موزه اپل ادعا می کند که “بزرگترین و جامع ترین” با 1600 نمایشگاه است

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

موزه اپل، که در یک کارخانه فلزی سابق در ورشو قرار دارد، ماکتی از Apple 1 را در ورودی خود دارد. اپل 1 که در سال 1976 عرضه شد، اولین کامپیوتر شخصی بود که توسط استیو جابز و استیو وزنیاک فروخته شد. علاوه بر این، مادربرد کپی اپل 1 موزه دارای امضای خود استیو وزنیاک است.

هدف لوپینا این است که نشان دهد شرکت تا چه حد پیشرفت کرده و در طی چهار دهه چقدر چیزها تغییر کرده است. این موزه در ابتدا در خانه او در سال 2017 شروع به کار کرد، اما با رشد مجموعه به سرعت فضای آن تمام شد. لوپین گفت:

موزه سیب لهستانی است باز کن، به خود می بالد که “بزرگترین و جامع ترین” مجموعه در جهان است. این موزه با بیش از 1600 نمایشگاه، نتیجه سال ها فداکاری مجموعه دار و معمار لهستانی Jacek Lupina است و تاریخچه 46 ساله این شرکت را در بر می گیرد.

در حالی که چیزهای زیادی برای نمایش وجود دارد، موزه اپل همه نمایشگاه ها را یکجا برگزار نمی کند، زیرا به صورت دوره ای موضوعات را می چرخاند. این مجموعه دارای رایانه های اپل، مکینتاش و نکست و همچنین آیفون، آی پاد و آی پد است. علاوه بر این، روی دیوارها تبلیغات قدیمی مانند کمپین معروف “متفاوت بیندیشید” از سال 1997 وجود دارد.

گرفتن 9to5Mac

هدف من این است که بازدیدکنندگان بتوانند ببینند آغاز چگونه بوده است – چقدر ابتدایی و بسیار ساده بوده است. قاب اپل 1 از چوب ساخته شده بود! هیچ ربطی به آنچه امروز داریم.

دیدن شخصی که تاریخ غنی اپل را برای نسل های آینده علاقه مندان به فناوری حفظ می کند، بسیار خوب است. تعداد زیادی در جهان وجود ندارد، و مهم است که ببینیم چقدر پیشرفت کرده ایم. موزه اپل لهستان مطمئناً بخش اعظم سفر شرکت کوپرتینویی را برای تبدیل شدن به یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان آشکار خواهد کرد. اکنون که باز است، آیا هیچ یک از شما در لهستان قصد بازدید از آن را دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.