 2020 با برچسب قیمت 99 دلاری با تمرکز بر بازار انبوه وارد شد، قبل از اینکه اپل ناگهان هوم پاد سایز کامل را در مارس 2021 متوقف کرد.

از اینکه مقایسه HomePod ما را بررسی کردید متشکریم!

اپل همچنین از ارتقاء بلوتوث 5.3 در هوم پاد جدید صرف نظر می کند – با این حال، این در واقع فقط برای راه اندازی استفاده می شود، نه پخش موسیقی.

زمان نشان خواهد داد که آیا مشتریان قیمت 299 دلاری هوم پاد جدید سایز کامل را نسبت به بار اول دلپذیرتر می دانند یا خیر.

خلاصه مقایسه هوم پاد

کاربران اپل که به دنبال صدایی غنی و پر از اتاق هستند، دوباره یک گزینه First-party دارند – و قیمت ها با رقیبی مانند Sonos Five برابری می کند (شما می توانید دو هوم پاد را برای یک جفت استریو با قیمت 598 دلار در مقابل Sonos Five 549 دلاری خریداری کنید). بازگشت هوم پاد با اندازه کامل برای کسانی که خواهان Dolby Atmos برای راه اندازی سینمای خانگی خود هستند نیز هیجان انگیز است.

و به طور کلی، HomePod 2 به روز شده است تا با HomePod mini با Thread، تراشه U1 و سنسور دما/رطوبت برابری کند.

یک ووفر با گشت و گذار بالا بیس عمیق و غنی به HomePod می دهد. موتور قدرتمند آن دیافراگم را 20 میلی متر قابل توجه هدایت می کند، در حالی که میکرو باس-EQ آن به صورت پویا فرکانس های پایین را در زمان واقعی تنظیم می کند. بیس فوق العاده تمیز اتاق را پر کنید. رونق.”

می‌توانید HomePod 2 را در Apple، Best Buy، Target و موارد دیگر دریافت کنید.

در اینجا نحوه توصیف ووفر جدید HomePod 2 توسط اپل آمده است:

اما دیدن اینکه Spatial Audio/Dolby Atmos با HomePod 2 بازگشته است، بسیار خوب است، زیرا مینی آن را ارائه نمی دهد.

هوم پاد 2 هوم پاد 1 هوم پاد مینی
صدای فضایی Dolby Atmos
تشخیص اتاق
شکل دهی پرتو
جفت شدن استریو (فقط با همان بلندگو و همان نسل)
تنظیم زمان واقعی صدای محاسباتی پیشرفته با تشخیص سیستم برای تنظیم در زمان واقعی صدای کامپیوتر برای تنظیم در زمان واقعی صدای کامپیوتر برای تنظیم در زمان واقعی
صدای AirPlay چند اتاقه
سینمای خانگی با Apple TV 4K ✅ اما بدون Atmos
تصحیح خودکار بیس