نحوه استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو

اگر بعد از گرفتن عکس دکمه اطلاعات “i” را فشار دهید، می توانید تأیید کنید که با وضوح کامل 48 مگاپیکسل 8064 x 6048 عکس می گیرید. این تصویر برای مثال 83.9 مگابایت است.

از اطلاعات دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو استفاده کنید

اکنون، هنگام گرفتن عکس با برنامه پیش‌فرض دوربین، مطمئن شوید که RAW خط خورده نیست:

با استفاده از برنامه دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو
اما زمانی که می‌خواهید تا حد امکان جزئیات را ثبت کنید – با امکان برش‌ها و ویرایش‌های چشمگیر – استفاده از تمام قدرت دوربین اصلی آیفون 14 پرو ضروری است.

با این حال، فقط هنگام عکاسی با فوکوس 1x، اگر به 0.5x، 2x یا 3x تغییر دهید، به طور خودکار به تصاویر 12 مگاپیکسلی تغییر می‌کنید اما همچنان در فرمت RAW خواهد بود.

استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو 2

با ارائه 8064 x 6048 پیکسل، که 4 برابر وضوح عکس های 12 مگاپیکسلی است. و اپل می گوید: “با یک مدل یادگیری ماشینی جدید که به طور خاص برای سنسور چهار پیکسلی طراحی شده است، آیفون اکنون ProRAW را با وضوح 48 مگاپیکسل با جزئیات بی سابقه ای فیلمبرداری می کند و جریان های کاری خلاقانه جدیدی را برای کاربران حرفه ای فراهم می کند.”

نحوه استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو

در اینجا به نظر می رسد که در iPhone 14 Pro چگونه است:

استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو 1
نظر شما در مورد توانایی گرفتن تصاویر 48 مگاپیکسلی ProRAW با آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس چیست؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

آموزش های بیشتر از 9to5Mac:

همچنین می‌توانید تنظیمات ProRAW را در برنامه دوربین فعال نگه دارید، به‌جای اینکه آن را به حالت موجود بازنشانی کنید، اما وقتی دوربین پیش‌فرض را باز می‌کنید غیرفعال شود – تنظیمات > دوربین > تنظیمات حفظ > Apple ProRAW.

عکاسی با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با رزولوشن کامل در آیفون 14 پرو چیزی نیست که بخواهید همیشه با یک تصویر از 75 تا 100 مگابایت و بالاتر انجام دهید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

یکی از بزرگترین ارتقاء سیستم دوربین آیفون 14 پرو، افزایش لنز اصلی به 48 مگاپیکسل با چیزی است که اپل آن را “سنسور پیشرفته چهار پیکسلی” می نامد. با این حال، دوربین به طور پیش فرض تصاویر 12 مگاپیکسلی می گیرد. برای آشنایی با نحوه استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

با فعال بودن Apple ProRAW، باید 48 مگاپیکسل را به عنوان رزولوشن پیش فرض برای iPhone 14 Pro و Pro Max مشاهده کنید (این اختیاری است – برای تغییر مجدد به 12 مگاپیکسل برای ProRAW ضربه بزنید).

توجه: اندازه تصویر 48 مگاپیکسلی بین 75 تا 100 مگابایت است هر یک

  1. اگر قبلاً فعال نشده باشد، Apple ProRAW را فعال کنید
  2. باز کن برنامه تنظیمات در آیفون 14 پرو یا پرو مکس
  3. به پایین بکشید و روی دوربین ضربه بزنید
  4. اکنون قالب ها را انتخاب کنید در بالا
  5. را فشار دهید کنار Apple ProRAW تغییر وضعیت دهید – وضوح پیش فرض برای Apple ProRAW باید 48 مگاپیکسل باشد
  6. اکنون برنامه دوربین را باز کنید، مطمئن شوید که RAW در گوشه بالا سمت راست یا پایین سمت راست نشان داده شده و خط کشیده نشده است – عکس بگیرید! به یاد داشته باشید که از فاصله کانونی 1 برابر استفاده کنید، با تغییر این فاصله به عکس‌های 12 مگاپیکسلی تغییر می‌کند، حتی اگر آنها همچنان خام باشند.
  7. همچنین می توانید از برنامه های شخص ثالث مانند Halide یا Camera+ برای گرفتن تصاویر کامل 48 مگاپیکسلی استفاده کنید