مک های جدید M2 به زودی عرضه می شوند زیرا هنوز درز می کنند

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

طی چند هفته گذشته، شاهد ظهور سخت افزارهای منتشر نشده مک از طریق نتایج تست Geekbench بوده ایم. اکنون، یک جفت مک منتشر نشده در پایگاه داده دیگری ظاهر شده است: بررسی سخت افزار و نرم افزار استیم نوامبر. این در حالی است که انتظار می رود اپل نسخه های ارتقا یافته مک بوک پرو و ​​مک استودیو را در اوایل سال 2023 منتشر کند.

مک های جدید M2 به زودی عرضه می شوند

اولین بار توسط a MacRumors Tipster، نتایج نظرسنجی نوامبر، دو Mac منتشر نشده با شناسه مدل “Mac14.6” و “Mac15.4” را نشان می دهد. میزان استفاده از این مک ها در “0.00٪” ذکر شده است، که به این معنی است که آنها به طور گسترده ای استفاده نمی شوند. در عوض، تعداد بسیار بسیار کمی از مهندسان اپل احتمالاً عملکرد بازی این مک‌ها را با استفاده از نرم‌افزار Steam آزمایش می‌کنند.

Steam اطلاعات ماهانه ای را منتشر می کند که نشان دهنده نوع سخت افزار و نرم افزار رایانه مورد استفاده توسط بازیکنان خود است. این شامل مواردی مانند نسخه های سیستم عامل، داده های مشخصات و موارد دیگر می شود. به طور معمول، این نتایج چندان مورد توجه عموم مردم نیست، اما نتایج ماه نوامبر به دلیل این مک های منتشر نشده بسیار جالب هستند.

شناسه “Mac14.6” اخیراً چندین بار در نتایج تست Geekbench مشاهده شده است. تصور می شود که نتایج نشان دهنده تراشه M2 Max با امتیاز تک هسته ای 2027 و امتیاز چند هسته ای 14888 در یک تست باشد. در یکی دیگر از نتایج لو رفته Geekbench، تراشه M2 Max امتیاز 1853 را در یک هسته و 13855 را در چندین هسته کسب کرد.

شایعه شده است که اپل چندین مک جدید را در سال 2023 معرفی می کند. این شامل یک مک بوک پرو جدید 14 و 16 اینچی، مک استودیو و مک پروی که مدت هاست انتظارش را می کشیدیم مجهز به سیلیکون اپل است. همچنین گزارش هایی مبنی بر نسخه جدید مک مینی با تراشه M2 منتشر شده است.

در مورد تراشه M2 Max، به احتمال زیاد نسخه های پیشرفته مک بوک پرو جدید و مدل پایه مک استودیو را تامین می کند. مدل پایه MacBook Pro احتمالاً از تراشه M2 Pro استفاده می کند. تراشه M2 که مک‌بوک ایر 2022 و آخرین آیپد پرو را تامین می‌کند، تنها 11 درصد سریع‌تر از M1 است، بنابراین جای تعجب نیست که محدوده M2 Pro و M2 Max ارتقاء عمده‌ای نسبت به نسل قبلی او نیستند.

از سوی دیگر، ما هنوز شناسه “Mac15.4” را در جایی غیر از این داده های Steam مشاهده نکرده ایم. این احتمال وجود دارد که این شماره مدل به مک‌های منتشر نشده دیگری که از M2 پشتیبانی می‌کند، مانند نسخه جدید مک استودیو یا مدل دیگری از مک بوک اشاره داشته باشد.