مهندس سخت افزار باتجربه اپل برای پیوستن به Rivian ترک می کند


یک مهندس سخت افزار قدیمی اپل این شرکت را ترک می کند. همانطور که ابتدا متوجه شد ریویان تراکر، جف آلوز پس از بیش از یک دهه اپل را ترک می‌کند و به ریوین می‌پیوندد و در آنجا به تیم مهندسی باتری این خودروساز می‌پیوندد.

در طول 11 سال حضور خود در اپل، آلوز در تیم مهندسی سخت افزار این شرکت کار می کرد. وی اخیراً سمت “مدیر مهندسی سخت افزار” را بر عهده داشت. آلوز بیشتر به خاطر کار بر روی سیستم شارژ اصلی اپل واچ شناخته شده است. نام او در تعدادی از پتنت های اپل، از جمله چندین مورد مربوط به خودروی اپل که اکنون از بین رفته است، دیده می شود.

آلوز ماه گذشته جدایی خود را در لینکدین اعلام کرد و خلاصه ای از دوران حضور خود در اپل را بیان کرد:

من در سال 2013 با کمی ایمان به اپل پیوستم. نمی‌دانستم روی چه چیزی کار خواهم کرد، اما به چیزی سریع امیدوار بودم و به آن رسیدم! من با پیشروی در توسعه سیستم شارژ به عرضه اولین اپل واچ به بازار کمک کردم. همه اینها در عرض 18 ماه پس از ورود من اتفاق افتاد – بسیاری از جلسات تخته سفید، بسیاری از ایمیل ها و جلسات، بسیاری از درس های ارزشمند آموخته شده، و چند سفر به چین. من این زمان را در اپل و افرادی که ملاقات کردم را دوست داشتم!

در Rivian، آلوز به عنوان مدیر ارشد مهندسی باتری کار خواهد کرد. RivianTrackr او اشاره می کند که او همچنین با دو تن از همکاران سابق خود از اپل، جوناس رینکه و دی جی نووتنی، دوباره متحد خواهد شد. هر دو راینکه و نووتنی اوایل سال جاری اپل را به مقصد Rivian ترک کردند.

شایعاتی در مورد همکاری احتمالی اپل و ریوین وجود دارد، اما من همچنان نسبت به این شایعه تردید دارم.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی