مودم آیفون 5G سال آینده انحصاری خواهد شد، و در اینجا دلیل اهمیت آن است

اپل به خاطر پنهان کاری خود شناخته شده است، اما زمانی که تغییر در بازار تراشه نزدیک می شود، حتی شرکت کوپرتینویی نمی تواند حرکات خود را پنهان کند. را روزنامه وال استریت گزارش ها برخی از علائم نشان می دهد که اپل در حال حرکت در تراشه های مدرن است. مثلا:

  • در سال 2019، این شرکت اکثریت کسب و کار مودم گوشی های هوشمند اینتل، از جمله 2200 کارمند را به دست آورد.
  • در شهر زادگاه کوالکام در سن دیگو، اپل تقریباً 140 موقعیت را که مستقیماً با توسعه و ادغام تراشه‌های مودم سلولی مرتبط است، تبلیغ می‌کند.
  • در سال 2021، مدیر ارشد مالی کوالکام گفت که این شرکت قصد دارد 20 درصد از مودم های 5G را که اپل در دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کند در سال 2023 عرضه کند، در حالی که این شرکت در حال حاضر نزدیک به 100 درصد را تامین می کند.

فکر می‌کنید اپل با توسعه مودم 5G خود چگونه آیفون‌ها، آی‌پدها و احتمالاً مک‌هایش را بهبود می‌بخشد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

آیفون 15 شایعه شده، که توجه به آن مهم است، همان آیفونی است که باید لنز پریسکوپ دریافت کند. نه تنها این، بلکه راس یانگ، تحلیلگر DSCC، فکر می‌کند که اپل طراحی حفره‌دار + قرص را به کل خط تولید آیفون 2023 گسترش خواهد داد.

اپل با پردازنده اختصاصی، مودم 5G و نرم افزار اختصاصی خود، مطمئناً در مورد این گوشی جدید حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وین لام می گوید اولین مورد هزینه است. (..) یکی دیگر از مزایای بزرگی که اپل می تواند به دست آورد این است که با ادغام مودم های خود روی همان تراشه سری A که تلفن هایش را تامین می کند، می تواند آنها را به گونه ای تغییر دهد که آنها را سریع تر، کارآمدتر و توانمندتر از آنچه ممکن است در اختیار داشته باشد. ترکیب فعلی تراشه های خودش و کوالکام.

یک چیز قطعی است – اگر اپل وارد بازار مودم 5G شود و قصد استفاده از آن را در آیفون 2023 داشته باشد، این شرکت آمادگی بیشتری برای انجام این کار دارد.

با در نظر گرفتن این سه نکته، به نظر می رسد که اپل نه تنها در حال توسعه مودم های اختصاصی 5G خود است، بلکه مهم نیز خواهد بود، زیرا همانطور که توضیح داده شد، این شرکت مزایای بیشتری نسبت به رقبای خود خواهد داشت. Wayne Lam، مدیر ارشد تحقیقات در CCS. بینش، بصیرت، درون بینی.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

مربوط:

در حالی که ساخت مودم 5G خود برای اپل امیدوارکننده به نظر می رسد – و تراشه های M برای مک موفقیت آمیز هستند – یک تحلیلگر می گوید اپل ممکن است برای طراحی، ساخت و سپس آزمایش یک مودم بی سیم جدید مشکل داشته باشد زیرا زمان زیادی طول می کشد.

گرفتن 9to5Mac

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، اپل قصد دارد تا از سال 2023 مودم های سلولی کوالکام را برای مودم 5G اختصاصی خود کنار بگذارد. بر اساس مقاله ای در روزنامه وال استریتاپل نه تنها به دنبال عرضه در سال آینده است، بلکه نکات زیادی را ارائه می دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: