نام محصولات اپل با تجسم تعاملی جالب نشان داده شده است

گره ها قطعات نامی مانند “i”، “phone”، “pro”، “max” در نام “iPhone Pro Max” هستند. فلش از “i” به “تلفن” به این معنی است که نام محصول یا مارکی وجود دارد که حاوی “iphone” یا موارد مشابه (مثلاً “iPhone”) است.

چه چیزی باعث می شود به بهترین و بدترین نام محصولات اپل رای دهید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

برخی از نام‌های محصولات اپل ساده و جاودانه هستند – مانند MacBook Air یا AirPods – در حالی که نام‌های دیگر، اوه، کمتر هستند. من به شما نگاه می کنم، آیفون 14 پرو مکس.

اگر می‌خواهید ایده‌ای درباره نحوه نام‌گذاری محصولات اپل به دست آورید، نیکلاس کروختن، محقق تجسم داده‌ها، یک نقشه تعاملی جالب ایجاد کرده است که نشان می‌دهد اپل چگونه عناصر اساسی مختلف را در نام‌گذاری محصولات خود ترکیب و مطابقت می‌دهد.

گاهی اوقات برای دیدن همه برچسب‌ها باید زوم کنید. برای بازگشت به نمای کامل، روی هر جای دیگری از صفحه کلیک کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

من روشی را که اپل نام گذاری می کند دوست دارم: FireWire، App Nap، iPhone، iPod، EarPod، AirPod، AirPlay، FairPlay و غیره. بازیگوش است و استفاده مجدد از کلمات و صداها زیاد است. پس از پایان خواندن بیوگرافی استیو جابز، تصمیم گرفتم نام محصولات و ویژگی های مختلف اپل را در قالب شبکه تجسم کنم تا این استفاده مجدد را در عمل ببینم. من اسامی را از لیست علائم تجاری عمومی اپل دریافت کردم.

کروختن گفت که ایده این پروژه را پس از خواندن بیوگرافی استیو جابز، بنیانگذار اپل، به دست آورده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


وقتی روی یک گره کلیک می کنید، فقط آن پیوندها را جدا می کند. به عنوان مثال برای “i”، ما این را می بینیم:

اندازه گره ها بر اساس تعداد فلش هایی که به داخل یا خارج می شوند، و با توجه به تعداد فلش هایی که بیرون می روند، رنگ می شوند، از آبی تیره برای چند تا بنفش تا زرد برای تعداد زیادی.

یک نسخه تصویر ثابت به عنوان نقشه ذهنی وجود دارد، اما درک آن در یک فرم تعاملی آسان تر است. Kruchten توصیه می کند که آن را در مک به جای iPhone یا iPad مشاهده کنید.

می‌توانید برای بزرگ‌نمایی پیمایش کنید، روی گره‌ها کلیک کنید تا فوکوس کنید.

بخش‌هایی از آن عبارتند از سفر به پایین حافظه، بازبینی چیزهایی مانند iDisk، iSight و iLife. اینجا خوش بگذره