نتایج سه ماهه دوم 2022 AAPL – تحلیلگران انتظار اخبار خوبی را دارند

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


جالب اینجاست که کتی هوبرتی و دنیل آیوز، گاوهای نر رتبه بندی شده اپل، در صدر پیش بینی امسال نیستند – گاوهای نر رتبه دوم در واقع بدبین ترین با درآمد کل 90.87 میلیارد دلار هستند. خوشبینانه ترین مؤسسه JP Morgan با 96.43 میلیارد دلار است.

DESP30 صفحه‌گسترده‌ای را که انتظارات اجماع تحلیلگران را برای درآمد کل، همراه با تفکیک مورد انتظار بر اساس دسته‌بندی محصول نشان می‌دهد، گردآوری کنید.

تحلیلگران رشد درآمد آیفون، مک و ابزارهای پوشیدنی (اپل واچ و ایرپاد) را پیش بینی می کنند. تنها حوزه‌ای که انتظار دارند درآمد آن ثابت باشد آی‌پد است، با اجماع که در واقع کاهش حاشیه‌ای را نسبت به سال گذشته پیش‌بینی می‌کند.

در نهایت، تحلیلگران انتظار دارند که اپل مجموع درآمد خود را 95.51 میلیارد دلار گزارش کند که در مقایسه با 89.58 میلیارد دلار در سه ماهه مشابه سال گذشته افزایش یافته است. این نشان دهنده رشد کمی کمتر از 7 درصد است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مدیر مالی اپل، لوکا ماستری، در ژانویه گفت که “واکنش بسیار قوی مشتریان به عرضه اخیر محصولات و خدمات جدید ما باعث رشد دو رقمی درآمد و سود شده است.”

مثل همیشه، می‌توانید به صورت زنده به تماس درآمد گوش دهید سایت سرمایه گذار اپلو ما البته همه اخبار را در صورت وقوع به شما خواهیم رساند.

در حالی که تحلیلگران حرفه ای محتاط تر از مستقل ها هستند، همه انتظار دارند رشد قابل توجهی در سال به سال تقریباً در هر سطح …

انتظار می‌رود خدمات بیشترین رشد را داشته باشد و درآمد از 16.9 میلیارد دلار در سه ماهه دوم مالی 2021 به 20.03 میلیارد دلار در سه ماهه مشابه در سال جاری افزایش یابد.

خود اپل بار دیگر از ارائه راهنمایی برای این سه ماهه خودداری کرد و بار دیگر به نگرانی در مورد اختلالات در سمت عرضه اشاره کرد. سازنده آیفون هشدار داده است که کمبود قطعات بار دیگر عرضه محصول را محدود می کند، اما مدیر ارشد مالی این شرکت پیشنهاد کرده است که ما باید خوش بین باشیم.

نتایج AAPL برای سه ماهه دوم سال 2022 (تقویم سه ماهه اول) اواخر امروز توسط این شرکت اعلام خواهد شد و تحلیلگران انتظار دارند که این اخبار خوب باشد.