مک بوک پرو 16 اینچی در بسیاری از فروشگاه ها در دسترس نیست یا با تاخیر عرضه می شود

مارک گورمن مشکل را تشخیص داد

مشکل «گره میراث» مربوط به فناوری قدیمی‌تر، اما حیاتی است که هنوز در دستگاه‌های امروزی یافت می‌شود، مانند تراشه‌هایی که برای نمایش نمایشگرها استفاده می‌شوند. این شرکت هشدار داد که این امر می تواند درآمد فروش را تا 4 میلیارد دلار در سه ماهه جاری کاهش دهد. اپل احتمالاً در جریان تماس بعدی درآمد خود در 28 اکتبر به ما اطلاع خواهد داد.

در اوایل ماه آوریل، اپل در مورد بدتر شدن کمبود تامین قطعات هشدار داد و گفت که این موارد بر در دسترس بودن iPad و Mac تأثیر می گذارد.

تراشه M1X البته از نظر عملکرد و عمر باتری بهبودهایی را به همراه خواهد داشت. بلومبرگ گزارش داد که انتظار داریم مجموعاً 10 هسته را ببینیم – هشت هسته با کارایی بالا و دو کارآمد انرژی. حداکثر رم باید 64 گیگابایت باشد.

این به طور طبیعی باعث ایجاد حدس و گمان هایی در مورد عرضه قریب الوقوع مدل بعدی M1X می شود – که درست معلوم شد!

مک بوک پروهای جدید دارای فرم فاکتور کاملاً جدید هستند و در اندازه های صفحه نمایش 14 و 16 اینچی با استفاده از فناوری جدید صفحه نمایش mini-LED در دسترس خواهند بود.

بلومبرگ همچنین گزارش شده است که مک بوک پروهای جدید شامل یک پورت HDMI و یک اسلات کارت SD، در کنار بازگشت فناوری MagSafe برای شارژ مغناطیسی خواهد بود. تصاویر و نمودارهایی که به عنوان بخشی از حمله باج افزار اپل به بیرون درز کرده بود ظاهراً این موضوع را تأیید می کند، یک پورت HDMI، درگاه USB-C و اسلات کارت SD در سمت راست و یک کانکتور MagSafe، دو USB-C و یک جک هدفون در سمت چپ را نشان می دهد.

ظاهراً مک‌بوک پروهای جدید از طراحی لبه‌های مسطح جدید مشابه آنچه در جدیدترین مدل‌های iMac، iPad Pro و iPhone 12 دیده‌ایم بهره می‌برند. یکی دیگر از تغییرات عمده طراحی حذف نوار لمسی، Ming-Chi Kuo است. نشان می دهد که اپل به جای آن به یک ردیف سنتی از کلیدهای عملکردی باز می گردد.

مک‌بوک پرو 16 اینچی در بسیاری از فروشگاه‌های اپل در دسترس نیست و سفارش‌های آنلاین نیز ارسال با تاخیر را نشان می‌دهند.

مک بوک پرو 16 اینچی (که اگر مسیر خود را گم کرده باشید، همچنان از اینتل استفاده می کند و در *2* سال به روز رسانی نشده است) در بسیاری از فروشگاه های اپل برای تحویل در دسترس نیست، به علاوه تاخیر در ارسال.

ما اخیراً انتظارات دیگری از دستگاه جدید را جمع آوری کرده ایم.

اگر چه کسی وجود ندارد که از دیدن عرضه 2021 خوشحال تر از من باشد مک بوک پرو 16 اینچی با سیلیکون اپل، توضیح دیگری برای عدم دسترسی فوری وجود دارد: مشکلات زنجیره تامین.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

انتظار می‌رود که مدل‌های جدید مک‌بوک پرو برجسته‌ترین رویداد آینده اپل باشند.



[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

کوک به تحلیلگران گفت: «ما انتظار داریم که توسط عرضه هدایت شود، نه تقاضا. کوک همچنین توضیح داد که “گره های قدیمی” بزرگترین مشکل کمبود هستند و پیش بینی تاثیر آن برای اپل سخت است زیرا بازیکنان زیادی درگیر هستند. اپل همچنین در سال گذشته شاهد افزایش تقاضا برای iPad و Mac بوده است، زیرا افرادی که در بحبوحه همه‌گیری COVID-19 از خانه کار می‌کنند و از خانه یاد می‌گیرند.

با این حال، ما انتظار داریم خیلی زود شاهد مک بوک پرو M1X 16 اینچی باشیم. طبق گزارش ها، تولید حجم در ماه آگوست آغاز شد، زیرا این شرکت موجودی آماده برای تقاضای راه اندازی را جمع آوری کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.