مک بوک ایر 15 اینچی، مک پرو، هوم پاد و موارد دیگر برای سال 2023

سال آینده باید برای اپل بسیار شلوغ باشد. به دنبال مک بوک ایر 15 اینچی، iMac M3 جدید، مک پرو، هوم پاد به روز شده، هدفون Reality Pro و یک آیپد بزرگتر باشید. همچنین احتمال راه اندازی اپل تی وی، هوم پاد و دوربین ترکیبی فیس تایم این شرکت در پایان سال وجود دارد.

بلومبرگمارک گورمن می گوید اپل iMac M2 را کنار گذاشت تا روی iMac M3 جدید تمرکز کند. مشخص نیست که آیا تغییری در طراحی ایجاد خواهد شد یا فقط برخی ارتقاء سخت افزاری.

عینک‌های اپل که مدت‌ها در مورد آن صحبت می‌شد نیز در سال 2023 معرفی می‌شوند. پس از سال‌ها انتظار، اپل احتمالاً سال آینده آماده معرفی هدست واقعیت ترکیبی خود خواهد بود. در مقاله ای از DSCC، تحلیلگران می گویند هدست واقعیت ترکیبی اپل دارای یک “تنظیم سه صفحه نمایش خلاقانه” با دو نمایشگر میکرو OLED 4K و یک پنل AMOLED دیگر برای دید محیطی با وضوح پایین خواهد بود. نه تنها این، بلکه احتمالاً شامل یک پردازنده قدرتمند موبایل و GPU در هدست می شود.

HomePod mini، که باید به آن توجه کرد، دارای تراشه S5 است. پردازنده S6 حدود 20 درصد سریعتر از نسل قبلی خود است. در اینجا چیزی است که گورمان در آن زمان گزارش داد:

ما هنوز چند ماه فاصله داریم – و حداقل یک اعلامیه مهم دیگر از طرف اپل – تا پایان جدول زمانی در سال 2023. در آخرین نسخه آن برای روشن شدن با این حال، خبرنامه بلومبرگ مارک گورمن برخی از اعلان‌های سخت‌افزاری را که از اپل در سال 2023 انتظار دارد، توضیح داده است.

9to5Mac نگاهی عمیق به این اطلاعیه های آینده می آورد:

اینها کاربران مک هستند که در سال 2023 انتظار دارند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


هوم پاد با کد B620 از همان تراشه S8 استفاده می کند که روی ساعت ها عرضه می شود و از نظر اندازه و عملکرد صوتی به جای هوم پاد مینی جدید به هوم پاد اصلی نزدیک تر است. هوم پاد جدید یک صفحه نمایش به روز شده در بالا خواهد داشت و حتی صحبت از عملکرد چند لمسی نیز شده است.

هدست Reality Pro بالاخره رونمایی خواهد شد

محصول بزرگ بعدی اپل فقط هدفون نیست، بلکه یک اکوسیستم کامل است

تایید کرد که آیپد پرو 14.1 اینچی با منابع زنجیره تامین ما در حال توسعه است. دارای MiniLED و ProMotion خواهد بود. مشخص نیست چه زمانی، اما اوایل سال 2023 ممکن است بیشتر باشد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای دستگاه Apple TV + HomePod + FaceTime مدتی است که گورمان در مورد این محصول صحبت می کند. این احتمالاً یک رقیب آمازون اکو شو خواهد بود و شما می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بسته بندی کردن

بر اساس شایعات، این دستگاه دارای تراشه مک خواهد بود و بسیار گران قیمت خواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد این محصول آینده را می توانید اینجا بخوانید.

یک iPad بزرگتر و یک ترکیب ترکیبی Apple TV و HomePod نیز می تواند تفاوت ایجاد کند

کانکتور آیپد پرو

این عبارت دقیق از گورمان است:

گورمن در ماه ژوئن از هوم پاد جدید گزارش داد. این اسپیکر جدید که B620 نام دارد، تراشه Apple Watch Series 8، پردازنده S8 را اجرا می کند – که سرعتی برابر با تراشه سری 6 دارد.

در نهایت، گورمن فکر می‌کند که یک آی‌پد بزرگ‌تر در دست ساخت است. این احتمالا یک آیپد پرو 14 اینچی خواهد بود. او تقریبا یک سال پیش گزارش داد که اپل در حال بررسی مدل‌های آی‌پد آینده با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر است و گفت که چنین محصولی «چند سال دیگر» است و سپس در ژوئن، DSCC راس یانگ ضمن ارائه جزئیات بیشتر، این جدول زمانی را تأیید می کند.

مک بوک ایر 15 اینچی اولین بار توسط DSCC راس یانگ. به گفته وی، اپل در حال برنامه ریزی یک نسخه جدید از مک بوک ایر برای سال 2023 است که دارای صفحه نمایشی در حدود 15 اینچ خواهد بود. این شرکت همچنین قصد دارد صفحه نمایش 13.3 اینچی مک بوک ایر فعلی را به چیزی “کمی بزرگتر” اما همچنان بین 13 تا 14 اینچ ارتقا دهد.

علاوه بر آیفون‌های جدید و اپل واچ‌ها، در اینجا برخی از محصولات معرفی‌شده برای سال 2023 آورده شده است. کدام یک از دیدن معرفی اپل بسیار هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جوان در توییتی نوشت:

حداقل سه مک اصلی وجود دارد که اپل در سال آینده رونمایی خواهد کرد: مک بوک ایر 15 اینچی، آی مک M3 جدید و مک پرو آینده.

برای مک پرو، اپل در اوایل سال جاری اعلام کرد که در حال کار بر روی دستگاه پیشرفته مک جدید است، اما هیچ حرف دیگری از این شرکت شنیده نشده است.

HomePod به روز شده نیز در دست ساخت است

قیمت هوم پاد جدید

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی