موبایل هواوی خرید گوشی هواوی گوشی های به روز هواوی موجود در بازار برتر دیجیتال | 9to5mac Farsi

دولت آمریکا در سال ۲۰۱۹ شرکت هواوی را به اتهام مسائل امنیتی در لیست سیاه قرار داد. در نتیجه‌ی این تحریم تمام شرکت‌های آمریکایی از جمله گوگل از همکاری با هواوی منع شدند. هرچند این تحریم برای کاربرانی که از قبل انواع گوشی هواوی را داشتند مشکلی به وجود نیاورد؛ باعث شد شرکت چینی نتواند در مدل‌های جدید خود از سرویس‌های گوگل نظیر پلی استور، گوگل سرچ و قابلیت سینک مخاطبین و تقویم بهره بگیرد. در نتیجه می‌توان گفت طراحی زیبا و رقابتی بودن قیمت گوشی های هواوی در کنار کیفیت بالای قطعات و پشتیبانی مناسب آن، همه از دلایلی است که خرید گوشی هواوی را به یک انتخاب منطقی برای کاربر ایرانی تبدیل می‌کند.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که من خرید گوشی‌ هواوی رو بهتون پیشنهاد می‌دم، کیفیت ساخت فوق‌العاده بالای اون‌هاست. هواوی برای ساخت گوشی‌هاش وقت زیادی گذاشته و به همین دلیل هم می‌تونین از این محصولات در هر جایی استفاده کنین. برای این‌که بدونین پرچمدار گوشی هواوی 2022 چیه، تا آخر این متن رو بخونین. هوآوی یکی از مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده موبایل در جهان است که هر ساله موبایل‌های مختلفی را وارد بازار می‌کند. در این مطلب نگاهی به تاریخچه این کمپانی و همچنین بهترین محصولات آن داشتیم.

  • در فروشگاه آریا نحوه خرید بهترین گوشی های پرچم دار و میان رده هواوی بسیار راحت است همچنین برای انواع گوشی ها صفحات جداگانه ای تهیه شده تا مشخصات گوشی مورد نظر را بررسی کنید .
  • اگه خیلی اهل فیلم و عکس گرفتن هستین، به احتمال زیاد این گوشی می‌تونه شما رو از خودش راضی کنه.
  • فروشگاه اینترنتی کلاتیک، یک فروشگاه اینترنتی معتبر و تخصصی خرید گوشی موبایل است که در آن انواع گوشی هواوی، نظیر پرچمداران سری Mate و P یا میان‌رده‌های چون سری Nova و Y به فروش می‌رسد.
  • این‌که کدوم یک از بهترین گوشی هواوی با قیمت مناسب رو انتخاب کنین، به سلیقه و هزینه خودتون بستگی داره.
  • اگر دوست دارید فناوری پیشرفته را در جیب خود داشته باشید، چند گزینه جذاب تر و جدیدترین فناوری هواوی وجود دارد – خواه میت 40 پرو، میت 20 یا پی 40 پرو.
  • همچنین این اسمارت‌فون نسبت به P30 پرو، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری هم داره و برای خرید، گزینه هوشمندانه‌تری به نظر می‌رسه.

در دسترس نبودن سرویس‌های موبایلی گوگل سبب شده تا کاربران گوشی های هواوی نتوانند از سرویس‌هایی مانند گوگل پلی و قابلیت سینک کردن برخی برنامه‌ها بهره بگیرند. چینی‌ها جای خالی سرویس‌های موبایلی گوگل GMS را با سرویس‌های موبایلی هواوی HMS پر کردند تا کاربرانشان در این زمینه احساس کمبود نکنند؛ بنابراین اگر قصد خرید گوشی هواوی دارید و با شرایط فوق مشکلی ندارید، حتما محصولات این برند را بررسی کنید. درصورتی‌که علاقه‌مند به خرید گوشی هواوی هستید، ما در زومیت به بهترین شکل ممکن شما را در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی کمک می‌کنیم. در زومیت برای هر محصول ازجمله انواع گوشی های هواوی صفحه‌ای ساخته شده که اطلاعات مفیدی از جمله قیمت گوشی Huawei مورد نظر و فهرستی از فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی آن را در اختیارتان می‌گذارد.

مدل از بهترین‌ های گوشی هواوی در سال 2022

یک گوشی هوآوی برای این که ارزش خرید داشته باشد لازم نیست تازه به بازار آمده باشد. سری میت 20 همچنین در 4 مدل وارد بازار شد که هر کدام قیمت، طراحی و قابلیت‌های متفاوتی دارند. دوربین‌های با کیفیت، قابلیت شارژ فوق‌العاده سریع، شارژ بی‌سیم و ماندگاری بی‌نظیر شارژ از قابلیت های این گوشی است. بهترین مجله خبری محصولات اپل کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی داره و به همین دلیل هم اگه محل کارتون جای خیلی چالش‌برانگیزی هست، خرید گوشی‌های هواوی می‌تونه تا حد زیادی خیال شما رو راحت کنه. البته باید بدونین که در چند سال اخیر، گوگل و شرکت هواوی به مشکلاتی برخوردن که باعث شدن گوگل کلاً این برند رو تحریم کنه.

عمر باتری:

گوشی های سری Enjoy با هدف عرضه گوشی با قیمت مناسب‌تر در بازار چین به وجود آمدند و تنها تفاوت آن با (نسخه جهانی) گوشی های سری Y، نرم‌افزار چینی به کار گرفته شده در گوشی‌ های سری اینجوی است. گوشی های سری Y یا محصولات میان رده هواوی، عمدتاً از صفحه‌نمایش‌های LCD برخوردار هستند و بسته به مدل‌های مختلف با یکی از تراشه‌های کایرین و مدیاتک عرضه می‌شوند. از جمله بهترین گوشی هواوی در سری Y می‌توان به هواوی Y9a، هواوی Y7a،هواوی Y8p،هواوی Y8s،هواوی Y7p،هواوی Y6p،هواوی Y5p،هواوی Y9s، هواوی Y6s،هواوی Y9 Prime اشاره کرد. برای مقایسه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی آیفون با موبایل های هواوی و دیگر محصولات کافی است از طریق لیست یا از طریق کلید مقایسه در محصول اقدام به مقایسه کنید. امروزه هواوی چهارمین تولید کننده گوشی هوشمند پس از شرکت شیائومی می‌باشد که گوشی هایی با امکانات فراوان با قیمتی مناسب را تولید می‌کند. قیمت انواع گوشی هواوی را می‌توانید در این قسمت ملاحظه نموده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی عالی تهیه نمائید.

خرید گوشی هواوی در ایران

این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است. کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است. لیست موبایل هواوی به شما کمک می کند تا مقایسه کامل قیمت هواوی را بین تمام دستگاه های این شرکت که در حال حاضر در بازار هستند به دست آورید.

http://1gamer.ir