مهمترین روندهای تکنولوژی در سال ۲۰۲۰ 9to5mac Farsi

تشکيلات اجتماعى تکنيکى است که بهمنظور تأمين معاش بهکار برده مىشود. در سالهای آغازین حضور شیائومی در بازارهای بینالمللی عدهای که غالبا شامل طرفداران سایر برندهایی مانند سامسونگ و اپل میشدند، کیفیت گوشیهای شیائومی را بهعنوان گوشی ارزان زیرسوال میبرند، اما قطعاتی که شیائومی در گوشیهای خود بهنامهای می و ردمی بهکار برد توجه همگان را بهخود جلب کرد. فنشناسى مطالعه منظم ابزار، شيوهها و روشهائى است که در شاخههاى گوناگون فنى بهکار رفته است. هلر: استفاده از رویکردی منظم و روشمند برای شناسایی پایلوت ها و طراحی آزمایشات، ویژگی اصلی بازاریاب مدرن و پایه و اساس نوآوری است. این مجموعه اصلی از داده های یکپارچه در هسته قابلیت بازاریابی مدرن قرار دارد، اما هنوز هم نیاز به یک قابلیت اجرای چابک و افراد مناسب دارد که با هم کار کنند تا همه این اتفاقات رخ دهد. البته گوشیهای هواوی که قابلیت پشتیبانی از سرویسهای گوگل را داشتند تا سال 2019 و مدل P30 بودند. در این روش، درون لوازم الکترونیکی انعطافپذیر و درون لباسها هم کامپیوتر تعبیه خواهد شد، اما بیشتر این گجتهای پوشیدنی وابسته به عینکهای دوربیندار (عینک گوگل) و تلفنهای هوشمند هستند. وجود اندروید 10 و البته عدم حضور سرویسهای گوگل از نکات مهم درباره این گوشی است.

شما باید مشخص کنید که از گوشی خود چه استفاده ای خواهید داشت. اگر یک توکن غیر قابل تعویض، هدست واقعیت مجازی یا ارزهای دیجیتالی دارید که معتلق به دنیای متاورس هستند، به این معنی است که شما هم بخشی از این تجربه بینظیر هستید. این یا بخش غیر جذاب و یا بخش واقعا جذاب و خواستنی بازاریابی است، بسته به اینکه شما چه کسی هستید. اگر یک توکن غیر قابل تعویض، هدست واقعیت مجازی یا ارزهای دیجیتالی دارید که متعلق به دنیای متاورس هستند، به این معنی است که شما هم بخشی از تجربه متاورس هستید. وارد تنظیمات شده و سپس به قسمت Apps و بعد App Twin بروید، در این قسمت میتوانید انتخاب کنید که کدام برنامه دوبل یا تکثیر شود و به این ترتیب، دو نسخه از آن اپلیکیشن در نمایشگر گوشی شما ظاهر خواهد شد. مهمترین تغییر نسخه جهانی هواوی P50 پرو تراشه آن است. مهمترین بهرة درست ازصنایع پیشرفته هر عصر عبارت از تأمین نیازهای علمی و عملی مردم آن عصر میباشد. برینکر: یک برنامه نوآوری در بازاریابی میتواند به یک سازمان کمک کند در صدر تغییرات مداومی بماند که قرار است در بازار آنها فوران کنند؛ اما باهات موافقم، که مهمترین عامل بازگشت سرمایه گذاری، تعیین فرایندی برای ادغام یادگیریها از “آزمایشگاه” به تجارت اصلی است.

