میانبرهای Siri و Google Assistant چاپ و اسکن اسناد را با چاپگرهای Epson یاد می گیرند

با استفاده از برنامه Epson iPrint™، کاربران اکنون می توانند میانبرهای مناسبی را روی دستگاه iOS خود نصب کنند تا مراحل را هنگام چاپ و اسکن ذخیره کنند. به چاپ سریع نیاز دارید؟ یک عکس بگیرید و از سیری بخواهید آن را چاپ کند. عکس شما در عرض چند ثانیه آماده خواهد شد. حتی لازم نیست نزدیک چاپگر خود باشید. آیا نیاز به اسکن یک سند دارید؟ از سیری بخواهید آن را با تلفن، تبلت یا چاپگر اپسون شما اسکن کند. مطمئن نیستید چقدر جوهر برای شما باقی مانده است؟ از سیری بخواهید که به شما نشان دهد.

اپسون امروز پشتیبانی از دستیارهای صوتی از جمله سیری و دستیار گوگل را به چاپگرهای خود اضافه می کند. برای iOS، کاربران می توانند یک میانبر سیری برای چاپ و اسکن سریع اسناد ایجاد کنند.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

برای کاربرانی که به دنبال استفاده از «دستیار Google» هستند، اکنون می‌توانید از «دستیار» بخواهید «اقلام مختلف، از جمله کاغذهای مفید برای مدرسه، مانند کاغذ گراف و کاغذ خط‌دار، کاغذ رنگارنگ طراحی‌شده برای پروژه‌های ثابت یا صنایع دستی را چاپ کند. ، تزیینات دفترچه یادداشت، تقویم و طرح های فصلی.

آخرین نسخه برنامه اپسون iPrint برای استفاده از میانبرهای سیری و به‌روزرسانی میان‌افزار برای فعال کردن دستیار Google مورد نیاز است. شما همچنین به یک چاپگر اپسون با Epson Connect نیاز دارید که شامل پرینترهای EcoTank، WorkForce و Expression است. پس از فعال شدن این ویژگی، کاربران می توانند به سادگی بگویند “Ok Google/Hey Siri, open Epson printer”.

این کار به سادگی گرفتن عکس، راه‌اندازی میانبر سیری و چاپ سند بدون نیاز به ترک برنامه دوربین است. همچنین می توانید کارهای دیگری مانند اسکن یک سند، درخواست سطوح جوهر فعلی چاپگر خود و غیره را انجام دهید.

کاربران چاپگر اپسون اکنون می‌توانند از Google بخواهند موارد مختلفی را چاپ کند، از جمله کاغذهای مفید برای مدرسه، مانند کاغذ گراف و کاغذ خط‌دار، کاغذ رنگی طراحی‌شده برای پروژه‌های ثابت یا خلاقانه، تزیینات دفترچه‌ای، تقویم و طرح‌های فصلی. به جای اینکه به فروشگاه بروید، اکنون می توانید آنچه را که نیاز دارید چاپ کنید.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.