موبایل خرید گوشی موبایل گوشی های به روز موجود در بازار برتر دیجیتال | 9to5mac Farsi

برخلاف این روزها که طراحی ظاهری به میزان خمیدگی گوشی‌ها و یا رنگ آن‌ها محدود می‌شود، در روزگار نه‌چندان دور، شاهد گوشی‌های مربعی، اشکی، انواع مختلف تاشو و البته صفحه کلیدهای متنوع بودیم. موتورولا اولین نسل از گوشی‌های موبایل را ساخت و در طی سال‌های بعد توسعه داد. اولین گوشی‌های موبایل به هیچ عنوان شباهتی به دستگاه‌های امروزه نداشتند و حتی می‌توان مجله خبری محصولات اپل آن‌ها را بی‌سیم‌های دو طرفه نامید. محدودیت‌های اخیر کمیته‌ی رجیستری باعث شده است، کد رجیستری به راحتی برای فروشندگان غیررسمی قابل وصول نباشد. نمایشگر همیشه روشن در اکثر گوشی‌‌‌ های سامسونگ که به پنل اولد مجهز شده‌اند وجود دارد؛ این ویژگی نوتیفیکیشن‌ها را وقتی صفحه خاموش است نشان می‌دهد و به نوعی شما را از چراغ نوتیفیکیشن بی‌نیاز می‌کند.

سری گلکسی Z

برای خرید گوشی از کالاتیک تنها کافی است تا روی سایت حساب کاربری خود را بسازید و اقدام به خرید گوشی کنید. همچنین دسته بندی های منظم سایت فروشگاه گوشی شاپ به شما این امکان را می دهد تا به راحتی گزینه های مدنظر خود را با یکدیگر مقایسه کنید و از بین آن ها بهترین را انتخاب کنید. از طرفی این فروشگاه ها تخفیف هایی را برای کاربران خود در نظر گرفته است تا برای شما امکان خرید گوشی ارزان به راحتی وجود داشته باشد.

Nothing Phone – معیاری برای تفاوتخرید یک موبایل متفاوت این روزها بدون در نظر گرفتن گوشی‌های خاص و بسیار گران‌قیمت تاشو (که فارغ … تفاوت بین دوربین‌های پرچمداران و میان‌رده‌ها و گوشی‌های پایین‌رده کم نیست و اگر به دوربین گوشی به عنوان یک معیار مهم فکر می‌کنید، چاره‌ای جز هزینه کردن بیشتر نخواهید داشت. این روزها دوربین اولتراواید برای تصویر برداری از فضای بیشتر، در اکثر گوشی‌های میان‌رده نیز وجود دارد اما هنوز علاقه‌مندان به زوم و دوربین تله‌فوتو باید در بازار گوشی‌ های بالارده به دنبال آن بگردند.

گوشی موبایل نوکیا مدل 105 – 2019 TA-1174 DS دو سیم‌ کارت

زومیت به عنوان مرجع موبایل در بحث بررسی تخصصی، ارائه مقایسه دقیق مشخصات فنی، ارائه قیمت انواع گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین پاسخ به سوالات و راهنمایی آن‌ها شناخته می‌شود. هنگام خرید گوشی سوالی که باید از خود بپرسید این است که از گوشی خود چه انتظاراتی دارید؟ شناخت صحیح نیاز از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری می‌کند. ممکن است دنبال خرید گوشی برای فردی باشید که صرفا برای برقراری تماس و استفاده از شبکه‌های اجتماعی به گوشی نیاز دارد.

http://1gamer.ir

هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و فروشگاههای مختلف، برای خانواده و کارهای شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید. در اینجا تقریبا هر چیزی را که لازم بود در رابطه با گوشی سامسونگ بدانید، برای شما توضیح دادیم. تراشه‌هایی که سامسونگ برای استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، تحت برند اگزینوس ساخته می‌شوند. این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند. شرکت سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از گوشی‌هایش را با تراشه‌های کوالکام و بعضی دیگر را با تراشه‌های اگزینوس وارد بازار می‌کند.

  • خرید گوشی هوشمند 5G سبب اتصال شما با بالاترین سرعت به شبکه اینترنت می شود.
  • حسگرهای ۴۸، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ در بسیاری از پرچمداران سایر برندها به کار رفته است و این خود نشان از تأثیر شگرف سامسونگ در صنعت موبایل دارد.
  • با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.
  • تلفن‌های هم فورجی در چند سال اخیر صنعت گوشی‌های هوشمند را به‌طور گسترده‌ای در اختیار گرفته‌اند.
  • تمام گوشی هایی که تاکنون اپل معرفی کرده است در رده پرچم داران قرار دارند و افراد زیادی از آن ها استقبال کرده اند.

واقعیت این است که همیشه هم قیمت بالاتر نشانه بهتر بودن نیست و به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید گوشی کمی در مورد این سیاست‌های فروش هم تحقیق کنید، برای مثال اگر برندی هزینه زیادی را صرف تبلیغات می‌کند، قطعاً قیمت‌های تمام شده محصولش نیز بالاترست. در مقابل برندی دیگر تبلیغات ندارد و همین مورد تفاوت قیمت بین دو برند را به وجود می‌آورد حتی اگر دو محصول مشخصات نزدیک به همی داشته باشند. برند های محبوب گوشی موبایل به ترتیب الویت عبارتند از سامسونگ,اپل,شیائومی,نوکیا, … فناوری نوظهور 5G که در ابتدا فقط در پردازنده‌های پرچمدار مثل سری 800 کوالکام یافت می‌شد، اخیرا به پردازنده‌های میان‌رده‌ی کوالکام (سری 600) و برخی مدل‌های میان‌رده‌ی مدیاتک نیز راه پیدا کرده است. بخش پرسش و پاسخ در مورد یک مدل گوشی خاص و همچنین آگاهی از نظر دیگر کاربران در آن یکی از بخش‌های مهم بخش محصولات است.

راهنمای خرید گوشی موبایل

اگر به ۱۵ سال پیش برگردیم، گوشی‌های موبایل تفاوت چشمگیری با هم نداشتند و نیازی هم به مقایسه گوشی پیش از خرید آن نبود؛ کافی بود که بودجه خود را مشخص می‌کردیم و بهترین گوشی را با هزینه‌ای که داشتیم می‌خریدیم. اگر iOS را انتخاب می‌کنید، به طور پیش فرض یک آیفون اپل را انتخاب می‌کنید. سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند مثل سامسونگ، هواوی و شیائومی روی سیستم‌عامل اندروید کار می‌کنند. در صورتی که گوشی سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود. گلکسی A04 که یکی از ارزان‌ترین مدل‌های سامسونگ است، حداقل سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و قیمت گلکسی S22 Ultra با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت به حدو ۴۶ میلیون تومان رسیده است.