مناطق ضربان قلب در اپل واچ و آیفون

در watchOS 9، اپل واچ و آیفون به طور خودکار پنج منطقه ضربان قلب شما را بر اساس روش ذخیره ضربان قلب ایجاد می کنند. حداکثر و مقادیر استراحت به طور خودکار در روز اول هر ماه به روز می شوند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

در اینجا نحوه توصیف این ویژگی توسط اپل آمده است:

درک مناطق ضربان قلب می تواند از چندین جهت مفید باشد. اما برخی از برنامه‌های کاربردی‌تر از تمرین ضربان قلب (به درستی استراحت یا فشار آوردن)، هدف قرار دادن مناطق ضربان قلب سوزاننده چربی یا کربوهیدرات، و دسترسی به افراد مبتلا به بیماری‌ها استفاده می‌کنند.

بالا رفتن از حداکثر ضربان قلب توسط متخصصان پزشکی خطرناک تلقی می شود. برای مشاهده حداکثر توصیه شده:

  • به Settings > Training > Heart Rate Zones در Apple Watch خود بروید، انگشت خود را به پایین بکشید تا حداکثر ضربان قلب خود را پیدا کنید
  • یا در iPhone، به برنامه Apple Watch > Training > Heart Rate Zones بروید، انگشت خود را به پایین بکشید تا حداکثر ضربان قلب خود را پیدا کنید

مناطق ضربان قلب به چه معناست؟

از حداکثر ضربان قلب خود (جزئیات تحقیق بالا) برای تعیین اعداد از محاسبات زیر استفاده کنید:

  • منطقه با شدت کمتر: شما با 50 تا 60 درصد حداکثر ضربان قلب خود تمرین می کنید. در این مرحله، 85 درصد از کالری که می سوزانید چربی است. طرف اشتباه؟ به طور کلی کالری کمتری نسبت به زمانی که با شدت بالاتر تمرین می کردید می سوزانید. معمولاً می توانید این ناحیه را تا زمانی که ممکن است حفظ کنید.
  • منطقه ی معتدل: شما با 60 تا 70 درصد حداکثر ضربان قلب خود تمرین می کنید. حدود 65 درصد از کالری هایی که می سوزانید چربی است.
  • منطقه هوازی: کار با 70 تا 80 درصد حداکثر ضربان قلب شما را در منطقه هوازی قرار می دهد. حدود 45 درصد از کالری هایی که می سوزانید چربی است. اما در مقایسه با سایر مناطق ضربان قلب، به طور کلی کالری بیشتری می سوزانید. شما معمولاً این ناحیه را تا حد امکان کمتر نگه دارید.

مناطق ضربان قلب درصدی از حداکثر ضربان قلب شما هستند و به طور خودکار با استفاده از داده های سلامتی شما محاسبه و شخصی سازی می شوند. در اپل واچ، مناطق ضربان قلب در پنج بخش با سطوح تلاش از نور تا شدیدتر ارائه شده است. با نظارت بر ناحیه ضربان قلب خود، می توانید تمرینات خود را موثرتر کنید و خود را برای بهبود تناسب اندام خود به چالش بکشید.

نحوه مشاهده مناطق ضربان قلب در اپل واچ و آیفون

مناطق ضربان قلب را در طول تمرین ببینید

  • مطمئن شوید که از watchOS 9 در اپل واچ استفاده می کنید و تاریخ تولد شما نیز در برنامه Health در آیفون وارد شده است
  • یک تمرین قلبی متمرکز مانند یک دویدن یا دوچرخه سواری (Apple دقیقاً به اشتراک گذاشت که کدام نوع از تمرینات شامل مناطق ضربان قلب است، به جز موارد “تمرکز قلبی”.
  • انگشت خود را به پایین بکشید در اولین صفحه تمرین برای مشاهده ضربان قلب خود و اینکه در چه ناحیه ای قرار دارد
نحوه مشاهده مناطق ضربان قلب در اپل واچ 1

مناطق ضربان قلب را بعد از تمرین ببینید

  • بعد از تمرین، به اپلیکیشن تناسب اندام آیفون برای مشاهده داده های ناحیه ضربان قلب
  • یک تمرین را از صفحه خلاصه اصلی انتخاب کنید یا روی حلقه‌ها یا نمایش بیشتر ضربه بزنید تا تاریخ/تمرین دیگری را انتخاب کنید.
  • وقتی تمرینی را انتخاب کردید، انگشت خود را به پایین بکشید تا ببینید تپش قلبشير آب بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر

یکی از ویژگی‌های مفید برای سلامتی و تناسب اندام با watchOS 9 و iOS 16، امکان مشاهده مناطق ضربان قلب در اپل واچ و آیفون است. برای اطلاع از معنای آنها، نحوه مشاهده حداکثر ضربان قلب، تغییر دستی مناطق خود و موارد دیگر به ادامه مطلب بروید.

مربی شخصی ارین کار می گوید برای تمرین ضربان قلب، ایده بزرگ این است که “سیستم هوازی خود را بدون فشار بیش از حد به سیستم اسکلتی و عضلانی خود تمرین دهید.” برای همه جزئیات، این مقاله از دنیای دونده را بررسی کنید:

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

اکنون تفکیک زمانی را که در هر ناحیه ضربان قلب گذرانده اید مشاهده خواهید کرد:

نحوه مشاهده مناطق ضربان قلب در اپل واچ 2

نحوه تغییر دستی مناطق ضربان قلب

اگرچه مناطق ضربان قلب به طور خودکار بر اساس سن، قد و وزن شما اضافه می شوند، اما می توانید آنها را به صورت دستی (معمولاً برای ورزشکاران پیشرفته) تغییر دهید.

  • به Settings > Training > Heart Rate Zones در Apple Watch خود بروید و Manual را انتخاب کنید در بالا
  • یا در iPhone، به برنامه Apple Watch > Training > Heart Rate Zones بروید، سپس Manual را انتخاب کنید در بالا

چگونه حداکثر ضربان قلب خود را ببینیم؟

کلینیک کلیولند مقاله مفیدی در مورد درک نوع کالری که در مناطق مختلف می سوزانید دارد. این به طور مستقیم با پنج منطقه ضربان قلب در اپل واچ مطابقت ندارد، اما مکان خوبی برای شروع است.