به عنوان مثال Diffus ،100 پنل خورشیدی کوچک را به بیرون کیف متصل کرد و برای تامین انرژی یک تلفن همراه ابتکار عمل به خرج داد. این نوع فعالیت قبلاً به صورت موقت انجام می شد و یا نزدیک ارائهدهندگان خدمات نگه داشته می شد، اما اکنون به یک برنامه حاکمیتی نیاز دارد. با این حال، بیایید انتظارات واقع بینانه داشته باشیم: آن نوع تغییر تحول در یک شرکت یک روند شدید و چند ساله خواهد بود. به عنوان مثال، یک برنامه هوش مصنوعی با انجام میلیاردها بازی فقط در چهار ساعت به استاد بزرگ شطرنج تبدیل میشود. آیا تا به حال سعی کرده اید بفهمید که چگونه هوش مصنوعی سعی می کند داده های جمع آوری شده از فعالیت های آنلاین کاربران را از دیدگاه اخلاقی و روانشناختی درک کند؟ همین موضوع مهم در بین کاربران باعث شده تا این برند در زمینه ارائه محصولات مصرفی ارتباطی مانند گوشی هوشمند نیز، موقفیت های بسیار خوبی را برای خود کسب کند. موبایلهای امروزی از نظر تکنولوژی بسیار هوشمند طراحی شدهاند و روز به روز میزان این هوشمندی در موبایلها افزایش پیدا میکند.

امروز هم پروژههای مختلفی وجود دارند که توانستهاند کاربرد خود را در دنیای واقعی ثابت کنند و جزو لیستی از بهترین پروژه های متاورس و تکنولوژی واقعیت سایت 9to5mac مجازی باشند. هلر: این “پلتفرمی سازی بازاریابی” یک پدیده بسیار واقعی است. عینکهایی که مغز شما را فریب میدهند تا فکر کند در یک منظره دیجیتال هستید. نرمافزارهای تسک کیلر صرفا این توهم را ایجاد میکنند که اوضاع تحت کنترل است و در حتی بدترین حالت ممکن است سرعت گوشی شما را برخلاف انتظار، کندتر کنند. از این رو مقوله فناوری ممکن است عجیب جلوه کند اما در واقع اینگونه نیست حتی در واقع میتوان گفت عامل تبدیل منابع طبیعی سرمایه و نیروی انسانی به کالا و خدمات است. الگوى کليهٔ اعمالى است که در بهکاربردن منابع در ارتباط با ارزشها مورد استفاده قرار مىگيرد. در این مصاحبه، اسکات برینکر، بنیانگذار و مدیر ارشد تکنولوژی (CTO) یونهای تعاملی و جیسون هلر، رهبر جهانی عملیات بازاریابی دیجیتال مکینزی، توضیح میدهند که مهمترین تغییراتی که کسبوکارها باید بهمنظور استفاده از تکنولوژی انجام دهند اغلب ربطی به خود تکنولوژی ندارد. بهطور فزاینده پلتفرمها در حال ادغام هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، پردازش زبان طبیعی و بینایی کامپیوتری هستند تا علایق مشتری را بهمنظور شخصی سازی به دست آورند.

به عنوان مثال عنوانی که در مطالعات ربرتس (1988) ” تجاریسازی “ نام نهاده شده است در مطالعات گرگوری (1995) ” بهره برداری “ تلقی شده است ، البته تنوع زبانی در ادبیات آکادمیک نیز تاثیر گذار بوده است. البته در کنار این همه مزایایی که تکنولوژی برای ما به ارمغان آورده،هستند کسانی که بر تاثیر و اهمیت ارتباط چهره به چهره و اثرگذاری بیشتر آن معتقدند. برای کسانی که نمیدانند هولوگرافی چیست و چگونه کار میکند، چند سطری درباره آن توضیح میدهیم. برای اجرای تراکنش ها استفاده می کنند. تقریبا همیشه از Google به خاطر امکان جستوجوی وب آن استفاده میکنم؛ اما فکر میکنم بیشتر از آن از امکان جستوجوی شبکههای اجتماعی برای پیدا کردن جدیدترین اخبار و اطلاعات استفاده میکنم؛ به عنوان مثال وقتی در یک کنفرانس شرکت میکنم بهترین راه برای اینکه بدانم نظر افراد مختلف درباره کنفرانس و موضوع آن چیست، همین شبکهها هستند. همچنین در کنار این اولویتهای جدید، میتواند به بررسی جنبههای نوینی از مسائل قدیمی مانند حریم خصوصی و مدیریت اینکه چه کسی با چه کسی در دنیای مجازی چه کاری انجام میدهد هم بپردازد. بر این اساس برخی شرکتهای کوچک و ناشناخته از این فرصت ­ها استفاده کرده و از بسیاری از شرکت ­ها و برندهای بزرگ و قدیمی پیشی گرفته ­اند؛ گرچه باید محدودیت ­های حریم خصوصی و سایر تهدیدات را نیز در نظر داشت.

این گوشی تلفن همراه در سال 2011 با صفحه نمایش 5.3 اینچی وارد بازار شد که این اندازه صفحه در آن زمان برای یک موبایل هوشمند واقعا بزرگ بود. به خوبی مشخص است که مردم از طیف فزایندهای از ابزارها و تکنولوژیها – از رسانههای اجتماعی گرفته تا تلفنهای هوشمند – برای کمک به تصمیمگیری در مورد خرید آگاهانهتر استفاده میکنند. این رشد به دنبال افزایش آگاهی مردم سرتاسر دنیا از اهمیت نفوذ ICT و کاربردهای آن رخ داده است. ذوالقرنین «از تمام امکانات لازم بهرهمند بود و کارهای قابل توجهی کرد که یکی از آنها ساختن سد عظیم نفوذ ناپذیر بود. که بر اثر ارتفاع و صاف بودن قابل فتح نبود و بر اثر استواری و استحکام، قابل سوراخ نمودن نبود زیرا آن سدّ عظیم فلزی بود که از پارههای آهن و مس گداخته ساخته شده بود. قصر ظریف شیشهای حضرت سلیمان، هم شاهد بر پیشرفت صنعت معماری، هنری و صنعتی آن عصر است و هم شاهد بر اینکه اولیاءالله از آن استفاده میکردند. به عنوان مثال، که نیازهای دفاعی کشور میتواند این الزام اجتماعی را بوجود آورد؛ کما اینکه در ۲ سال گذشته بهوجود آورده است.

به عنوان مثال می توان این قابلیت را در دستگاه های اینترنت اشیا به وجود آورد که به روز رسانی ها را دانلود کرده و امنیت خود را به روز کنند. از مزایای این سیستم عامل می توان به این اشاره کرده که استفاده از آن خیلی راحت است و به شدت نیز قابلیت شخصی سازی دارد. از دیگر سنسورهای گوشی هوآوی Mate 50 Pro میتوان به شتابسنج، ژیروسکوپ، قابلیت مجاورت، فشارسنج، قطبنما و طیف رنگ اشاره کرد. در مجموع گوشی Y8s یکی از بهترین گوشیهای هواوی در رنج قیمت زیر 5 میلیون تومان است که در بیشتر بخشها عملکرد خوبی دارد. جدیدترین گزارش همتا (سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی) از میزان واردات تلفن همراه نشان میدهد از بهمن ۹۹ تا بهمن امسال ۱۸.۹۷ میلیون گوشی تلفن همراه وارد کشور شده و در مقابل ۱۸.۴۵ میلیون گوشی موبایل مصرف شده است. شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ هم بیش از ۲۰ میلیون قیمت دارند. آنها راحتی کاربری و امکان استفاده از تکنولوژی به شکلی عادی و ساده را دوست دارند. تکنولوژی وی آر (VR) به ما این امکان را میدهد که خودمان را در بازیهای ویدئویی غرق کنیم. بسیاری از ما فکر می کنیم که نوآوری پزشکی فقط مثلا در زمینه درمان سرطان است اما باید ذهن خود را آزادتر کرد.

فرایند چابکی در مورد ایجاد یک DNA مبتنی بر داده و تصمیمگیری مبتنی بر داده روزمره است و نیز می خواهد که کنجکاوی و ایده ها از سرتاسر سازمان و نه فقط از رهبری یا یک گروه کاری خاص، ظهور کنند. با استفاده از این دو فناوری به همراه ویژگی True-Focus Fast Capture دیگر نیازی نیست برای عکس گرفتن به دنبال ثابت نگه داشتن گوشی یا ساکن ماندن سوژه بگردید و قادر خواهید بود با تکیه بر فناوری فوکوس لیزری در کنار قابلیتهای نرمافزاری و سختافزاری، حتی در حین حرکت سوژه یا زمانی که درون خودرو نشستهاید بهترین عکسها را ثبت کنید.

در واقع همین امر یکیاز پیش شرط های اساسی بقای یک کسب و کار در عرصه رقابت و حیات اقتصادی در عصر کنونی به شمار می آید. آنها تجزیه و تحلیل هایی دارند اما به بینشهای دقیقی که منجر به یک سری آزمایشات فرضیه محور میشود، نگاه نمیکنند. اگر به عکاسی علاقهمند هستید و یا از آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارند بیشتر وقایع طول روز خود را ثبت کنند، به دوربین گوشی و پردازنده همزمان با هم توجه کنید. دیگر امکانات خوب این گوشی را میتوان به دوربین خلاصه کرد. این گوشی هواوی از امکانات بسیار خوبی استفاده کرده است که باعث می شود هواوی نوا وای 70 یک گزینه خوب برای خرید باشد. امروز واقعیت مجازی دیگر یک ابزار تخصصی یا حتی دستنیافتنی نیست. وقتی درباره تکنولوژی VR و واقعیت مجازی صحبت میکنیم بسیاری از ما به یاد سینماهای سهبعدی یا بازیهای مختلف میافتیم. این مطلب از مجله تخصصی والکس قرار است درباره تکنولوژی Virtual reality صحبت کنیم. بااینحال، چه تعریف دقیق و کاملی برای این تکنولوژی میتوانیم پیدا کنیم؟ ما از طریق این نظام آموزش عالی نمیتوانیم به تکنولوژیهای علمی دست پیدا کنیم. در تابستان سال 1398 کم کم واردات تلفن همراه ساختار مناسب و قانونمند پیدا کرد و در کنارش قوانین رجیستری گوشی موبایل نیز تکمیل شد.

درست است که عدهی بسیاری از افراد صرفاً جهت سرگرمی و وقت گذراندن در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام از موبایل خود استفاده میکنند، اما عدهی کثیری هم وجود دارند که برای انجام امور مربوط به شغل خود به این وسیله کاملاً وابسته هستند. اسکات برینکر: موافقم که اکثر شرکتها فقط از بخش کوچکی از ابزارهای خود استفاده میکنند که تا حدی به این دلیل است که رهبران بازاریابی کمترین وقت برای درک ابزارها دارند تا ببیند چه آزمایشاتی میتواند اجرا شود. آیا استارتاپها و محصولات نرمافزاری جدید که بر روی یک ویژگی خاص متمرکز شدهاند – از جمله راهحلهای نقطه ای، چرخه های نوآوری را هدایت میکنند و در صورت رسیدن به سرمایه حیاتی، توسط سیستم عامل های اصلی بازاریابی تصاحل میشوند، یا سیستم عامل ها رویکردی را برای ادغام باز یک اکوسیستم گسترده تر نرمافزار شخص ثالث نوآوری میکنند؟ سپس روی منوی سه نقطه ای بزنید. برای نصب آپدیت روی Quick Update بزنید. متاسفانه در حال حاضر نشانههایی از روی مضر تکنولوژی به چشم میخورد و استفاده ناصحیح از تلفن همراه، اپلیکیشنها، شبکههای اجتماعی و حتی بازیهای رایانهای افزایش پیدا کرده است.

