نحوه استفاده از Deep Fusion در دوربین های آیفون

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

برخلاف ویژگی حالت شب آیفون یا سایر گزینه‌های دوربین، هیچ نشانه‌ای از استفاده از Deep Fusion وجود ندارد، این خودکار و نامرئی است (بر اساس طراحی).

فناوری Deep Fusion اپل که این شرکت آن را «علم دیوانه‌کننده عکاسی محاسباتی» توصیف می‌کند، اولین بار با آیفون 11 وارد شد. اکنون حتی در iPhone SE 3 در کنار آیفون 12 و 13 نیز پشتیبانی می‌شود. در اینجا نحوه فعال کردن Deep Fusion در آیفون آورده شده است. از جمله نحوه کار و زمان ورود این ویژگی.

همانطور که فیل شیلر، معاون سابق رئیس اپل، آن را توضیح داد:

چه زمانی کار می کند؟

Deep Fusion یک سیستم پردازش تصویر است که تحت شرایط خاص به طور خودکار در پس زمینه کار می کند. اپل ادعا می کند که این ویژگی می تواند “تصاویری با بافت، جزئیات و نویز بسیار بهتر در شرایط نور کم” تولید کند.

پس او چه می کند؟ چگونه می توان چنین تصویری را بدست آورد؟ آیا شما برای این آماده هستید؟ این کاری است که انجام می دهد. نه فریم طول می کشد، قبل از اینکه دکمه شاتر را فشار دهید، قبلاً چهار فریم کوتاه و چهار فریم ثانویه گرفته است. هنگامی که شاتر را فشار می دهید، نوردهی طولانی طول می کشد، سپس موتور عصبی تنها در یک ثانیه ترکیب ادغام شده فریم های بلند و کوتاه را تجزیه و تحلیل می کند و بهترین آنها را انتخاب می کند، همه پیکسل ها را انتخاب می کند و پیکسل به پیکسل، 24 میلیون پیکسل را طی می کند. برای به حداکثر رساندن جزئیات و صدای کم، همانطور که در ژاکت می بینید. شگفت انگیز است، این اولین بار است که یک موتور عصبی مسئول تولید تصویر خروجی است. این یک علم دیوانه کننده عکاسی دیجیتال است.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به خاطر داشته باشید که Deep Fusion فقط در دسترس است آیفون 11، 12، 13 و SE 3.

  1. سر به برنامه تنظیمات سپس انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید دوربین
  2. مطمئن شوید عکس هایی که خارج از کادر گرفته شده اند است برای خاموش کردن
  3. حتما از زاویه باز (استاندارد) یا تله فوتو، 1x یا بهتر استفاده کنید
  4. Deep Fusion اکنون هنگام عکس گرفتن در پشت صحنه کار می کند (با عکس های پشت سر هم کار نمی کند)
نحوه استفاده از Deep Fusion در دوربین های آیفون

DeepFusion چگونه کار می کند؟

با این حال، مواردی وجود دارد که از Deep Fusion استفاده نمی‌شود: هر زمان که از لنز فوق‌واید استفاده می‌کنید، هر زمان که «عکس‌برداری خارج از کادر» را فعال کرده‌اید، و هنگام گرفتن عکس‌های پشت سر هم.

نحوه فعال کردن Deep Fusion در دوربین های آیفون

در اینجا جزئیات بیشتری در مورد زمانی که Deep Fusion فعال است آورده شده است:

  • با لنز واید (استاندارد) در محیط‌های روشن تا متوسط، از Smart HDR استفاده می‌شود در حالی که Deep Fusion برای صحنه‌های با نور متوسط ​​تا کم فعال می‌شود (حالت شب به طور طبیعی برای عکس‌های با نور کم فعال می‌شود)
    • تله‌فوتو معمولاً از Deep Fusion استفاده می‌کند، به جز برای عکس‌های بسیار روشن که HDR هوشمند کنترل می‌شود
    • برای لنز فوق عریض، Deep Fusion هرگز فعال نمی شود، در عوض از Smart HDR استفاده می شود

اپل گفت لبه که Deep Fusion را برای یک تجربه بدون درز برای کاربران نامرئی کرده است:

هیچ پرچمی در برنامه دوربین یا رول عکس وجود ندارد و در داده های EXIF ​​نشان داده نمی شود. اپل به من می گوید که این بسیار عمدی است، زیرا نمی خواهد مردم به این فکر کنند که چگونه بهترین عکس را بگیرند. ایده این است که دوربین از همه چیز برای شما مراقبت خواهد کرد.