مک بوک ایر 15 اینچی: فروشندگان در حال ذخیره سازی هستند زیرا اپل در حال آماده شدن برای سرقت سهم بازار از رایانه های شخصی است.

در مورد بازار گسترده تر، دیجی تایمز می گوید که حدود 30 درصد از کل محموله های لپ تاپ از تولید کنندگان تایوانی دارای صفحه نمایش 15 اینچی هستند. در گذشته، این بازار تحت تسلط ماشین های ویندوزی مجهز به چیپست های اینتل بود، اما اکنون اپل این فرصت را دارد که با مک بوک ایر 15 اینچی “سهم بازار” را از این شرکت ها بگیرد.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

اگرچه مک بوک ایر 15 اینچی اولین مک بوک ایر با صفحه نمایش بزرگ در تاریخ اپل را نشان می دهد، ظاهراً این شرکت در مورد محموله های اولیه مطمئن نیست. حرکت کشش در مقایسه با محصولات جدید قبلی چندان قوی نبوده است. دیجی تایمز گزارش هایی به نقل از منابع صنعتی ناشناس.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

انتظار می رود مک بوک ایر 15 اینچی مورد انتظار ماه آینده به طور رسمی در WWDC معرفی شود. پیش از آن گزارش جدیدی از دیجی تایمز اشاره می‌کند که تامین‌کنندگان اپل در حال آماده‌سازی کامل برای راه‌اندازی هستند و قبلاً دستگاه جدید را ذخیره کرده‌اند.

مک بوک ایر 15 اینچی تقریباً از راه رسیده است

انتظار می رود محموله های مک بوک در نیمه دوم بهبود یابد. این گزارش توضیح می‌دهد: «انتظار می‌رود اپل در نیمه دوم مک‌بوک‌های جدیدی را عرضه کند که شایعه شده است دارای تراشه‌های 3 نانومتری هستند که می‌تواند شتاب خرید را افزایش دهد.»

گزارش امروز آنچه را که در گزارش‌های قبلی شنیده‌ایم تأیید می‌کند بلومبرگگفت که مک بوک ایر 15 اینچی به طور رسمی در WWDC ماه آینده رونمایی خواهد شد.

همانطور که انتظار دارید، این گزارش می افزاید که تامین کنندگان اپل «از قبل شروع به تهیه مک بوک ایرهای 15 اینچی» کرده اند تا با افزایش تقاضای اولیه مواجه شوند.

با این حال، طبق معمول، اپل باید سال را در وضعیت بهتری نسبت به رقبای خود به پایان برساند. در این گزارش آمده است: «منابع اشاره کرده‌اند که محصولات غیر اپل حتی در سال 2023 کاهش بیشتری نسبت به اپل داشته‌اند که نشان می‌دهد سهم بازار اپل در حال رشد است.

این گزارش پیش‌بینی می‌کند که محموله‌های مک‌بوک برای سه ماهه دوم به حدود 5.19 میلیون دستگاه برسد که «در مقایسه با 4.1 میلیون دستگاه در سه ماهه اول» برای «26.6 درصد افزایش متوالی» است.