ناوبری Waze اکنون با CarPlay کار می کند

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Waze تنها برنامه ناوبری شخص ثالث نیست که با CarPlay کار می کند. اندکی پس از انتشار iOS 12 در هفته گذشته، Google Maps نیز پشتیبانی وعده داده شده CarPlay را برای کاربران آیفون منتشر کرد.

Waze یک است برنامه رایگان در اپ استور. برای استفاده از Waze با CarPlay به آخرین نسخه به روز رسانی کنید. می‌توانید برنامه‌های CarPlay بیشتری را در اینجا و توصیه‌های نمایش CarPlay را در اینجا بیابید.

صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از ترافیک با این به‌روزرسانی‌ها آسان‌تر است: – Waze اکنون با CarPlay کار می‌کند – آیفون خود را متصل کنید و به راحتی از Waze از صفحه نمایش داخل خودرو خود استفاده کنید (فقط در مدل‌های پشتیبانی‌شده)


Waze در CarPlay علاوه بر توصیه‌های مسیری که به آن‌ها معروف است، دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است – برای مثال، می‌توانید از نقشه روز در شب استفاده کنید، که می‌تواند خوانایی (یا نقشه شب را در روز) بهبود بخشد و نحوه “ماشین” شما را تغییر دهد. بر روی نقشه ظاهر می شود.رانندگان همچنین می توانند با استفاده از Waze امتیاز کسب کنند، حتی با نسخه CarPlay.

گزارش‌های تصادف و سایر جزئیات با Waze در CarPlay چگونه است:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Waze برای آیفون سرانجام با Apple CarPlay در iOS 12 کار می کند اخرین بروزرسانی to Waze به شما امکان می دهد از برنامه ناوبری هوشمند روی صفحه نمایش داخلی خودرو خود با پشتیبانی از CarPlay استفاده کنید. Waze در CarPlay شامل جستجوی صوتی، گزارش مشکل برای سایر درایورها و موارد دیگر است.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی