مکعب Aqara با پشتیبانی HomeKit و Alexa آغاز به کار کرد

همچنین با بهبود مکعب Aqara یک حالت صحنه جدید است و هنگامی که حالت فعال می شود، جنبه های مختلف را نیز تشخیص می دهد. این امر کنترل صحنه های خود را بسیار آسان تر می کند – فقط از هر طرف برای کنترل دستگاه های مختلف استفاده کنید! نشانگرهای چاپ شده در کناره ها به شما کمک می کند تا آنها را از هم جدا کنید. این حالت صحنه جدید از HomeKit، Alexa و Matter از طریق هاب Aqara پشتیبانی می کند. انتظار می رود Aqara Hub M2 اولین هابی باشد که به روز رسانی OTA را با این ویژگی دریافت می کند.

مکعب Aqara مبتنی بر پروتکل Zigbee 3.0 است که نسبت به نسخه های قبلی Zigbee زمان پاسخ سریعتر و قابلیت اطمینان بیشتری را ارائه می دهد. مکعب را می توان تا دو سال با یک باتری استفاده کرد. این به‌روزرسانی‌های هوایی را ارائه می‌دهد تا پس از تاریخ انتشار، ویژگی‌ها و اصلاحات جدیدی به دستگاه اضافه شود.

مکعب Aqara جدید با قابلیت HomeKit در آمازون در دسترس است (از کد استفاده کنید NACUBET1 برای 10٪ تخفیف) یا مستقیماً از Aqara بسته به منطقه شما.

Aqara، یکی از فروشندگان مورد علاقه من HomeKit، محصول دیگری را درست پس از عرضه Smart Feeder برای حیوانات خانگی عرضه کرد. امروز کنترلر محبوب مکعب Aqara را با پشتیبانی از HomeKit و Alexa ارتقا می دهد. عملکرد Aqara Cube T1 Pro شبیه به طراحی اصلی است، با این تفاوت که اقدامات اضافی را تشخیص می دهد: فشار، تکان دادن، چرخش و فشار دادن.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با تمام این پیشرفت‌ها، Aqara Cube T1 Pro اجازه می‌دهد تا کنترل بصری بیشتری بر محیط HomeKit شما داشته باشید. برای مثال، می‌توانید روال صبحگاهی را با چرخاندن به سمت 1 فعال کنید و صحنه سینمای خانگی را با چرخاندن آن به سمت 2 فعال کنید.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


علاوه بر این، اکنون می‌توانید با چرخاندن مکعب Aqara جدید در برنامه Aqara Home، چندین مجموعه پرده یا پرده را کنترل کنید – برای مثال، آن را به سمت 3 برگردانید و مکعب را بچرخانید تا درصد باز شدن پرده‌ها یا برگرداندن آن را تنظیم کنید. سمت 4 چراغ های Aqara شما را کم می کند. تطبیق پذیری این کنترلر اجازه می دهد تا انواع مختلف HomeKit و Aqara را انجام دهید.