این ماهیت کاوش در مرزها است؛ اما وقتی یک برنده پیدا می کنید، آزمایش واقعی یک برنامه نوآوری این است که چقدر سریع میتواند آن ایده را به تجارت تبدیل کند. یکی از فناوریهایی که رویاها را با دنیای واقعی پیوند داد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بود. آنر یکی از زیربرندهای کمپانی هواوی بود که در سال 2020 فروخته شد تا بتواند بهعنوان یک شرکت مستقل فعالیت خود را ادامه دهد. تفاوت اصلی بین این دو، این است که واقعیت مجازی (VR) دنیایی را میسازد که ما از طریق یک هدست یا عینک خاص وارد آن میشویم. کارگزاران قدرتمند این صنعت بر این باورند که کنترل درهای تکنولوژی واقعیت مجازی VR میتواند محور یک تجارت جدید باشد. در ابتدا میتوان با گریزی به گذشته، از بابت دزدیده نشدن شغل خود توسط یک ربات، اطمینان کسب کنید زیرا اتوماسیون فناوری جدیدی نیست. جیسون هلر: اتوماسیون سازی فعالیتهای بازاریابی افراد را قادر می سازد تا به شیوه های چابک فعالیت کنند (یعنی با تجزیه و تحلیل خودکار پاسخ مشتری به ویژگی های محصول جدید) و وقت افراد را آزاد میکند تا بر چارچوب بزرگتر و استراتژیک تر راه حل ها متمرکز شوند.

آینده متاورس و تکنولوژی VR بهگونهای است که وقتی مردم در خیابان راه میروند، میتوانند آخرین امتیازات ورزشی را از یک نمایشگر دیجیتالی که به نظر میرسد جلوی آنها شناور است، بررسی کنند. دنیایی که میتواند هیچ شباهتی به محیط و فضایی که در آن هستیم نداشته باشد.هر چیزی که ما میبینیم بخشی از یک محیط است که به طور مصنوعی از طریق تصاویر، صداها و غیره ساخته شده است. دنیایی که میتواند هیچ شباهتی به محیط و فضایی که در آن هستیم نداشته باشد و هر چیزی که ما میبینیم بخشی از یک محیط است که به طور مصنوعی از طریق تصاویر، صداها و غیره ساخته شده است. سفر فضایی این تجربه را برای شما فراهم میکند تا سوار یک شاتل فضایی شده و از فضای بیرونی زمین بازدید کنید. با این کار سیستم فوکوس خودکار این گوشی میتواند علاوه بر تنظیم فوکوس روی چهره شما، در هر فریم رنگ آرایش را به زیبایی بازسازی کرده و درخشندگی پوست شما را مشابه زیبایی آن در دنیای واقعی یا حتی بهتر ثبت کند. این ربات شیائومی میتواند با سرعت 3.6 کیلومتر بر ساعت به سمت جلو حرکت کند. زمانی که شخص از کامپیوتر، موبایل و لپتاپ ساعات زیادی را استفاده می کند و برای مدت طولانی در یک جا نشسته است به سمت زندگی بی تحرک کشانده می شود و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری هایی قلبی و عروقی، دیابت و سرطان روده و چاقی افزایش پیدا می کند.

قدیمی است، اما کاملاً درست است. کلمه متاورس “metaverse” یکدنیای دیجیتال کاملاً تحققیافته را توصیف میکند که فراتر از جهانی که در آن زندگی میکنیم وجود دارد. زاکربرگ شروع به توصیف واقعیت مجازی بهعنوان پلتفرم محاسباتی بزرگ بعدی کرد؛ هرچند پیشبینی دقیق زمان وقوع آن دشوار بود. در حدود ۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، دموکریتوس فیلسوف یونانی، برای اولین بار واژه اتم را که در زبان یونانی به معنی غیرقابل بُرش، برای توصیف ذرات سازنده مواد به کار برد. هزاران میلیارد لوله کربنی در ابعاد نانو و با خاصیت رسانایی فراوان رو به بالا چیده شدهاند و لایهای از مواد فعال مانند لیتیوم-یون، آنها را پوشانده. این کمپانی گوشی های هوشمند خود را در رده های مختلف پرچمدار، میان رده و پایین رده تولید می کند که در هر دسته نیز مخاطبان خاص خود را دارد و ویژگی هایی از جمله سهولت در استفاده، تعمیرات آسان و از همه مهم تر قیمت مناسب این محصولات نسبت به رقیبانشان در بازار سبب شده تا با اقبال چشم گیری از طرف مخاطبان رو به رو شوند. او معتقد است که این فناوری می تواند به برندها کمک کند تا به اهداف پایداری خود دست یابند و از شهرت لنزینگ به عنوان تولیدکننده منسوجات پایدار محافظت کند.

بسیاری از تکنولوژیهای تجربی پیشرفته – مانند تکنولوژیهای هواپیماسازی را باید از خارج وارد کنیم، چون توسعه درونزای آنها (یعنی از ابتدا خود ما توسعه دهیم) بسیار زمانبر و پرهزینه است. فناوری از نظر پیچیدگی و سطح پیشرفته بودن به سه دسته تقسیم میشود. پرینت سه بعدی اکنون در صنایع به شکل جدی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر توانایی خرید جدیدترین گوشی های بازار را دارید و قیمت آنها مسئله چندان مهمی نیست، پردازندههای Snappdragon، Apple A13 Bionic، Exynos 990 و Kirin 990 همه جزو بهترین پردازندههای روز دنیا هستند که در گوشیهای پرچمدار مشهورترین برندها استفاده میشوند. برخی از شرکتهای سنتی – به عنوان مثال، مک دونالد – با ایجاد آزمایشگاه های دیجیتالی و جدا کردن آنها از سازمان برای ایجاد یک فرهنگ جدید به این مسئله فرهنگ حمله کردهاند. شایان تأکید است که این درباره جایگزینی تکنولوژی اطلاعات با بازاریابی یا سرخود عمل کردن بازاریابی نیست. برای ورود به تکنولوژیهای علمی باید نظام آموزش عالی کنونی از بنیان متحول شود چالش اساسی بر سر راه ورود کشور به تکنولوژیهای علمی، نظام آموزش عالی موجود است که به جای خلق دانش بر اکتساب دانش، و به جای کارآفرینی بر کارجویی تأکید میکند.

دلیل اینکه بسیاری از پروژههای انتقال تکنولوژی از خارج، ابتر میمانند نیز همین است؛ چون اجرای این پروژهها برعهده مهندسانی است که اغلب نگرشی مدیریتی و تکنسینی دارند تا نگرش علمی و تحقیقاتی. هرچند آنچه اغلب اتفاق می افتد این است که افرادی وجود دارند که می خواهند فرآیندهای چابکی سریعی داشته باشند، اما بیشتر از آنکه بتوانند سود کنند لطمه میبینند. نتیجه ای که گرفته می شود ، این است که بیوتکنولوژی سابقه ای دیرینه دارد. P40 Pro دوربین های فوق العاده ای دارد، اما نرم افزار آن مانع از خرید ما می شود. فینتو یک نرم افزار آنلاین جهت انجام برخی امور در حوزه مدیریت منابع انسانی مانند سیستم حضور و غیاب آنلاین، سیستم حقوق و دستمزد و تنخواه گردان می باشد.با فینتو می توانید امور گفته شده را با صرف زمان و هزینه پایین انجام دهید و از آن لذت ببرید. تجسم دانشى است که به جريان توليد و استخراج منابع مربوط مىگردد. این شرکت ها قابلیتهای آهسته و ارگانیکی را توسعه داده اند و توانایی ایجاد موردهای تجاری برای دیجیتالی کردن کانال ها، فرآیندها و منابع را با گذشت زمان ایجاد کردهاند. مدیریت تکنولوژی سیستمی است که خلق، کسب و به کارگیری تکنولوژی را آسان میکند و شامل مسئولیت خاص و ویژهای است که فعالیتها را در جهت خدمت کردن به انسان و برآورده کردن نیازهای بشری هدایت میکند.