ممنوعیت واردات اپل واچ به طرز خطرناکی نزدیک می شود

پیشینه این پرونده ثبت اختراع در سال 2015 شروع شد، زمانی که AliveCor نشان داد که چگونه می توان از فناوری ثبت اختراع خود برای فعال کردن بند اپل واچ برای خواندن ECG استفاده کرد. طبق گزارش‌ها، AliveCor و Apple درباره شراکت احتمالی با اپل گفتگو کردند، اما چیزی از آن بحث‌ها محقق نشد.

پریا آبانی، مدیرعامل AliveCor، امروز در بیانیه‌ای به این برد افتخار کرد:

اما به سرعت به سال 2018 برسید، زمانی که اپل اپل واچ سری 4 را با پشتیبانی از خواندن ECG بدون سخت افزار اضافی معرفی کرد. در سال 2021، AliveCor پرونده خود را علیه اپل آغاز کرد و این شرکت را به سرقت فناوری ECG و نقض سه پتنت آن متهم کرد.

تصمیم ITC اکنون پس از بررسی 60 روزه مورد نیاز، توسط رئیس جمهور بایدن تأیید شده است. این راه را برای ممنوعیت احتمالی واردات اپل واچ در ایالات متحده هموار می کند.

در 23 دسامبر، ITC رسما حکم داد که اپل حق اختراع AliveCor را با ویژگی های ECG اپل واچ نقض کرده است. این یک ضربه برای اپل بود، اما یک فرصت دیگر برای لغو این پرونده داشت – بررسی رئیس جمهور بایدن.

تصمیم رئیس جمهور بایدن امروز

پس از تصمیم ITC در ماه دسامبر، این پرونده به رئیس جمهور جو بایدن ارجاع شد. براساس دستورالعمل های ITC، بایدن 60 روز فرصت داشت تا بررسی نهایی را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که تصمیم از تمام دستورالعمل های لازم پیروی می کند. این تصمیم امروز رسما اعلام شد و بایدن از وتوی تصمیم ITC خودداری کرد و پیروزی را به AliveCor واگذار کرد.

بنابراین، برای جمع بندی، اینجا جایی است که ما امروز هستیم: حکم ITC مبنی بر اینکه اپل پتنت های AliveCor را نقض کرده است، پابرجاست و اکنون مهر تایید رئیس جمهور بایدن را دارد. با این حال، روند تجدید نظر در مورد اعتبار پتنت ها در دادگاه فدرال ادامه دارد و در حال پیشرفت است. اینکه آیا ITC ممنوعیت واردات اپل واچ را اجرا می کند یا نه به نتیجه فرآیند تجدید نظر بستگی دارد.

ممنوعیت احتمالی واردات اپل واچ اما به حالت تعلیق درآمده است. در ماه دسامبر، هیئت داوری و استیناف پتنت اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، هر سه پتنت AliveCor را باطل اعلام کرد. AliveCor در حال اعتراض به این تصمیم است و ممنوعیت واردات ITC تا زمانی که این تجدید نظر ادامه دارد به حالت تعلیق درآمده است.

به طور کلی، به ندرت پیش می‌آید که رئیس‌جمهوری تصمیم ITC را وتو کند، اما پرزیدنت اوباما در سال 2013 این کار را انجام داد زیرا ممنوعیت احتمالی واردات آیفون و آی‌پد در پس‌زمینه ظاهر شد. بخشی از نبرد بین سامسونگ و اپل برای ثبت اختراع.

آیا اپل واچ با واردات ممنوعه مواجه خواهد شد؟



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

اگر AliveCor درخواست تجدید نظر خود را در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده جلب کند، “سفارش محدودیت محدود” در اپل واچ ها اجرایی خواهد شد.

نبرد ثبت اختراع اپل با شرکت فناوری سلامت AliveCor به این زودی ها به جایی نمی رسد. این دو شرکت سال‌هاست با هم درگیر هستند و آونگ چندین بار تاب خورده است. اخیراً، در ماه دسامبر، کمیسیون تجارت بین‌المللی ایالات متحده یک پیروزی بزرگ به AliveCor داد و موافقت کرد که اپل فناوری ثبت اختراع خود را نقض کرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


ما پرزیدنت بایدن را به خاطر حمایت از تصمیم ITC و مسئول دانستن اپل برای نقض حق ثبت اختراعات که زیربنای فناوری ECG پیشرو در صنعت ما هستند، ستایش می کنیم. این تصمیم فراتر از AliveCor است و پیامی روشن به مبتکران می فرستد که ایالات متحده از پتنت ها برای ایجاد و مقیاس فناوری های جدید که به نفع مصرف کنندگان باشد محافظت می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این به طور خطرناکی به ممنوعیت واردات اپل واچ نزدیک می شود. ITC در حکم دسامبر خود اعلام کرد که واردات اپل واچ باید به دلیل نقض حق ثبت اختراع مسدود شود.