نبرد بین Spotify و Apple با فراخوان برای اقدام سریع تشدید می شود

اکنون زمان آن فرا رسیده است که اتحادیه اروپا برای پایان دادن به رفتار توهین آمیز اپل اقدام فوری کند. اتحادیه اروپا این فرصت را دارد که به عنوان نمونه رهبری کند، اما باید به سرعت عمل کند، زیرا هر روزی که می گذرد ضرری برای نوآوری و رفاه مصرف کنندگان اروپایی است.

کمیته به یک نتیجه اولیه رسید که Spotify درست می‌گفت و اپل احتمالاً قوانین رقابت اتحادیه اروپا را نقض می‌کرد، اما هنوز تصمیم نهایی اعلام نشده است.

فراخوان اقدام فوری

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

امروز زمانی که هفت شرکت و سازمان دیگر نامه‌ای را امضا کردند و خواستار اقدام نظارتی «سریع و قاطع» علیه شرکت کوپرتینویی شدند، گرما به نبرد اسپاتیفای و اپل اضافه شد.

این نامه سرگشاده خطاب به معاون اجرایی کمیسیون اروپا، مارگرت وستاگر بود. این قرارداد توسط مدیران عامل و مدیران ارشد سازمان‌های دیجیتال که نمایندگی انتشارات، پخش صدا، نرم‌افزار وب، ارتباطات و بازار هستند، امضا شد.

  • کمپ پایه
  • دیزر
  • پروتون
  • شیبستد
  • Spotify
  • شورای ناشران اروپا
  • فرانسه دیجیتال
  • رسانه های خبری اروپایی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


بنابراین ما خواستار تصمیم گیری سریع در پرونده رقابت علیه اپل به دلیل رفتار غیرقانونی و ضد رقابتی آن در مورد خدمات پخش موسیقی هستیم.

این نامه شکایت Spotify را تکرار می کند.

Spotify به کمیسیون اروپا گفت که نزدیک به چهار سال از شکایت ضد تراست این شرکت علیه اپل می گذرد و معاون اجرایی کمیسیون و تنظیم کننده سابق رقابت را به “عدم اقدام قاطعانه” متهم می کند.

نبرد اسپاتیفای در مقابل اپل

عکس: Felipepelaquim/Unsplash

اسپاتیفای از رقابت ناعادلانه Apple Music ناراضی است. این می گوید که اگر اپل می تواند اشتراک های درون برنامه ای را بدون هیچ جریمه ای ارائه دهد، Spotify باید 30٪ (یا 15٪ از سال دوم) از درآمد اشتراک خود را در صورت انجام همین کار به اپل بدهد. با توجه به حاشیه های کوچکی که سرویس های پخش موسیقی روی آن کار می کنند، غیرممکن است.

برای سال‌ها، اپل محدودیت‌های ناعادلانه‌ای را برای کسب‌وکارهای ما اعمال کرده است. این محدودیت ها مانع توسعه ما می شود و به مصرف کنندگان اروپایی آسیب می رساند. آنها شامل پیوند بین App Store و سیستم پرداخت اختصاصی اپل، با هزینه های بیش از حد آن برای توسعه دهندگان برنامه هستند. ایجاد موانع مصنوعی که مانع از برقراری ارتباط آزادانه تجارت ما با مشتریان می شود. محدودیت در دسترسی توسعه دهندگان به داده های کاربران خود؛ و تغییرات عجیب و غریب در شرایط و ضوابط. اپل در اکوسیستم موبایل خود از موقعیت انحصاری برخوردار است و از توسعه دهندگان اپلیکیشن که چاره ای جز ماندن در اپ استور برای دسترسی به مصرف کنندگان اروپایی ندارند، اجاره های گزافی می گیرد.

او ادامه می دهد که اکنون نیاز به تصمیم گیری سریع است.

اسپاتیفای می‌گوید قانون بازارهای دیجیتال (DMA) نیز باید علیه اپل اجرا شود و اپل را به ادعاهای گمراه‌کننده در مورد امنیت به جای سود به عنوان انگیزه متهم می‌کند.

این شرکت در سال 2019 یک شکایت ضد تراست علیه اپل در اروپا تنظیم کرد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

ما در حال نوشتن برای درخواست اقدام سریع و قاطع از سوی کمیسیون اروپا علیه اقدامات ضدرقابتی و غیرمنصفانه برخی از کنترلرهای دیجیتال جهانی، و به ویژه اپل هستیم. […]